Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA CARTUSE TONER TRIBUNALUL IASI 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 321236
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: TRIBUNALULIASI
Numar invitatie: 321236/06.03.2012
Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA CARTUSE TONER TRIBUNALUL IASI 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALULIASICod fiscal: 4981212, Adresa: ANASTASIE PANU NR.25, Iasi, Telefon: 0232276611, Fax: 0232260411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ANASTASIE PANU, NR.25, IASI, Romania, cod postal: 700024, fax: +40 232276611, persoana de contact: BOSTAN GENOVEVA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. ANASTASIE PANU, NR.25, PARTER, BIROU CONTABILITATE, TRIBUNALUL IASI, IASI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA CARTUSE TONER TRIBUNALUL IASI 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CERERE DE OFERTA PENTRU ATRIBUIREA UNUI CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA CARTUSE TONER TRIBUNALUL IASI 2012
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 215, 989 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare in suma fixa de 1100 lei pentru lotul I, si 2200 lei pentru lotul II, art.85 lit.a)din H.G. 925/2006 (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe proprie raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM) -Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei. -Modul de constituire a garantiei pentru participare cf art.86 din HG 925/2006: Se accepta constituirea garantiei pentru participare prin: - virament bancar : ordin de plata in contul Trezoreriei Municipiului Iasi, cont nr. RO82TREZ4065005XXX000426, cod fiscal: 4981212 (dovada platii se face cu extras bancar, in copie si original, vizat de banca), - Instrument de garantare emis in conditiile legii si care trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa in mod neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate - Prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file CEC confirmate de catre banca, sau a sumei in numerar . Acesta se prezinta in original in cuantum de 1100lei pentru lotul I, respectiv 2200 lei pentru lotul II si pentru perioada prevazuta mai sus, odata cu oferta, conf. art.86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Garantia de participare se restituie conform alin.(1) si (2), art.88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii cu privire la eligibilitate : -Declaratie care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006- formular atasat-Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006- formular atasat-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1OUG 34/2006;
-Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire sunt: Presedinte Tribunalul Iasi- Narcis-Violin STOICA; Vicepresedinti Tribunal: Lorena TARLION, Florin ANDREI; Manager Tribunal: Mariana PUPAZA-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta(cf.Ordin ANRMAP Nr.314/2010)-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/ xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, formular atasat .-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul general consolidat, in original/copie legalizata/ xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. - Certificat constatator (in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila) eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului din care trebuie sa reiasa obiectul de activitate a operatorului economic ;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - livrarea de produse similare din ultimii 3 ani, - demonstrarea autenticitatii produselor ofertate. -demonstrarea respectarii calitatii produselor livrate -ISO 9001 :2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap, site-ul Curtii de Apel Iasi
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.03.2012 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer