Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de achizitie publica de servicii de igienizare si curatenie pentru spatiile detinute de Consiliul Judetean Iasi in incinta Palatului Administrativ


Detaliu pentru invitatia numarul 321903
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL IASI
Numar invitatie: 321903/14.03.2012
Denumire contract: Contract de achizitie publica de serviciide igienizare si curatenie pentru spatiile detinute de Consiliul Judetean Iasi in incinta Palatului Administrativ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL IASICod fiscal: 4540712, Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Telefon: 0232/235.100, Fax: 0232/214.425, 210.336;
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Romania, cod postal: 700075, telefon: +40 232235100, fax: +40 232214425, persoana de contact: Anca Muscheru, Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Iasi, Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie publica de serviciide igienizare si curatenie pentru spatiile detinute de Consiliul Judetean Iasi in incinta Palatului Administrativ
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitionarea de servicii de curatenie si igienizare a spatiilor detinute de Consiliul Judetean Iasi in Palatul Administrativ.
II.1.6) CPV: 90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este in suma de 3.000 lei si se va constitui astfel: prin depunerea la casieria autoritatii contractante dinIasi, Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi a sumei in numerar sau a unui ordin de plata/file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; prin virament in contul Consiliului Judetean Iasi ? se prezinta OP confirmat de banca emitenta; printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original (model Anexa7.2.2.11). Valabilitatea garantiei pentru participare va fi de minimum 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Ofert.IMM beneficiaza de reducere de 50% a garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constituiin cuantum de 10% din pretul contractului ce urmeaza a fi atribuit, exclusiv TVA, pentru un an calendaristic, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006(Anexa 7.2.2.19 ? Model garantie de buna executie).Garantia de buna executie a contractului trebuie constituita in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Ofert.IMM beneficiaza de reducere de 50% a cuantumului garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG34/2006-Declaratie privind eligibilitatea (ANEXA 7.2.2.12 A);
-Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006 (Anexa 7.2.2.12B);
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, Certificat de atestare fiscala emis de Consiliul Judetean Iasi.Certificatul de atestare fiscala emis de Consiliul Judetean Iasi se elibereaza prin Serviciul Fonduri Speciale Sinteza si Recuperare Creante , C.J.Iasi, et.2, cam. 60, 61, 62, in cel putin 3(trei) zile lucratoare de la data inregistrarii cererii la registratura C.J. Iasi, parter, cam.101.Au obligatia de a prezenta Certificatul mentionat operatorii economici care au sediul in judetul Iasi, precum si operatorii economici care nu au sediul in judetul Iasi, dar au puncte de lucru in judetul Iasi.Operatorii economici care nu au sediul si nici puncte de lucru in judetul Iasi vor prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca nu au datorii la bugetul Consiliului Judetean Iasi. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarii platii obligatiilor exigibile de plata.-Declaratii privind calitatea de participant la procedura (ANEXA 7.2.2.12 C), -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (ANEXA 16);
-Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 (ANEXA 7.2.2.12 B^);Pers.care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dr. Constantin Simirad, Presedinte, Consiliul Judetean Iasi, Lacramioara Vernica, Secretarul Judetului Iasi, Anca Muscheru, Sef Serviciu, Consiliul Judetean Iasi, Maria Poraico, Sef Serviciu, Consiliul Judetean Iasi, Dumitru Cantemir, Sef Serviciu, Consiliul Judetean Iasi, Petronela Cojocaru, Sef Serviciu, Consiliul Judetean Iasi, Mihai Iftimiei, consilier juridic, Consiliul Judetean Iasi, Gigi Ciuc, consilier superior, Consiliul Judetean Iasi-Informatii privind asociatii -Anexa 10 ? Declaratie privind legalizarea asocierii-Acord de asociere, conform ANEXEI 4.Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Existenta unei forme de inregistrare si/sau atestare / apartenenta din punct de vedere profesional-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri.In cazul prezentarii documentului in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.- Pentru persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru partea din contract pe care o realizeaza asociatul/asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Se solicita prezentarea cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), Cerinta nr. 2 In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/ candidatului resursele invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor contracte de prestari servicii prestate in ultimii 3 ani, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului respectiv.Lista principalelor servicii va fi sustinuta si probata prin prezentarea cel putin a unui certificat/document emis sau contrasemnat de autoritatea contractanta ori de catre clientul privat beneficiar (ex: procese verbale de receptie calitativa si cantitativa/documente constatatoare/recomandari)., Cerinta nr. 21)Prezentarea cel putin a unui contract de servicii prestat in ultimii trei ani, prin care sa se poata confirma prestarea de servicii similare ;2) Prezentarea unei recomandari sau document constatator/proces verbal de receptie partiala sau la sfarsitul prestarii, dupa caz, din partea beneficiarului, care sa confirme prestarea contractului de servicii similare de mai sus ;, Cerinta nr. 3Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 4In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate., Cerinta nr. 5-Lista cuprinzand subcontractantii-Acordurile de subcontractare, daca este cazul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, la adresa de internet www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 16:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer