Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de achizitie publica avand ca obiect ?Infrastructura de virtualizare SaaS?


Detaliu pentru invitatia numarul 355092
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CNCIR - COMPANIA NATIONALA PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, INSTALATIILOR DE RIDICAT SI RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE S.A.
Numar invitatie: 355092/28.10.2013
Denumire contract: Contract de achizitie publica avand ca obiect?Infrastructura de virtualizare SaaS?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCNCIR - COMPANIA NATIONALA PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, INSTALATIILOR DE RIDICAT SI RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE S.A.Cod fiscal: 27787860, Adresa: Str. Promoroaca, Nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213167921, Fax: +40 214119870
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Promoroaca, Nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014013, telefon: +40 213167921, fax: +40 214119870, persoana de contact: Dulau Liviu Marius
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul CNCIR SA, Str. Promoroaca nr. 9-11, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Realizarea de testari si analize tehnice (cod CAEN 7120 ? ed. Rev. 2/2008) in scopul efectuarii de verificari tehnice in vederea autorizarii functionarii si de verificari tehnice in utilizare.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie publica avand ca obiect?Infrastructura de virtualizare SaaS?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitie publica ce are ca obiect ?Infrastructura de virtualizare SaaS? formata din urmatoarele componente: 1. Sasiu servere ? 1 buc.2. Noduri de calcul ? 3 buc.3. Unitate de stocare ? 2 buc.4. Echipament backup ? 1 buc.5. Software virtualizare ? 2 buc.6. Software backup infrastructura virtuala ? 1 buc.7. Software backup/arhivare ? 1 buc.8. Server Rackmountable ? 4 buc.9. Switch Ethernet ? 2 buc.10. WinSvrStd 2012 SNGL OLP NL 2Proc ? 4 buc.11. WinSvrCAL 2012 SNGL OLP NL UsrCAL ? 2 buc.
II.1.6) CPV: 48820000-2 - Servere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 570, 368 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (GP) :11.407.36 lei.Data la care se va face echivalenta leu/valuta pentru situatia in care se va depune si in valuta la cursul BNR stabilit cu 2 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: conformprevederilor art.86, alin.(1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participaretrebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor). Cont virament garantiede participare: RO68BRDE426SA42597514260, BRD Sucursala Mosilor.IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare. Modul deconstituire a garantiei de participare: virament bancar (OP) sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori deo societate de asigurari, prezentata in original, cu termen de valabilitate pe intreaga perioada de valabilitate a ofertei. In cazul constituirii prin instrument de garantare, banca sau societatea de asigurari emitenta, va preciza in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006 si la art.278^1 din OUG 34/2006, in caz contrar, oferta depusa va fi respinsa ca inacceptabila in temeiul art.33alin.3 lit. b din HG 925/2006. Cuantumul ce va fi retinut de autoritatea contractanta in conditiile respingerii unei eventuale contestatii de catreCNSC: 4.350, 36 lei.
Garantie de buna executie
Gar. de buna exec. (GBE) va fi de 5 % din val. totala a contractului, in lei fara TVA. GBE se poate constitui printr-un instrument de garantare (OP sau scris. de gar. de buna exec. ? conf. Formularul 15) emis in cond. legii de o soc. bancara/de asigurari (SBSA) si devine anexa la contract. Daca scrisoarea este emisa de catre o SBSA din alt stat, op.ec. va face dovada posibilitatii retinerii sumei in cazurile prevaz. de lege. Per. de valabilitate ?14 luni de la data constituirii GBE. Mod de constit.: GBE se va constitui in 5 (cinci) zile de la semnarea contractului de catre ambele parti dar nu mai tarziu de 15 zile. Data de referinta a semnarii contractului este data inreg. acestuia la sediul autorit. contractante. Contul de garantii al CNCIR: RO68BRDE426SA42597514260, BRD Sucursala Mosilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata decatre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, conform Formularului nr.1 din Sectiunea III. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata decatre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, pentru art. 181 lit. a), c1) si d), conform Formularului nr.2 din Sectiunea III.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 si 181.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 sau 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 691 din OUG nr. 34/2006 Declaratie privind evitarea conflictului de interes completata in conformitate cu Formular 4. Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este compusa din: Zegrean Mircea Vasile, Ionescu Dan Cezar, Staiculescu Alina, Ionciu Marian , Dulau Marius, Nicu Ileana, Dumitrescu Robert, Ionciu Daniela, Oborocea Cristina, Ion Florian Daniel.Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independent Fiecare ofertant/candidat la orice forma de licitatie, in sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu cu modificarile si completarile ulterioare, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. ? conform Formular 3 (conform Ordinului nr. 314/2010)Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletarea Formularului 5. Cerinta nr. 1 Persoane fizice/ juridice romane Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic(original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codulCAEN din certificatul constatator. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentul in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice strainePersoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezentadocumente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limbaromana. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale cu media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Modalitatea de indeplinire.Se va completa Formularul nr.6 in original.Valorile cifrei de afaceri medii globale pe ultimii 3 ani se vor calcula la cursul mediu leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori ) trebuie sa prezinte lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani (calculati pana la termenul limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte valoare, cantitati, perioadede livrare , beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Completare Formulare nr 7 Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii. In vederea implementarii in conditii optime a proiectului de virtualizare, ofertantul are obligatia de a propune o echipa de implementare a proiectului. Aceasta echipa va trebui sa cuprinda minim 1 expert cheie pentru fiecare din profilele detaliate dupa cum urmeaza: 1. Expert echipamente de calcul, cu urmatoarele calificari/abilitati: - Diploma de absolvire studii superioare in domeniul IT&C/tehnic/economic.- Certificare tehnica de cel putin 3 ani, prin care sa se ateste capabilitatile expertului de a instala, configura si oferi suport pentru echipamentele de calculofertate;
- Experienta in implementarea de sisteme de calcul in tehnologia ofertata.2. Expert sisteme de stocare, cu urmatoarele calificari/abilitati: - Diploma de absolvire studii superioare in domeniul IT&C/tehnic/economic;
- Certificare tehnica de cel putin 1 an, prin care sa se ateste capabilitatile expertului de a instala, configura si oferi suport pentru echipamentul de stocare ofertat;
- Experienta in implementarea de sisteme de stocare in tehnologia ofertata.3. Expert software de virtualizare, cu urmatoarele calificari/abilitati: - Diploma de absolvire studii superioare in domeniul IT&C/tehnic/economic;
- Certificare tehnica eliberata de catre producatorul licentelor de virtualizare de cel putin 3 ani, prin care sa se ateste capabilitatile expertului de a instala, configura si oferi suport pentru software-ul de virtualizare ofertat;
- Minim 3 ani experienta in implementarea de solutii de virtualizare in tehnologia ofertata.4. Expert in securitate IT, cu urmatoarele calificari/abilitati: -Diploma de absolvire a studiilor universitare.-Minim 3 ani experienta in domeniul Securitatii Informatice.Capabilitati si certificari recunoscute international in domeniul securitatii informatice: -Certificare privind securitatea sistemelor informatice de nivel profesional (Certified Information Systems Security Professional (CISSP) sau echivalent);
-Certificare privind auditarea sistemelor informatic.Pentru personalul propus se vor prezenta urmatoarele: a) Lista cu personalul de specialitate, responsabil pentru indeplinirea serviciilor Formularul 16;b) Curriculum vitae pentru fiecare persoana nominalizata, in original, cu semnatura persoanei nominalizate Formularul 17;c) Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV. Cerinta nr. 1Standardele de asigurare a calitatii. Se va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca aceasta are implementat si mentine, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii.Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ISO 9001:2008 (sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare).Documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor., Cerinta nr. 2Prezentarea documentelor emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea privind proiectare-dezvoltare , executie , asistenta tehnica , comercializare si service echipamente si retele IT , audio-video si de telecomunicatii , respectiv ISO 20000 sau certificate echivalente.Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea privind proiectare-dezvoltare , executie , asistenta tehnica , comercializare si service echipamente si retele IT , audio-video si de telecomunicatii , respectiv ISO 20000 sau certificate echivalente (sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare).Documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor., Cerinta nr. 3Prezentarea documentelor emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea privind implementarea sistemului de management pentru securitatea informatiei, respectiv ISO 27001 sau certificate echivalente.Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea privind implementarea sistemului de management pentru securitatea informatiei, respectiv ISO 27001 (sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare).Documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2013 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer