Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de achizitie publica de servicii pentru obtinerea unei scrisori de garantie financiara


Detaliu pentru invitatia numarul 237932
Autoritate contractanta
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA ECO MUNTENIA
Cod de identificare fiscala: 24227761
Adresa: COMUNA PRUNDU JUDETUL GIURGIU, Prundu
Telefon: 0246/245117
Fax: 0246/245120
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract de achizitie publica de servicii pentru obtinerea unei scrisori de garantie financiara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 66517200-9 - Servicii de asigurare de garantie (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii pentru obtinerea unei scrisori de garantie financiara in vederea solicitarii avansului de plata din partea APDRP pentru asigurarea finantarii proiectului integrat ?Statie transfer deseuri si achizitia de utilaje pentru colectarea deseurilor menajere, alimentare cu apa si canalizare in sistem centralizat, centru de zi pentru persoanele care necesita ajutor social si renovare obiective culturale» derulat prin F.E.A.D.R. masura 322? in valoare de 11327426 lei
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 29.12.2009 13:39)
Data publicarii: 17.12.2009 10:57
Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: comuna Prundu, satul Prundu, judetul Giugiu, Cod postal: 087180 , Romania , Punct(e) de contact: Corbea Catalin, Tel. 0246245151, Email: [email protected], Fax: 0246245120
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.12.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Prundu, satul Prundu, judetul Giugiu, Cod postal: 087180 , Romania , Punct(e) de contact: Corbea Catalin, Tel. 0246245151, Email: [email protected], Fax: 0246245120
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 200, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1) Situatia personala a candidatului /ofertantului2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare)3.) Situatiaeconomico-financiara4.) Capacitatea tehnica si/sau profesionala5.) Informatii privind subcontractantii / asociatii
SEAP
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Nu a fost depusa nicio oferta
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer