Achizitie publica - CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA DE AUTOUTILITARE IN SISTEM LEASING
Detaliu pentru invitatia numarul 335750
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335750/20.09.2012
Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA DE AUTOUTILITARE IN SISTEM LEASING
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA - CANAL S.A. SIBIUCod fiscal: RO 2684940, Adresa: Sibiu, str.Eschil, nr.6, jud.Sibiu, Sibiu, Telefon: +40 269222916, Fax: +40 269223468
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sibiu, str.Eschil, nr.6, jud.Sibiu, Sibiu, Romania, cod postal: 550096, telefon: +40 269222916, fax: +40 269223468, persoana de contact: IOAN STURZ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC APA CANAL SA SIBIU, STR. ESCHIL NR.6, SALA DE CONSILIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA DE AUTOUTILITARE IN SISTEM LEASING
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE PUBLICA DE AUTOUTILITARE IN SISTEM LEASING SI ASIGURARI FACULTATIVE
II.1.6) CPV: 34100000-8 - Autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 462, 766.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
pana la 2% din valoarea estimata fara TVA, respectiv 9 200 leiForma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata poate fi: a. Scrisoare de garantie bancara pentru participarea cu oferta la procedura de atribuire la contractul de achizitie publica, sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurarisauOrdin de plata emis in favoarea autoritatii contrac!ante in contul pentru garantiile de participare nr. R076RNCB0227017921860001 deschis la BCR Sibiuin oricare forma va fi emisa garantia de participare va fi irevocabila si va specifica daca este conditionata sa u neconditionata, la prima cerere a autoritatii contractante.Valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelorAutoritatea Contractanta are dreptul de a retine Garantia pentru Participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie Garantia de Buna Executie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d)conform prevederilor art. 278A1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile uleterioare adica Ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar acesta i-a respins contestatia ca fiind nefondata(in acest caz se va retine suma de 4242, 77 lei, cf. art. 278A1, li!. a , din OUG 34/2006)
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVAConstituirea garantiei de buna executie va fi realizata prin una din urmatoarele modalitati: ? Scrisoare de garantie de buna executie emisa de o banca valabila cel putin pe perioada de derulare a contractului. sau? scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate de asigurari, prezentata In original inclusiv toate anexele (ex. Conditii de asigurare, Alte clauze, etc) si dovezile privind achitarea primelor de asigurare (ordin de plata vizat banca, chitanta) , fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.? in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar? daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 , declaratie privind respectarea prevederilor art. 69' din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala si Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberate de ANAF astfel incat sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, conform OANRMAP nr.509/2011, Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010.Urmatoarele persoane care detin functii de decizie in cadrul societatii in ceea ce priveste derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Niculescu Mircea - Director General- Gogu Ioan - Director Economic- Maier Vasile - Director Tehnic- Sturz Ioan - Sef Birou Juridic- Bucura Cristian ? presedinte Consiliu de Administratie- Toader Kober Claudia ? membru CA- Micu Laura - membru CA- Fodor Ioan - membru CA Certificat constatator emis de ORC/autorizatie de functionare/altele echivalent. Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita de autoritatile emitente .Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, vor fi emise cu maxim 60 de zile inainte de data depunerii ofertei.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. in cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o Imputernicire.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat In clar numele Intreg al semnataruluiFiecare dintre documentele de mai jos va fi prezentat ca document original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul semnata si stampilata de ofertant.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 900000 de lei.Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita de autoritatile emitente .Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitatestabilita de lege, vor fi emise cu maxim 60 de zile inainte de data depunerii ofertelor.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei.In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnataruluiFiecare dintre documentele de mai jos va fi prezentat ca document originalsau copie certificata pentru conformitate cu originalul semnata si stampilatade ofertant.Se completeaza Formularul 6
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul este obligat sa faca dovada ca are implementat sistemul de management al calitatiiin concordanta cu standardullSO 9001 sau echivalent.Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie care sa confirme ca are implementatsistemul de management al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 08:06