Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE SI XEROGRAFICA, HARTIE PENTRU SCRIS, TRIBUNALUL ARGES 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 327420
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: TRIBUNALUL ARGES
Numar invitatie: 327420/22.05.2012
Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE SI XEROGRAFICA, HARTIE PENTRU SCRIS, TRIBUNALUL ARGES 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL ARGESCod fiscal: 4318083, Adresa: PITESTI, STR. EROILOR NR 5, Pitesti, Telefon: 0248224033, Fax: 0248214600
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pitesti, str. IC Bratianu, nr. 7-biroul primului grefier, Pitesti, Romania, cod postal: 0300, telefon: +40 248214600, fax: +40 248214600, persoana de contact: Pitesti, str. IC Bratianu, nr. 7
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Tribunalului Arges, Pitesti, jud Arges, str. IC Bratianu, nr. 7
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (justitie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE SI XEROGRAFICA, HARTIE PENTRU SCRIS, TRIBUNALUL ARGES 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CERERE DE OFERTA PENTRU ATRIBUIREA UNUI CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE , HARTIE PENTRU SCRIS TRIBUNALUL ARGESAFERENT ANULUI 2012, CU POSIBILITATEA PRELUNGIRII PRIN ACT ADITIONAL CONF ART 6 AL(3)/HG 925/2006.Val 43050 LEI-pana la 31.12.2012, val69200 LEI-CU SUPLIMENTARI
II.1.6) CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
692 lei, constituita astfel: 1.Scrisoare de garantie bancara(Formular 1)2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original 3.OP confirmat de banca panala data deschiderii ofertelor; in contul Tribunalului Arges, CF 4318083, deschis la Trezoreria Pitesti, cu nr. RO05TREZ0465005XXX000173.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei .IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;(a)- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.-in cazul in care operatorul economic depune contestatie si aceasta este respinsa.Garantia de participare se restituie conform al.(1) si (2), art .88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea: 1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Formular 2)Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publicaCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 341. Declaratie pe propria raspundere care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181(Formular 3).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului .Cerinta nr. 3 Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale persoanelor juridice, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente i luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Cerinta nr. 4 Certificat de atestare fiscala Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat al statului, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Pentru persoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii deorigine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vorfi prezentate in original sau in copie, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Cerinta nr. 4 Calitatea de participant la procedura-1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura(Formular 4) 2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Formular 5). 3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu complectarile si modificarile ulterioare (Formular 6).Persoane cu functie de decizie ?organizare, derulare si finalizare procedura Presedinte-jud. Tomescu Gheorghe Manager ec. Paun Lucia Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa reiasa obiectul de activitate al societatii, in original, copielegalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, valori, perioade de livrare, beneficiari - Formularului 8.Autoritatea contractanta solicita prezentarea unei recomandari din partea unui beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate semnate de conducatorii unitatilor la care a fost livrata Hartie pentru otocopiatoare si xerografica. Documentul va fi prezentat in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se va prezenta SR EN ISO 9001 sau echivalent(standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), valabile la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia publicata in SEAP, atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer