Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de achizitie publica colectii de carti in format electronic, cu acces on-line


Detaliu pentru invitatia numarul 339081
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Numar invitatie: 339081/08.11.2012
Denumire contract: Contract de achizitie publica colectii de carti in format electronic, cu acces on-line
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"Cod fiscal: 4192910, Adresa: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/3180724, Fax: 021/3180724
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 020021, telefon: +40 213105536, fax: +40 213105536, persoana de contact: Director Biblioteca Monica Mocanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 020021, telefon: +40 213105536, fax: +40 213105536, persoana de contact: Director Biblioteca Monica Mocanu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie publica colectii de carti in format electronic, cu acces on-line
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Carti de biblioteca on-line (CPV 22113000-5+JA07-9)1. Clinical Medicine 2012, Elsevier - 50 titluri2. Medicine and Dentistry, Elsevier - 10 titluri3. Wiley Cardiology eBook Collection 2011, Wiley - 51 titluri.
II.1.6) CPV: 22113000-5 - Carti de biblioteca (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 74, 456 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :1400 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile (raportat la termenul limita de primire a ofertelor). Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO 61 TREZ 7015 0460 1X00 0413 deschis la Trezoreria Sector 1, (Beneficiar: Universitatea de Medicina si Farmacie "??Carol Davila"?, Bucuresti) - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare Garantia trebuie sa fie irevocabila. Nota: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului fara TVA. Pentru cei care fac dovada de IMM, cuantumul garantiei de buna executie este de 2.5 % din valoarea contractului. In cazul in care furnizinorul nu constituie garantia de buna executie conform legii, contractul este reziliat de drept. Modul de constituire: conform prevederilor art.90 din HG 925/2006 Sunt acceptate si alte documente legale de decontare, care asigura incasarea gararantiei, respectiv chitanta eliberata de Casieria U.M.F. "??Carol Davila"?. Conditiile de restituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor art. 92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia privind eligibilitatea (Formular nr. 12A);
- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular nr. 12B);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 24);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - conform Ord. 314/12.10.2010. (Formular nr. 25);
- Certificat de atestare fiscala a persoanelor juridice (eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice);
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;Din certificate trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se pot depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila (cu mentiunea ??conform cu orginalul);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 691 din OUG nr. 34/2006; Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Rector Acad. Prof. Dr. Ioanel Sinescu, Prorector Prof. Dr. Dragos Vinereanu, Prorector Prof. Dr. Ion Fulga, Director economic ec. Mihaela Calin, Sef Birou Achizitii: Eugenia Mihai, CFP ec. Camelia Ionescu, Director Biblioteca Monica Mocanu, Bibliotecar Andreea Busioc. - Certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie, din care sa rezulte: a. ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produselor ce fac obiectul achizitiei publice;b. ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la falimentul ori lichidare, administrarea afacerilor de catre judecatorul sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Se poate depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila(cu mentiunea ??conform cu originalul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - Scrisoare/scrisori de bonitate bancara emisa de banca/banci cu care ofertantul isi desfasoara activitatile economice.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani;
- Autorizatie in original/copie legalizata/copie lizibila (cu mentiunea conform cu originalul), de la firma producatoare de colectii de carti electronice din strainatate (cu traducere legalizata), document ce face dovada ca ofertantul este distribuitor in Romania.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer