Achizitie publica - CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA CARTUSE TONER TRIBUNALUL ARGES 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 327288
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327288/21.05.2012
Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA CARTUSE TONER TRIBUNALUL ARGES 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL ARGESCod fiscal: 4318083, Adresa: PITESTI, STR. EROILOR NR 5, Pitesti, Telefon: 0248224033, Fax: 0248214600
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pitesti, str. IC Bratianu, nr. 7-biroul primului grefier, Pitesti, Romania, cod postal: 0300, telefon: +40 248214600, fax: +40 248214600, persoana de contact: Pitesti, str. IC Bratianu, nr. 7
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tribunalul Arges, Pitesti, jud.Arges, str. I C Bratianu, nr. 7
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Justitie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA CARTUSE TONER TRIBUNALUL ARGES 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CERERE DE OFERTA PENTRU ATRIBUIREA UNUI CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA CARTUSE TONER TRIBUNALUL ARGES 2012
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 210 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1263 lei constituita: 1-Scrisoare de garantie bancara(Formular1), 2-Instrument de garantare emis de o societate de asigurari, in original, 3-OP confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor; in contul Tribunalului Arges, CF 4318083, deschis la Trezoreria Pitesti, cu nr. RO05TREZ0465005XXX000173. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei .Pentru IMM-reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei -in cazul in care operatorul economic depune contestatie si aceasta este respinsa.Garantia de participare se restituie conform al.(1) si (2), art .88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratii privind eligibilitatea Prezentare: 1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Formular 2)Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publicaCerinta nr. 2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34 Cerinta obligatorie.Prezentare: 1. Declaratie pe propria raspundere care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181(Formular 3).in situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului .Cerinta nr. 3 Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale persoanelor juridice, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente i luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Cerinta nr. 4-Certificat de atestare fiscala Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat al statului, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Pentru persoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii deorigine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vorfi prezentate in original sau in copie, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Cerinta nr. 4-Calitatea de participant la proceduraPrezentare: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 5).2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu complectarile si modificarile ulterioare(Formular 6).Persoane cu functie de decizie ?organizare, derulare si finalizare proceduraPresedinte-jud. Tomescu GheorgheManager ec. Paun Lucia.PaunSpecialist IT ?Marin VasileComisia de evaluare, care va fi numita la momentul oportun Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa reiasa obiectul de activitate al societatii, in original, copielegalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, valori, perioade de livrare, beneficiari - Formularului 8.Autoritatea contractanta solicita prezentarea unei recomandari din partea unui beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate semnate de conducatorii unitatilor la care au fost livrate cartuse toner.Documentul va fi prezentat in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., - La solicitarea comisiei de evaluare, ofertantii vor prezenta cate o mostra dinprodusele ofertate, cf art. 188, litera e din OUG 34/2006. Acestea vor fi insotite de un proces verbal de predare primire, semnat de reprezentantii legali ai ofertantuluisi stampilat. In conformitate cu prevederileart 188 al 1 lit7/OUG 34/2006 mostrele pot fi solicitate in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor.- Adresa de trimitere Pitesti, str. IC Bratianu, nr. 7, Ofertantii au obligatia de a face dovada conformitatii fiecarui produs ofertat prin prezentarea ?Certificatului de calitate si conformitate? sau ?Declaratia de conformitate? la care se anexeaza copie a documentelor de conformitate emise de catre producator Demonstrarea respectarii calitatii produselor livrate ISO 9001:2008.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este afisata in SEAP, atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 08:25