Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE: HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE TRIBUNALUL IASI 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 343606
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: TRIBUNALULIASI
Numar invitatie: 343606/07.03.2013
Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE: HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE TRIBUNALUL IASI 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALULIASICod fiscal: 4981212, Adresa: ANASTASIE PANU NR.25, Iasi, Telefon: +40 0232276611, Fax: +40 0232260411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ANASTASIE PANU NR.25, Iasi, Romania, cod postal: 700024, telefon: +40 0232276611, fax: +40 0232260411, persoana de contact: URSACHI VIOLETA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TRIBUNALUL IASI, BIROU CONTABILITATE-PARTER, STR.ANASTASIE PANU NR.25, Iasi, Romania, cod postal: 700024, telefon: +40 0232276611, fax: +40 0232260411, persoana de contact: BOSTAN GENOVEVA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE: HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE TRIBUNALUL IASI 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CERERE DE OFERTA CU FAZA FINALA DE LICITATIE ELECTRONICA PENTRU ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE: HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE TRIBUNALUL IASI 2013
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 070 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare in suma fixa de 2000 lei , art.85 lit.a)din H.G. 925/2006 (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie ca societatea se incadreaza in categoria IMM, Formul 8-Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. -Modul de constituire a garantiei pentru participare cf art.86 din HG 925/2006: - virament bancar : ordin de plata in contul Trezoreriei Municipiului Iasi, cont nr. RO82TREZ4065005XXX000426, cod fiscal: 4981212 (dovada platii se face cu extras bancar, in copie si original, vizat de banca), - Instrument de garantare emis in conditiile legii , - Prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file CEC confirmate de catre banca, sau a sumei in numerar . Acesta se prezinta in original in cuantum de 2000 leisi pentru perioada prevazuta mai sus, odata cu oferta, conf. art.86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. -Garantia de participare se restituie conform alin.(1) si (2), art.88 din HG 925/2006-form nr.11 .Cursul leu valuta la care se vor raporta ofertantii este cursul BNR din data de 19.02.2013, 1 euro = 4.3842 lei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, in oricare dintresituatiile prevazute de art.87, alin.1 din HG 925/2006.Potrivit dispoz art.278^1 OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatoruluidin garantia de participare o suma egala cu 1% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea completata si semnata de reprezentantul operatorului economic, conform Formular nr. 1 din Sectiunea Formulare . In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 din OUG 34/2006, aceasta va fi exclus de la procedura.-Completare si prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Formular 2 din Sectiunea Formulare. In situatiile in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Certificate constatatoare (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, catre Bugetul Local de la sediul ofertantului care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.- Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul sa solicite in mod direct informatii de la autoritatile competente ce emit documente de natura celor prevazute in formularul 2.-Completare si prezentare Formular nr. 13 - din Sectiunea Formulare - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? prin care se certifica ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului 314/2010 privind regulile de concurenta.-Completare si prezentare Formular nr.10 din Sectiunea Formulare Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. la art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006 / Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Narcis Violin STOICA- Presedinte Tribunal, ordonator tertiar de credite; Manager Economic, membru in comisia de evaluare a ofertelor - Violeta URSACHI; responsabil achizitii, membru in comisia de evaluare a ofertelor - Genoveva BOSTAN /consilier; Gabriela CATANA - Expert, presedintele comisiei de evaluare a ofertelor ; Stefan CROITORU-specialist IT, membru in comisia de evaluare a ofertelor;Gabriela RADUTA-expert, membru in comisia de evaluare a ofertelor.-Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.7 atasat in sectiunea FormulareIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna toate aceste formulare .In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Prezentare Certificat constatator (in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) eliberat de Oficiul Registrului Comertului . Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formulare. Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original /copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari. Se solicita minim o recomandare sau un certificat care confirma livrarea produselor catre beneficiar, sau o declaratie pe proprie respundere in acest sens a operatorului economic., In vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei se va depune cate o mostra pentru fiecare produs ofertat, cf art.188, lit.e din OUG 34/2006.Topul mostra trebuie sa fie ambalat corespunzator, iar cutia in care este introdus acesta sa aiba inscriptionat numele firmei producatoare, tara de origine, cod produs, descrierea produsului in limba romana si alte limbi de circulatie internationala.Mostrele se vor preda pe baza de proces verbal intocmit de ofertant sau aviz de expeditie cu mentiunea ? MOSTRE? si vor fi predate la Registratura Tribunalului Iasi. Dupa incheierea procedurii de achizitie, ofertantii isi vor putea ridica mostrele de la sediul Tribunalului sau le vor fi trimise prin curier pe cheltuiala ofertantului. Caracteristicile reprezentand mostrele solicitate vor fi bine identificate cu o eticheta stampilata pe care se va mentiona: denumirea ofertantului.Mostra ofertei castigatoare va constitui baza pentru efectuarea receptiei produselor ce vor face obiectul contractului. Sistemul de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent. In situatia in care la procedura participa producatorul produselor se va prezenta certificate ISO 9001 sau echivalent in copie legalizata sau copie "conform cu originalul"semnata si stampilata. Ofertantii care nu sunt producatori vor prezenta declaratii care sa confirme ca produsele sunt fabricate in sistemul de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2013 09:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer