Achizitie publica - Contract de achizitie publica de lucrari de reparatii generale si de renovare pentru proiectul ?Reabilitare si modernizare sediu APM - Agentia pentru Protectia Mediului Iasi ? amplasat in Iasi, Calea Chisinaului nr. 43
Detaliu pentru invitatia numarul 320234
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320234/14.02.2012
Denumire contract: Contract de achizitie publica de lucrari de reparatii generale si de renovare pentru proiectul ?Reabilitare si modernizare sediu APM -Agentia pentru Protectia Mediului Iasi ? amplasat in Iasi, Calea Chisinaului nr. 43
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI IASICod fiscal: 4540852, Adresa: IASI, STRADA TH. VASCAUTEANU NR. 10 BIS, Iasi, Telefon: 0232215497, Fax: 0232214357
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie publica de lucrari de reparatii generale si de renovare pentru proiectul ?Reabilitare si modernizare sediu APM -Agentia pentru Protectia Mediului Iasi ? amplasat in Iasi, Calea Chisinaului nr. 43
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitie publica de lucrari de reparatii generale si de renovare pentru proiectul ?Reabilitare si modernizare sediu APM -Agentia pentru Protectia Mediului Iasi ? amplasat in Iasi, Calea Chisinaului nr. 43, beneficiar APM Iasi
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 077, 622 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 30.000 RON;Valabilitate: 60 zile;Constituire: -prin virament bancar(cont: RO78TREZ4065005XXX017182, CF4540852)si prin instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia de participare se va emite incat la data deschiderii ofertelor suma sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante. Scrisoarea de garantie bancara/ordinul de plata/fila CEC trebuie: scanate si atasate online ofertei; sa fie insotita de traducerea autorizata in limba romana (daca este cazul), sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta, respectiv numarul invitatiei de participare publicata in SEAP, sa contina in clar denumirea autoritatii contractante, sa contina valoarea garantiei, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, sa contina parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata, sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului, fara TVA.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: pana la receptia finala alucrarile executate.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie a contractului se va constitui prin retineri succesive din sumele datoratepentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art. 90 alin (3) dinHG nr. 925/2006, modificata ulterior prin HG 1045/2011.Restituirea garantiei de buna executie se va realiza prin una din modalitatile prevazute la art. 92 alin. 3 litera b) din HG nr. 925/2006, daca nu se ridica pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va depune Formularul 1 - Declaratie privind eligibilitateaNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, la care se face referire in declaratie sunt urmatoarele: -director executiv, ing. Danut PIRCHIU;
-sef birou Deseuri si Arii Protejate, ing. Galea TEMNEANU;
-sef serviciu Reglementari, ing. Maria IACOB;
-sef serviciu Monitorizare, ing. Alina Nicoleta Leahu;
-sef birou Buget, Finante, Administrativ, ec. StefanelaIONESCU HERMEZIU.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 3? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Anexei nr. 1 la Ordinul ANRMAP nr. 314/2010) ?Formularul nr. 4Cerinta nr. 6Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul general consolidat de stat, eliberat de Administratia Finantelor Publice-din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul general consolidat (in luna anterioara celei in care se depun ofertele) sau, in caz contrar, documente din care sa reiasainlesniri la platade genul esalonarilor sau compensarilor si termenul legal al scadentei de plata, aprobate de organele competente in domeniu.2. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local, eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor, in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local (in luna anterioara celei in care se depun ofertele) sau, in caz contrar, documente din care sa reiasainlesniri la platade genul esalonarilor sau compensarilor si termenul legal al scadentei de plata, aprobate de organele competente in domeniu.Pentru persoane juridice straine: operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget sau, in caz contrar, inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensariloraprobate de organele competente in domeniu. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Observatie ? ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata sau inlesniri la plata aprobate de organele competente. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta documentele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are obligatii restantesinu prezinta documente privind inlesniri la plata aprobate de organele competente, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Documente edificatoare care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei procedurisi care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica - valabile la data deschiderii ofertelorModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru persoane juridice romane1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor), care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei proceduri .Persoanele juridice care, in conformitate cu reglementarile legislative, nu intra sub incidenta legii privind eliberarea unorastfel de certificate de catre organismele competente vor prezenta un document similar, din care sa reiasa ca au in obiectul de activitate activitati similare celor care fac obiectul prezentei proceduri.Pentru persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documente in traducere autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindcapacitatea tehnica si/sau profesionalaa)Lista a principalelor lucrari in ultimii 5 anib)Experienta similara -vor fi trecute minim 1-maxim 3 contracte de lucrari executate sau in curs de executare;valorile cumulate ale contractelor trebuie sa fie de minim2.077.622 lei.Ofertantul va atasa, in cazul contractelor finalizate, si copii dupa recomandari din partea beneficiarilor.c)Studiile, pregatirea profesionalasi calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile de indeplinirea contractului de lucrari.d)Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediuluiCerinta 2Informatii privind dotarile specifice -utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune operatorul economic.Cerinta 3Informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti si specializarea acestora. Cerinta nr. 1Informatii privind asigurarea calitatii lucrarilorCertificate valabile emise de organisme acreditate care sa certifice implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 (sau echivalent) pentru domeniul de activitate ce corespunde obiectului procedurii, respectiv executie lucrari de constructii civile si executie lucrari instalatii.Cerinta nr.2Informatii privind standarde de protectia mediuluiCertificate valabile emise de organisme acreditate care sa certifice implementarea sistemului de management de mediu ISO 14001 (sau echivalent) pentru domeniul de activitate ce corespunde obiectului procedurii, respectiv executie lucrari de constructii civile si executie lucrari instalatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
garantia oferita
30
Descriere: a)Pentru cel mai bun termen de garantie oferit, de maxim 3 ani, dar nu mai putin de 2 ani, pentru intreg ansamblul de lucrari executate (Gmax), se va acorda punctajul maxim;b) Pentru orice alt termen de garantie (Gx), mai mic decat (Gmax), dar nu mai mic de 2 ani, se va acorda un punctaj calculat dupa formula Garantia oferita =Gx/Gmax*punctaj maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2012 10:13