Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE PACHET DE REACTIVI


Detaliu pentru invitatia numarul 350145
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02489 GALATI
Numar invitatie: 350145/08.07.2013
Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE PACHET DE REACTIVI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02489 GALATICod fiscal: 3346980, Adresa: STRADA TRAIAN NUMARUL 199, Galati, Telefon: +40 236425059, Fax: +40 236323002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE PACHET DE REACTIVI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pachet de reactivi de biochimie compatibili cu analizoarele ILAB si ILAB 300+Cantitatea minima a fost estimata pana la 31.12.2013 si face obiectul de furnizare , respectiv cantitatea care va fi ofertata.Cantitatea maxima reprezinta nivelul pana la care se va achizitiona pana la data de 30.04.2014 prin prelungirea contractului de furnizare prin act aditional cu maxim 4 luni dupa data expirarii duratei initiale a contractului.Achizitionarea cantitatilor suplimentare de produse specificate este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata fara TVA a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele , iar valoarea maxima a intervalului fara TVA reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: ART.6 din HG 925/2006 , se pot suplimenta pana la nivelul maxim din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 602.56 - 145, 734.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei este de 1950 lei si se va constitui printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari emis in original in favoarea autoritatii contractante sau prin viramente bancar in contul de garantii RO23TREZ3065005XXX000219 , deschis la Trezoreria Galati , CF 3346980 .Garantia trebuie sa aiba termen de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei , respectiv 60 de zile de la data limita a primirii ofertelor.Garantia pentru participare se depune in original , in favoarea autoritatii contractante la compartimentul Documente Clasificate al unitatii pana la data si ora stabilita pentru depunerea ofertelor.In situatia in care garantia de participare se constituie in alta moneda , se va avea in vedere cursul euro afisat de BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu scanat in SEAP pana la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art.88 din HG 925/2006 , corelat cu art.278 alin (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia , insotita de o copie a documentului de constituire. In cazul in care ofertantul este IMM , va depune toate documentele care atesta calitatea de IMM in vederea reducerii cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Conform art.278 alin.1 in masura in care CNSC va respinge cotestatia ca nefondata , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma constituita ca garantie.Prevederile alin.1 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
Cuatumul garantiei de buna executie ve fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.Modalitati de constitiure: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia de buna executie se retine conform art.91 din HG 925/2006.In cazul in care ofertantul este IMM , va depune toate documentele care atesta calitatea de IMM in vederea reducerii cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitatea - Formularul 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 - Formularul 12B.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul nr.4Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006 Formular nr.12 DPersoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : Conducerea spitalului: Comandant - Col.Medic Dr.Draganescu VirgilDirector finaciar-contabil: Ec.Antohi ValentinDirector medical: Col.Medic Dr.Fortu CornelFarmacist sef: Lt.Col.Farm.Cornea MariusCons.Juridic : Lapusneanu BogdanBiroul Achizitii si Contractari: Ec.Unghianu TeodoraEc.Cornea LauraLaborator analize: Dr.Cojocariu DoinaDr.Chim.Caraman DanielaBiolog Oancea Gabriela Certificat constatator emis de Registrul Comertului , prezentat in original /copie lizibila semnata si stampilata si cu mentiunea "conform cu originalul "din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie Autorizatie emisa de Ministerul Sanatatii pentru importul, comercializarea si producerea dispozitivelor medicale de diagnostic in vitro prezentat in original /copie lizibila semnata si stampilata si cu mentiunea "conform cu originalul "
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Cerinta minima-Declaratie de conformitate pentru toate produsele ofertate in pachet pentru confirmarea marcajului CE.2.Cerinta minima- Mostra de produs , pentru toate produsele din pachet.Mostrele se vor trimite sub forma de ambalare minima(cate 1 flacon) in cutia originala, insotite de foile de lucru si se vor utiliza pentru testarea compatibilitatii cu aparatele din dotare.Mostrele care nu se consuma in urma testarii compatibilitatii se vor returna ofertantilor necastigatori.Mostrele ofertantului castigator se vor pastra ca etalon.Se vor incarca in SEAP fotografii/descrieri a produselor la care se depun mostre. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatiisau echivalent.Certificat ISO 9001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.07.2013 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer