Achizitie publica - CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE TRIBUNALUL IASI 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 322957
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322957/28.03.2012
Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARETRIBUNALUL IASI 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALULIASICod fiscal: 4981212, Adresa: ANASTASIE PANU NR.25, Iasi, Telefon: 0232276611, Fax: 0232260411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ANASTASIE PANU, NR. 25, PARTER, BIROU REGISTRATURA, IASI, Romania, cod postal: 700024, telefon: +40 232276611, fax: +40 232276611, persoana de contact: BOSTAN GENOVEVA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. ANASTASIE PANU, NR. 25, PARTER, BIROU CONTABILITATE, IASI, Romania, cod postal: 700024, telefon: +40 232276611, fax: +40 232276611, persoana de contact: BOSTAN GENOVEVA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARETRIBUNALUL IASI 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARETRIBUNALUL IASI 2012
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 156, 528 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare in suma fixa de 2000 lei, art.85 lit.a)din H.G. 925/2006 (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe proprie raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM)-Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Constituirea garantiei pentru participare prin: -virament bancar : ordin de plata in contul Trezoreriei Municipiului Iasi, cont nr. RO82TREZ4065005XXX000426, cod fiscal: 4981212 (dovada platii se face cu extras bancar, in copie si original, vizat de banca)- Instrument de garantare emis in conditiile legii si care trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat. Acesta se prezinta in original in cuantum de 2000 lei si pentru perioada prevazuta mai sus, odata cu oferta, conf. art.86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.Garantia de participare se restituie conform alin.(1) si (2), art.88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: -retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.-in urma respingerii ca nefondata in conditiile art.278^1 alin.1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, de catre CNSC a contestatiei formulate in cadrul procedurii de atribuire , autoritatea va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG 34/2006, respectiv suma de 1563 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii cu privire la eligibilitate : -Declaratie care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006- formular atasat-Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederileart. 181 din O.U.G. 34/2006- formular atasat-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1OUG 34/2006-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta(cf.Ordin ANRMAP Nr.314/2010)-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/ xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, formular atasat.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul general consolidat, in original/copie legalizata/ xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.-Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire( respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Presedinte Tribunalul Iasi- Narcis-Violin STOICA; Vicepresedinti Tribunal: Lorena TARLION, Florin ANDREI; Manager Tribunal: Mariana PUPAZA, Bostan Genoveva - consilier, Catana Gabriela- expert, Raduta Gabriela-expert, Cozmescu Carmina-consilier inginer, Chicireanu Eugen-consilier, Croitoru Stefan- informatician sef. - Certificat constatator (in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila) eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (valabil la data depunerii ofertei) din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator obiectului cererii de oferte;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - livrarea de produse similare din ultimii 3 ani, - demonstrarea autenticitatii produselor ofertate. -demonstrarea respectarii calitatii produselor livrate - ISO 9001 :2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 10:20