Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de achizitie publica de aparatura medicala


Detaliu pentru invitatia numarul 339208
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02489 GALATI
Numar invitatie: 339208/12.11.2012
Denumire contract: Contract de achizitie publica deaparatura medicala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02489 GALATICod fiscal: 3346980, Adresa: STRADA TRAIAN NUMARUL 199, Galati, Telefon: +40 236425059, Fax: +40 236323002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie publica deaparatura medicala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare de aparatura medicalaLot.1 : Trusa chirurgie endoscopica rhinosinusala - buc 1 , Lot.2 : Paturi de terapie intensiva - 7 buc, Lot 3: Monitoare pacient- 5 bucLot 4: Holter EKG - 1 bucLot 5 : Holter TA - 4 bucLot 6: Instalatie de producere a apei sterile cu 2 posturi - buc 1Lot 7: Microscop optic - buc 1
II.1.6) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 448, 790.54 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 3354 lei lot.1 , 1940 lei lot.2 , 1893 lei lot. 3, 660 lei lot 4, 565 leilot 5, 270 lei lot 6 , 275 lei lot 7, se va constitui printr-un instrument de garantare , emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari emis in original in favoarea autoritatii contractante , prin virament bancar in contul RO23TREZ3065005XXX000219 , deschis la Trezoreria Galati , CF 3346980 sau prin depunere de numerar la casieria unitatii.Garantia trebuie sa fie irevocabila si cu termen de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei , respectiv 60 de zile de la data limita aprimirii ofertelor.Garantia pentru participare se depune in lei , in original , in favoarea autoritatii contractante la compartimentul Documente Clasificate al unitatii pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu scanat in SEAP pana la data limita deprimire a ofertelor. Intrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) di HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art.88 din HG 925/2006 , corelat cu art.278 alin (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia , insotita de o copie a documentului de constituire. In cazul in care ofertantul este IMM , va depune toate documentele care atesta calitatea de IMM in vederea reducerii cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Autoritatea contractanta va retine garantia de participare cf. art 87 alin.1 din HGR 925/2006 si art 278^1 alin 1 lit. a din OUG 34/2006 in suma de :1677 lei pentru lotul 1, 970 lei pentru lotul 2 , 947 lei pentru lotul 3.
Garantie de buna executie
Cuatumul garantiei de buna executie ve fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.Modalitati de constitiure: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia va fi irevocabila si se va executa neconditionat , respectiv la prima cerere a beneficiarului , pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate in situatia incadrarii in prevederile art.91 din HG925/2006.In cazul in care ofertantul este IMM , va depune toate documentele care atesta calitatea de IMM in vederea reducerii cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitatea - Formularul 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 - Formularul 12B.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul nr.4Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011- Formular nr.12 DPersoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : Conducerea spitalului: Comandant - Col.Medic Dr.Draganescu VirgilDirector finaciar-contabil: Ec.Antohi ValentinDirector medical: Col.Medic Dr.Fortu CornelDirector administrativ: Col.Ec.Cojocaru GabrielFarmacist sef: Lt.Col.Farm.Cornea MariusCons.Juridic : Lapusneanu BogdanConsiliul de administratie: Col.medic Dr.Florin CostacheCol.Dorel ZamfirCpt.Silviu DiaconuDr.Mariana Gabriela DragomirDr.Ciprian GrozaAs.Florin PodascaBiroul Achizitii si Contractari: Ec.Unghianu TeodoraEc.Cornea LauraMedici : Dr.Codita AnisoaraDr.Coanda CristianDr. Staicu HoriaDr. Iuroaia CristinaDr. Cojocariu DoinaToate documentele cu mentiunea conform cu originalul se depun scanate in SEAP. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat constatator emis de Registrul Comertului , prezentat in original /copie lizibila semnata si stampilata si cu mentiunea "conform cu originalul "din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include producerea si/sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie- lista actionarilor pentru evitarea aparitiei conflictului de interese-Aviz de functionare si anexa aliberat de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare , distributie si service dispozitive medicale valabil la data depunerii ofertei.Toate documentele cu mentiunea conform cu originalul se depun scanate in SEAP.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.11.2012 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer