Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de achizitie publica de furnizare computere portabile si licente software Office sau echivalent


Detaliu pentru invitatia numarul 354130
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei
Numar invitatie: 354130/26.09.2013
Denumire contract: Contract de achizitie publica de furnizare computere portabile si licente software Office sau echivalent
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul EnergieiCod fiscal: 11514848, Adresa: Str.Constantin Nacu, nr.3, sect.2 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213278100, Fax: +40 0213124365
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite prin intermediul site-ului www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Reglementari in domeniul energetic)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie publica de furnizare computere portabile si licente software Office sau echivalent
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare pentru achizitia unui numar de 40 computere portabile si 40 licente software Office sau echivalent (pachete software pentru sisteme de operare pentru computere personale), conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 218, 548 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui garantia pentru participarea la procedura?cerere de oferte online, in cuantum de 4370, 96 lei, adica 2% din valoarea estimata a contractului, dar nu mai putin decat sumele prevazute la art. 278^1 alin.(1) din OUG 34/2006. Constituirea garantiei se va face conform art. 86 alin. (1) din HG. nr. 925/2006.In cazul in care se opteaza pentru plata acesteia in contul de garantii al ANRE acesta este: RO77TREZ7005005XXX000136 deschis la ATCPMB.In cazul ofertantilor din categoria IMM(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM), garantia de participare se constituie in procent de 50% adica in cuantum de 2185, 48 lei.Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, mentionam faptul ca echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta/moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor in SEAP cu 5 zile.Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei -60 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Garantia de participare se va incarca in SEAP de catre toti ofertantii participanti la procedura (in copie scanata a originalului) alaturi de toate celelalte documente. In situatia in care garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 5, alin. 2 din Ordinul Presedintelui ANRMAP 509/2011, aceasta se va depune si in original la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP (scrisoare de garantare bancara sau polita de asigurare bancara).Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC sau a renuntat la contestatie, suma calculata conform prevederilor 278^1 alin. (1) din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 - Formularul nr. 1, sau cazier judiciar al societatii.Precizari: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formularul nr. 2.Documente de confirmare: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente aferente lunii anterioare depunerii ofertelor.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente aferente lunii anterioare depunerii ofertelor.Note: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si/sau 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul/tertul sustinator are obligatia depunerii formularelor nr.l si 2 si a documentelor de confirmare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens in cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - Formularul nr. 3.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul nr. 4.Se va prezenta si de catre tertul sustinator. A se avea in vedere prevederile Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 328/15.05.2012.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei sunt urmatoarele: - Secretar General ? Dragos Daniel Tanasoiu;
- Directorul Directiei Juridice ? Ana Elisabeta Dumitru;
- Directorul Directiei Tehnice, IT- Daniel Serbanescu;
- Directorul Directiei Economice ? Georgica Paraschiv;Salariatii care au intocmit si semnat documentatia de atribuire: Serbanescu Daniel, Mihaela Dumitriu, Adriana Bindila, Romald Calabiciov, Ilie Cojocaru, Alina Listoschi.Salariatii, membrii ai comisiei de evaluare si atribuire: Daniel Serbanescu, Herescu Gelu, Cristina Troie, Alina Listoschi, Corneliu Tudor, Mihaela Dumitriu, Ilie Cojocaru.Documentele vor fi depuse: in forma-original scanat sau copie scanata conform cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, , 1. Certificatul constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte domeniul de activitate.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualul/eventualii tert/tertii sustinator/sustinatori;
- in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei , pentru partea de contract pe care o realizeaza;Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca media cifrei de afaceri globale a ofertantului in ultimii 3 ani sa fie cel putin 437.096 lei.Pentru calculul echivalentei leu/alta moneda, valuta se va folosi cursul mediu anual leu/alta moneda, valuta comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii sidezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), media cifrei de afaceri globale se constituie in procent de 50% adica in cuantum de 218.548 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 aniAvand in vedere necesitatea de a asigura furnizarea unor produse de calitate pentru ANRE in conformitate cu cerintele caietului de sarcini si apreciind ca valoarea estimata a contractului este de 218.548 lei, se solicita ca: Ofertantul sa faca dovada ca a incheiat si a indeplinit in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor), unul sau cel mult 4 (patru) contracte de furnizare de produse similare, care individual sau insumate sa aiba o valoare cel putin egala cu valoarea 218.548 lei.Se solicita prezentarea a cel putin a unui document/certificat prin care sa se confirme furnizarea echipamentelor IT.Pentru calculul echivalentei leu/alta moneda, valuta se va folosi cursul mediu anual leu/alta moneda, valuta comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012. Documente de certificare sau orice alte dovezi caofertantul are implementat un sistem privind managementul calitatii in conformitate cu standardele europene, ISO 9001/2008, sau echivalente, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2013 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer