Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de achizitie publica de servicii tipografice si servicii conexe si servicii adiacente


Detaliu pentru invitatia numarul 347336
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Editura Academiei Romane
Numar invitatie: 347336/23.05.2013
Denumire contract: Contract de achizitie publica de servicii tipografice si servicii conexe si servicii adiacente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialEditura Academiei RomaneCod fiscal: 4266529, Adresa: Calea 13 Septembrie, nr. 13, sect. 5, Bucuresti, Telefon: 318 81 46, Fax: 3182444
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea 13 Septembrie, nr. 13, sect. 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050711, telefon: +40 0213188146, fax: +40 0213182444, persoana de contact: Liliana Ionescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea 13 Septembrie, nr. 13, Etaj 1, camera 1204, sect. 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050711, telefon: +40 0213188146, fax: +40 0213182444, persoana de contact: Liliana Ionescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie publica de servicii tipografice si servicii conexe si servicii adiacente
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii tipografice si servicii conexe (inclusiv pregatirea formelor de tipar, tiparirea pesuportul fizic indicat in caietul de sarcini si asigurat de ofertantul-prestator si livrarea), servicii de legare si de finisare si servicii de ambalare, conform documentatiei de atribuire.Valoarea estimata fara TVA: intre 266.000 si 412.500 RON (266.000 RON reprezinta valoarea minima estimata a contractului, iar 412.500 RON reprezinta valoarea estimata globala, ce include si valoarea eventualelor suplimentari).Optiuni: A.C.isi propune sa achiz. noi serv.similare, cf.art.122.j)OUG nr. 34/2006, cu complet si modif.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 266, 000 - 412, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii trebuie sa constituie garantia pentru participare prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada minima de valabilitate a garantie de participareesteegala cu perioada de valabilitate a ofertei, (35 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Garantia de participare pentru pachetul 1 = 1.500 lei;Garantia de participare pentru pachetul 2 = 1.280 lei;Garantia de participare pentru pachetul 3 = 490 lei;Garantia de participare pentru pachetul 4 = 1.200 lei;Garantia de participare pentru pachetul 5 = 850 lei;Garantia de participare pentru pachetele 1 + 2 + 3 + 4 + 5 = 5.320 lei sau echivalentul in lei/alta valuta la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului pana la intrarea in efectivitate a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA.Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egala cu durata contractului.Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea prestatorului.Suma initiala care se depune de catre prestator in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Achizitorul se obliga sa elibereze garantia pentru participare si sa emita ordinul de incepere a contractului numai dupa ce prestatorul a facut dovada constituirii garantiei de buna executie. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu executa sau executa cu intarziere ori necorespunzator obligatiile asumate prin prezentul contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru prestatorului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate. Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a tuturor obligatiilor asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile ulterioare, evitarea conflictului de interese, precum si neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile ulterioare (Formularul 5) ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (Formularul 6) ? in original.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 7) ? in original;4. Certificat de participare cu oferta independenta (Formularul 13) ? in original.5. Certificat de atestare fiscala ? datorii la bugetul consolidat general si Certificat de taxe si impozite locale ? datorii la bugetele locale ? din care sa reiasa situatia datoriilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Popescu Dumitru, Popa Mihai, Prica Ion, Popescu Elena, Ciutacu Alexandra-Speranta, Argesanu Doina, Povara Iolanda, Ionescu Liliana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte informatiile de identificare a ofertantului, situatia ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (servicile ofertate trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din obiectul de activitate prevazut in certificatul constatator emis de ONRC) ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul ? ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor printr-o declaratie pe proprie raspundere.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta, pentru conformitate, documentele mai sus mentionate in original/copie legalizata, in situatia in care au fost prezentate in copie conforma cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea urmatoarelor documente si dovezi, in forma solicitata de autoritatea contractanta: bilantul contabil pe anul 2012, insotit, dupa caz, de raport de audit/raport al cenzorilor ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul., Informatii generalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, alte date relevante privind serviciile prestate ? in original;, Declaratie privind principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani ? in original., Declaratie privind privind echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii ? in original., Declaratie privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru prestarea serviciilor ofertate si asigurarea controlului calitatii ? in original, incluzand lista personalului de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, cu indicarea calificarilor profesionale ale personalului responsabil pentru prestarea serviciilor ofertate, in special pentru asigurarea controlului calitatii, precum si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea serviciilor ofertate, confirmate de CV-uri semnate de persoanele responsabile pentru indeplinirea serviciilor ofertate., Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta, pentru conformitate, documentele mai sus mentionate in original/copie legalizata, in situatia in care au fost prezentate in copie conforma cu originalul. Atunci cand un grup de operatori economici depune o oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau prin email la adresa [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2013 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer