Achizitie publica - Contract de achizitie publica de furnizare materiale publicitare in cadrul proiectului Alter Tour
Detaliu pentru invitatia numarul 335243
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335243/12.09.2012
Denumire contract: Contract de achizitie publica de furnizare materiale publicitare in cadrul proiectului Alter Tour
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BIHORCod fiscal: 6961289, Adresa: Str.Transilvaniei nr.2, Oradea, Telefon: 0259436821, Fax: 0259435802
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie publica de furnizare materiale publicitare in cadrul proiectului Alter Tour
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizaremateriale publicitare personalizate in cadrul proiectului ALTER TOUR, care are ca obiect achizitionarea de : pixuri, rucsacuri, ceasuri de perete, ceasuri de mana, busole, suporturi magnetice agrafe, umbrele, termosuri, stick-uri memorie, conform caietului de sarcini .
II.1.6) CPV: 22462000-6 - Materiale publicitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii vor constitui garantia de participare in valoare de 1 % din valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv :780 lei .Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de90 de zile de la data limita stabilita in invitatia de participare pentru depunerea ofertei.In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor se va face dovada in acest sens, prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, iar garantia de participare se va constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior.Garantia de participare se poate constitui astfel : - prin scrisoare de garantie bancara- in numerar prin depunere la casieria AJOFM Bihor sau- prin ordin de plata in cont RO59TREZ0765005XXX000154 deschis la Trezoreria OradeaOrice oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si in termenul de valabilitate mentionat anterior, va fi respinsa.Garantia de participarese pierde in cazurile in care ofertantul : -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
-in cazul prevazut la art .278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Garantia de participare se restituie ofertantilor necastigatori, dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare . Contractul nu se va incheia mai devreme de 6 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii.Actul prin care se dovedeste constituirea garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcat si in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG. nr. 34/2006, modificata si completata)Se va completa formularul 1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG. nr. 34/2006, modificata si completata.Se va completa formularul 2-Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local exigibile din luna anterioara celei in care sedepune oferta1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente in luna precedent celei in care sedepun ofertele. 2.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale al unitatii administrative teritoriale la care este arondat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente in luna precedenta celei in care se depun ofertele.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG. nr. 34/2006, modificata si completata.Se va completa formularul 3.Mentionam faptul ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Bihor, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt : Director executiv : Draghici Dorel, Director executiv adjunct : Nica Daciana , Sef serviciu buget : Heredea Luminita, Asistent manager : Manciu Cristian-Fisa de informatii generale.Se va completa formularul 4-Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa formularul 5-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Se va completa formularul 6 Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (valabil numai pentru societatile comerciale)cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte : - denumirea ofertantului si toate datele de identificare- sediul social, sedii secundare, punctele de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese)- structura actionariatului- numele reprezentantilor legali ai ofertantului- domeniul de activitate principal- domeniile de activitate secundare- situatia societatii ? ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii .Persoane juridice/fizice strainePrezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate vor fi insotite de traduceri autorizate si legalizate in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2012 09:28