Achizitie publica - Contract de achizitie publica de alimente pentru anul 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 323188
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323188/02.04.2012
Denumire contract: Contract de achizitie publica de alimente pentru anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALULMUNICIPAL SFANTU DOCTORI COSMA SI DAMIAN'Cod fiscal: 4327367, Adresa: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Radauti, Telefon: 0230 564071, Fax: 0230 562636
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Radauti, Romania, cod postal: 725400, telefon: +40 230564067, fax: +40 230562636, persoana de contact: Comp.Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Radauti, Romania, cod postal: 725400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie publica de alimente pentru anul 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cumpararea a 1000kg lapte praf, 40000 pahare iaurt 200ml, 36000 oua, 5000kg zahar, 3000 l ulei, 3600 kg orez, 2000kg gris, 4000 margarine la 500g, 300 faina grau, 3000 Kg gem fructe, 3500Kg paste fainoase, 5000Kg pulpe, 3500 borcane 720g fasole verde, 2000 borcane 720g pasta tomate, 500Kg rahat, 2400Kg sare, 70Kg biscuiti, 3100Kg branza de vaci, 2000Kg telemea, 4400Kg carne tocata, 2300Kg malai, 4000buc pateu 200g, 4400buc.conserve peste in sos 200g, 6500Kg cremwursti, 1700Kg fasole uscata, 3000 borcane 720g mazare, 5500Kg parizer, 3000Kg smantana, 3000Kg oase graf si 3000Kgtacam pui.
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 530, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT1=220, LOT2=580, LOT3=260, LOT4=380, LOT5=310, LOT6=210, LOT7=110, LOT8=180, LOT9=10, LOT10=270, LOT11=190, LOT12=540, LOT13=160, LOT14=120, LOT15=40, LOT16=40, LOT17=4, LOT18=450, LOT19=320, LOT20=910, LOT21=120, LOT22=150, LOT23=180, LOT24=1290, LOT25=110, LOT26=110, LOT27=970, LOT28=410, LOT29=220, LOT30=160.Valorile sunt in lei RON.Perioada de valabilitate de minim 3 luni de zile de la datalimita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratieprivindegibilitatea FORMULAR 12a;Declaratieprivindneincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 FORMULAR 12B;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta FORMULAR 12D;Declaratiepe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 alin1din OUG34/2006 FORMULAR 12E ;si dupacaz Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM conform FORMULAR 3;Factorii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurilor de atribuire sunt: -Manager: ing. Dorin Tibeica-Director finaciar contabil: Ec. Gafitescu Rodica Lacrimioara.-Sef.comp.achizitii ing.Gafitescu Petru Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original sau copie legalizata, eliberat cu cel mult 90 zile inainte de data desfasurarii procedurii, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea bunurilor ofertate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale-Ultimul bilant contabil.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani ., Certificat de calitate sau raport de incercare sau buletin de analiza, Se vor depune mostre pentru loturile la care se solicita acest lucru in caietul de sarcini.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de la sediul Autoritatii contractante sau SEAP, livrare la o adresa specificata in cerere cu suportarea costului expeditiei,
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 15:20