Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de achizitie publica de servicii de verificare a Proiectelor Tehnice pentru: constructie Statie transfer Baltati, constructie Statie transfer Ruginoasa, inchiderea depozitelor de deseuri neconforme de la Pascani ? Valea Seaca, Harlau si Targu Fru


Detaliu pentru invitatia numarul 341727
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL IASI
Numar invitatie: 341727/14.01.2013
Denumire contract: Contract de achizitie publica de servicii de verificare a Proiectelor Tehnice pentru: constructie Statie transfer Baltati, constructie Statie transfer Ruginoasa, inchiderea depozitelor de deseuri neconforme de la Pascani ? Valea Seaca, Harlau si Targu Frumos in cadrul proiectului « SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR IN JUDETUL IASI »
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL IASICod fiscal: 4540712, Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Telefon: +40 0232235100, Fax: +40 0232214425/210/336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Romania, cod postal: 700075, telefon: +40 0232235100, fax: +40 0232214425, persoana de contact: Anca Muscheru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Iasi, Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie publica de servicii de verificare a Proiectelor Tehnice pentru: constructie Statie transfer Baltati, constructie Statie transfer Ruginoasa, inchiderea depozitelor de deseuri neconforme de la Pascani ? Valea Seaca, Harlau si Targu Frumos in cadrul proiectului « SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR IN JUDETUL IASI »
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea verificarii proiectelor tehnice in conformitate cu prevederile Legii 10/ 1995 pentru lucrarile de investitii din cadrul Proiectului, in conformitate cu cerintele legislatiei aplicabile relevante, respectiv pentru: -Constructie Statie transfer Baltati, Constructie Statie transfer Ruginoasa;
-Inchiderea depozitelor de deseuri neconforme de la Pascani ? Valea Seaca, Harlau si Targu Frumos;
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 65, 286.76 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este in suma de 1.305 lei si se va constitui, conform art. 86 alin.1 din HG nr. 925/2006: prin virament bancar, in contul Consiliului Judetean Iasi nr. RO72TREZ4065006XXX000459, CF: 4540712, Trezoreria Municipiului Iasi ? se prezinta OP confirmat de banca emitenta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original (model Anexa7.2.2.11). Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Valabilitatea garantiei pentru participare va fi de minimum 90 de zile calendaristice incepand cu data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Anexa 07.1 si Anexa 07.2). In cazul unei asocieri, reducerea cu 50% se aplica daca toti asociatii sunt IMM si prezinta Declaratia mentionata anterior.
Garantie de buna executie
GBE a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului ce urm. a fi atribuit, exclusiv TVA, conf. art. 90 alin. (1) si (2) din HG nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o soc.de asigurari (Anexa 7.2.2.19 ? Model GBE). Daca partile convin, GBE se va putea constitui si conf. alin. 3 al art. 90/HG 925/2006. GBE a contr. trebuie constituita in termen de max. 10 zile de la data semnarii contr.de catre ambele parti, sub sanct. rezilierii acestuia. Per. de valab. a GBE trebuie sa acopere perioada de timp pana la data incheierii procesului-verbal de receptie finala. Ofertantii tip IMM care indeplinesc prev. legisl. in vig. (Legea 346/2004), beneficiaza de reducere de 50% a cuantumului GBE (pt. a beneficia de aceasta reducere of. vor depune documentele prin care dovedesc ca sunt IMM). In cazul unei asocieri, red.cu 50% se aplica daca toti asoc. sunt IMM
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind eligibilitatea (ANEXA 7.2.2.12 A); In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Tertul sustinator are oblig. neincadrarii in sit. prev la art. 180.-Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006 (Anexa 7.2.2.12B);Tertul sustinator are oblig. neincadrarii in sit. prev la art. 181 lit. a, c^1 si d.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: 1.Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, 2.Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarii platii obligatiilor exigibile de plata. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Declaratii privind calitatea de participant la procedura (ANEXA 7.2.2.12 C), In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (ANEXA 16);In cazul in care oferta este depusa de o asociere, documentul mentionat va fi completat in numele asocierii de catre liderul asocierii.- Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 (ANEXA 7.2.2.12 B^); Pers.care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica: - Cristian Mihai Adomnitei-Presedintele Consiliului Judetean Iasi, Victor Chirila- Vicepre?edinte Consiliul Jude?ean Ia?i, Victorel Lupu-Vicepre?edinte Consiliul Jude?ean Ia?i, Lacramioara Vernica-Secretarul Judetului Iasi, Maria Poraico - Director executiv Directia Juridica, Dumitru Cantemir-Sef Serviciu Financiar Contabil, Directia Proiecte si Dezvoltare Durabila: Teodora Jinga-Director executiv, Ionela Laura Pastravanu ? Director executiv adjunct Directia Proiecte si Dezvoltare Durabila, Angela Mirela Turcu ? coordonator UIP, Directia Achizitii Publice: Anca Muscheru- Director executiv, Mihai Iftimiei - Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte, Catalina ?erbanoiu - consilier juridic Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Nicoleta Apetrei-consilier Serviciul Achizitii Publice si Contracte.- Consilieri judeteni : Adascalitei Constantin, Aivanoaei Constantin Alin, Apavaloae Dinu, Baciu Mihai, Boz Petru Eduard, Bratescu Liviu, Bulgaru Liviu Gabriel, Carp Petra, Caliman Adrian Constantin, Citea Vasile, Chirila Victor, Cozianu Iulian, Dascalu Petru, Hauta Marian, Ivancia Mihaela, Lebada Dorel, Lupascu Vasile, Lupu Magdalena, Lupu Victorel, Macovei Silviu Nicu, Mihai Florin, Morosan Catalin, Popa Silviu Florin, Popescu Mihail Gabriel, Romaniuc Liliana, Rosca Ciprian Lucian, Stanciu Cristian, Stoian Ioan, Salaru Vasile, Serban Constantin, Toma Vasile, Urcaciu Ion Lorin, Ursanu Radu Ionel, Vintila Iordan, Vornicu Carmen Paula, Vornicu Liviu Gabriel.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. - Existenta unei forme de inregistrare si/sau atestare / apartenenta din punct de vedere profesional- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate principal/secundar necesar desfasurarii activitatilor ce fac obiectul contractui ce urmeaza a fi atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alta procedura care are ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul prezentarii documentului in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.- Pentru persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate principal/secundar necesar desfasurarii activitatilor ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru partea din contract pe care o realizeaza asociatul/asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita demonstrarea situatiei economice si financiare prin prezentarea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare sunt lasate la latitudinea operatorului economic
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului. Lista principalelor servicii va fi sustinuta si probata prin prezentarea cel putin a unui certificat/document emis sau contrasemnat de autoritatea contractanta ori de catre clientul privat beneficiar (ex: procese verbale de receptie calitativa si cantitativa/documente constatatoare/ recomandari). Valoarea finala certificata reprezinta pretul final platit de beneficiar pentru prestarea serviciilor respective. Aceasta va fi indicata in lei., continuarePerioada de prestare se va indica prin mentionarea lunii si anului in care contractul a fost semnat si, respectiv, serviciile au fost duse la bun sfarsit. Cota de participare a ofertantului reprezinta proportia din valoarea finala a contractului corespunzatoare participarii acestuia la contractul respectiv. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, iar doi sau mai multi asociati au participat in comun si la realizarea contractului adus ca referinta, cota de participare se va calcula in ansamblu, indicandu-se si cotele de participare individuale., In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, ofertantul nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a ofertantului sau, daca in tara de nationalitate a acestuia nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificatele/documentele respective trebuie sa includa toate informatiile necesare pentru a permite comisiei de evaluare sa aprecieze corespondenta acestora cu informatiile furnizate in Lista contractelor prestate, precum si corectitudinea acestor informatii., Cerinta nr. 21. Ofertantul va face dovada experien?ei similare prin prezentarea cel putin a unui contract similar prestat in ultimii 3 ani.Data de referinta pentru calcularea ultimilor 3 ani este data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.2. Prezentarea unei recomandari sau document constatator/proces verbal de receptie partiala sau la sfarsitul prestarii, dupa caz, din partea beneficiarului, care sa confirme prestarea contractului de servicii similare de mai sus., Cerinta nr. 31. Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani.Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere in ultimii 3 ani nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o Declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Ofertantii vor prezenta ANEXA 7.2.2.12 I, in original., 2. Lista personalului ?cheie? propus pentru indeplinirea contractului, insotita de CV-urile acestora, documentele de atestare corespunzatoare (conform cu originalul) si declaratii de disponibilitate.Ofertantul va avea obligatia sa asigure minim urmatoarele categorii de personal: - Verificatori de proiect atestati in conformitate cu Legea 10/1995 pentru urmatoarele domenii de specialitate: , continuarePentru constructii si arhitectura: A1 ? Rezistenta si stabilitate pentru constructii civile si industriale;A2 ? Rezistenta si stabilitate pentru constructii civile cu structura de rezistenta din metal, lemn;A4 ? Rezistenta si stabilitate pentru drumuri;Af ? Rezistenta si stabilitate a terenului de fundare a constructiilor si a masivelor de pamant;B9 ? Siguranta la exploatare la constructii edilitare si de gospodarie comunala;B2 ? Siguranta in exploatare pentru constructii drumuriC ? Siguranta la foc pentru toate domeniile.D ? Igiena, sanatatea oamenilor, refacerea si protectia mediului pentru toate domeniile., continuarePentru instalatii: Is ? Instalatii sanitareIt ? Instalatii termiceIe ? Instalatii electriceIg ? Instalatii gaze, continuareOfertantii vor prezenta : - Lista personalului ?cheie? propus pentru indeplinirea contractului, - Anexa 4.4.1.B, -CV-uri ? Formular 13- Declaratii de disponibilitate - Formular 14, in formatul standard indicat, in original.- Atestate de verificatori de proiect in conformitate cu Legea 10/1995, pentru fiecare dintre membrii echipei propuse, valabile la data depunerii ofertei, in copie conform cu originalul., continuarePrestatorul va nominaliza personalul astfel incat membrii echipei de verificatori de proiect sa acopere toate domeniile solicitate prin Fisa de date si Caietul de sarcini. In cazul in care calificarile specialistilor propusi nu corespund cerintelor minime, ofertantul va fi descalificat., continuarePentru indeplinirea cerintei se vor lua in calcul resursele tuturor membrilor unui grup ce depune oferta comuna sau pe cele ale subcontractantului, cu conditia ca cel care dispune de resursele umane autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile solicitate; tertul poate sustine un operator economic prin punerea la dispozitia sa a resurselor umane/tehnice autorizate cu care se va realiza ulterior partea din contract pentru care aceste autorizari se impun., continuareIn cazul in care resursele umane/tehnice nu apartin ofertantului, se vor prezenta documente care sa permita cumularea si/sau luarea in considerare a acestora pentrupartea lor de implicare in contract conform Anexei nr.2 la Ordinul ANRMAP 509/2011. Astfel, prin resurse umane ce apartin ofertantului se intelege personal angajat al ofertantului, iar prin resurse tehnice ce apartin ofertantului se inteleg resursele aflate in proprietatea ofertantului., continuarePentru persoanele care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului se permite prezentarea de contracte de colaborare/angajamente de participare/acorduri de participare., Cerinta nr. 4In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, conform art. 190 din OUG nr. 34/2006 atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana sustinatoare a unui operator economic pentru participarea la procedura de atribuire a contractului este obligata sa prezinte urmatoarele documente in original: Anexa 7.2.2.12A, Anexa 7.2.2.12B^2, Anexa 7.2.2.12B^1, Anexa 20 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala, incheiat in forma autentica, Anexa nr. 22 ? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ?LISTA privind personalului angajat si al cadrelor de conducere, Anexa nr. 20^1 - Angajament Tert sustinator tehnic si profesional., ontinuarePersoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a, c¹ si d. Tertul sustinator nu are dreptul ca in cadrul aceleasi proceduri de atribuire sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat., Cerinta nr. 6-Lista cuprinzand subcontractantii ?i Acordurile de subcontractare, daca este cazul. Ofertantii vor prezenta Anexa 7.2.2.12G, in original, insotita si de fotocopii ale acordurilor de subcontractare, daca este cazul. Pentru fiecare subcontractant declarat se va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 (ANEXA 7.2.2.12 B^). Acordurile de subcontractare prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract., 1. In cazul in care, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare, ofertantul uzeaza de dreptul sau legal de a prezenta initial o declaratie cu anexa in temeiul alin. (4) al art.11 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in anexa trebuie sa fie mentionate succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor - inclusiv, valori, cantitati sau altele asemenea., continuareIn lipsa precizarilor clare si precise a modului concret de indeplinire a cerintelor, autoritatea contractanta, pentru acele cerinte, nu poate face aplicabile prevederile alin. (5) al art.11 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, motiv pentru care oferta va fi respinsa ca inacceptabila. Singurele documente acceptate de autoritate a fi eliberate ulterior datei deschiderii ofertelor sunt certificatele ce atesta lipsa datoriilor (conf. art.9, alin. 3 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011), astfel cu exceptia acestora, ofertantul cunoaste exact si precis modul concret de indeplinire a cerintelor la data depunerii ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, la adresa de internet www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 11.01.2013 16:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer