Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de achizitie publica de servicii de transport aerian si servicii de cazare la hotel


Detaliu pentru invitatia numarul 337195
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei
Numar invitatie: 337195/11.10.2012
Denumire contract: Contract de achizitie publica de servicii de transport aerian si servicii de cazare la hotel
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul EnergieiCod fiscal: 11514848, Adresa: Str.Constantin Nacu, nr.3, sect.2 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213278100, Fax: +40 0213124365
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite prin intermediul site-ului www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie publica de servicii de transport aerian si servicii de cazare la hotel
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita servicii de transport aerian prin rezervarea de bilete de avion si servicii de cazare la hotelprinrezervarea si emiterea de vouchere.Durata minima a contractului - 12 luni de la 04.01.2013 pana la 31.12.2013.Durata globala a contractului: 16 de luni, de la data de 04.01.2013 si pana maxim la 30.04.2014.Valoare minima estimata, fara TVA = 90 000 euro, respectiv 405 828 lei si reprezinta valoarea contractului pana la 31.12.2013, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele.Valoare maxima - estimata global, fara TVA = 120 000 euro, respectiv 541 104 lei reprezinta valoarea contractului inclusiv valoarea suplimentarilor.Valoarea cursului de schimb valutar la care s-a efectuat conversia este de: 1 euro= 4, 5092 lei.
II.1.6) CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 541, 104 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui garantia pentru participarea la procedura - cerere de oferte, in cuantum de 900euro sau in cuantum de 4058, 28 lei adica 1% din valoarea minim estimata a contractului, valoare estimata fara suplimentari.Valoarea cursului de schimb valutar la care s-a efectuat conversia este de: 1 euro= 4, 5092 lei.Constituirea garantiei se va face conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si/sau la casieria ANRE.In cazul in care se opteaza pentru plata in contul de virament al ANRE acesta este: RO92TREZ7025005XXX011285 deschis la Trezoreria Sector 2.- In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se constituie in procent de 50% adica in cuantum de 450euro sau in cuantum de 2029, 14 lei.Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei -90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantii vor depune la sediul autoritatii contractante, in original, dovada constituirii garantiei de participare, pana la data limita depunere a ofertelor in SEAP. Garantia de participare se va incarca si in SEAP, alaturi de toate celelalte documente.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor Art.278^1/OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 - Formularul nr. 1, sau cazier judiciar al societatii.Precizari: Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesionalde catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formularul nr. 2.Documente de confirmare: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste dovada platii obligatiilor scadente la plata in luna anterioara depunerii ofertelor.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste dovada platii obligatiilor scadente la plata in luna anterioara depunerii ofertelor.Note: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 (atrage) si 181 (poate atrage) excluderea ofertantului din procedurapentru atribuirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul/tertul sustinator are obligatia depunerii formularelor nr. l si 2 si a documentelor de confirmare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens in cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010 - Formularul nr. 3.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul nr. 4.Se va prezenta atat de catre subcontractant, dupa caz cat si de catre tertul sustinator. A se avea in vedere prevederile Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 328/15.05.2012.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei sunt urmatoarele: Presedinte: Nicule Havrilet, Director Juridic: Ana Elisabeta Dumitru, Director Economic: Georgica Paraschiv, Membrii comisiei de evaluare: Stancu Ion, Baz Adriana, Dumitriu Mihaela, Caracasian Lucine, Enache Veronica, Membrii de rezerva ai comisiei de evaluare: Georgica Paraschiv, Listoschi Alina, Carmen Cocis, Frumusanu Elena, Bunescu Cristina.Salariatii care au intocmit si semnat documentatia de atribuire: Dumitriu Mihaela, Stancu Ion, Georgica Paraschiv.Documentele vor fi depuse : in forma-original scanat sau copie scanata conform cu originalul.Autoritatea contractanta va solicitaofertantuluiclasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original /copie legalizata. 1. Certificatul constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte domeniul de activitate pentru serviciile solicitate.Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;
- in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;Documentele vor fi depuse: in forma-original scanat, sau copie conform cu originalul, scanat.Autoritatea contractanta va solicitaofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original /copie legalizata.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Acreditare I.A.T.A (Asociatia Internationala a Transportatorilor Aerieni);Autoritatea contractanta va solicitaofertantuluiclasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentului in original/copie legalizata., Ofertantul va furniza informatii referitoare la capacitatea tehnica si profesionala prin completarea urmatorului document: Formular nr. 5Declaratie privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani in domeniul de activitate al obiectului contractului.Cerinta minima - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat servicii similarein baza a cel putin unui contract in valoare de 75.000 euro.Aceasta cerinta se raporteaza la valoarea fara suplimentari a contractului care se va incheia.Autoritatea contractanta va solicitaofertantuluiclasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original/copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se va obtine prin intermediul site-ului www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer