Achizitie publica - Contract de achizitie publica furnizare motorina pentru centralele termice
Detaliu pentru invitatia numarul 321906
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321906/14.03.2012
Denumire contract: Contract de achizitie publica furnizare motorina pentru centralele termice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL MEHEDINTICod fiscal: 4426654, Adresa: BD.CAROL I NR.14, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252311506, Fax: 0252314666
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TRIBUNALUL MEHEDINTI , BD.CAROL I NR.14, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220099, telefon: +40 0252208207, fax: +40 0252314666, camera 2parter - Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TRIBUNALUL MEHEDINTI BD.CAROL I NR.14, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220099, telefon: +40 0252208207, fax: +40 0252314666, SALA DE CONSILIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie publica furnizare motorina pentru centralele termice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie motorina euro 5 pentru centralele termice de la Judecatoriile Vj.Mare, Strehaia, Baia de Arama si Orsova astfel : Judecatoria Vj.Mare 10000 l pentru perioada ianuarie 2012-decembrie 2012Judecatoria Orsova 10000 l pentru perioada ianuarie 2012-decembrie 2012Judecatoria Strehaia 1000001 perioada ianuarie 2012-decembrie 2012Judecatoria Baia de Arama 10000l pentru perioada ianuarie 2012-decembrie 2012
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 1000 lei, prin ordin de plata in contul RO03TREZ4615005XXX000087, pe seama Tribunalului Mehedinti, la Trezoreria DR.TR.SEVERIN, Perioada de valabilitate este egala cu perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
5% din Valoarea contractului fara TVA, Modalitate de constituire : conform art.90, alin 1 din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia prtivind eligibilitateaDeclaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la at.69 1 din OUG 34/2006Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii sunt : - Popescu Norel-presedinte tribunal-ordonator tertiarde credite- Dulcea Elisabeta- manager economicCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010 Certificat constatator la ORC -in original sau in xerocopie certificata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani inclusiv anul 2010Operatorii economici care pot demonstra cifra de afacerisi pe anul 2011 pot prezenta o situatie cu cifra de afaceri pe anii 2009, 2010 si 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara, operatorii ecomici vor prezenta autorizatii emise de catre insitutii abilitate, care sa confirme calitatea si performantele produsului Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatiiOfertantul va prezentadocumente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele impuse de Comunitatea Europeana
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 17:59