Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA BULDOEXCAVATOR IN SISTEM LEASING FINANCIAR


Detaliu pentru invitatia numarul 354524
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MALAIA (PRIMARIA MALAIA JUD. VALCEA)
Numar invitatie: 354524/08.10.2013
Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA BULDOEXCAVATOR IN SISTEM LEASING FINANCIAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MALAIA (PRIMARIA MALAIA JUD. VALCEA)Cod fiscal: 2989686, Adresa: Judetul Valcea, com.Malaia, sat.Ciunget, str.Bisericii, nr.89, Malaia, Telefon: 0250/866899, 0740796833, Fax: 0250/866899
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Judetul Valcea, com.Malaia, Str. Podul Sipotului nr.109, Malaia, Romania, cod postal: 247336, telefon: +40 0250/866899, fax: +40 0250/866899, persoana de contact: SERGIU BOGDAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI MALAIA, COM. MALAIA, Str. Podul Sipotului nr.109, Malaia, Romania, cod postal: 247336, telefon: +40 0250/866899, fax: +40 0250/866899, persoana de contact: SERGIU BOGDAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA BULDOEXCAVATOR IN SISTEM LEASING FINANCIAR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA A UNI BULDOESCAVATOR IN SISTEM LEASING FINANCIAR CU UN AVANS DE 15%
II.1.6) CPV: 43211000-5 - Buldozere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei este de 60 de zile (de la data limita de depunere/primire a ofertelor). Garantia de participare se constituie prin virament bancar, in contul RO38TREZ67624510220XXXXX, deschis la TREZORERIA GURA LOTRULUI, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in alta valuta, data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta va fi cursul BNR de la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in art.180 din OUG nr.34/2006Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG nr.34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG nr.34/2006Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010, acord de asociere(daca este cazul).Urmatoarele persoane care detin functii de decizie in cadrul societatii in ceea ce priveste derularea si finalizarea procedurii de atribuire: BOGDAN SERGIU-PRIMARCHIRCULESCU LEONID -VICEPRIMARLAZEA MARIA-SECRETARDEACONU ION -CONTABIL-CONSILIERI : ALEXESCU EMILBARA NICULITAIOIL RADUMOGA IONMANTA MIHAIPAUNESCU DUMITRU OCTAVIANPOPESCU VALENTIN COSMINPLESANU MIHAIPLAVITU PETRICAVANGU GHEORGHE Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul care a uzat de cea de a treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc, va prezenta, oricum inaintea transmiterii comunicarii, certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante. Documentul va prezenta informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Valorile cifrei de afaceri mediianuale in alta valuta se vor calcula la cusul mediu leu/alta valutacomunicat de BNR pentru anul respectiv.Se va completa formularul aferent si se vor prezenta bilanturile pentru anii: 2010, 2011, 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind pricipalele livrari de utilaje/echipamente/autovehiculeefectuate in ultimii 3 ani.Se va prezenta Formularul - Declaratie privind principalele furnizari de utilaje/echipamente/autovehicule in ultimii 3 ani.Pentru echipamentele prezentate in lista se vor atasa contracte/ocumente/certificate constatatoare emise sau contrasemnate decatre beneficiar indiferent daca acesta este autoritate contractanta sau clientprivat care sa contina valorea si denumirea produselor furnizate. Conversialei/valuta se va face la cursul BNR valabil la data publicarii anuntului departicipare. Se va prezenta documentul prin care sa se faca dovada ca atat producatorul cat si ofertantul au implementat un sistem de asigurare a calitatii conform standard SR: EN ISO 9001/2001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.10.2013 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer