Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA LUCRARI DE CONSTRUCTII


Detaliu pentru invitatia numarul 333254
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: APA - CANAL S.A. SIBIU
Numar invitatie: 333254/07.08.2012
Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA LUCRARI DE CONSTRUCTII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA - CANAL S.A. SIBIUCod fiscal: RO 2684940, Adresa: Sibiu, str.Eschil, nr.6, jud.Sibiu, Sibiu, Telefon: +40 269222916, Fax: +40 269223468
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sibiu, str.Eschil, nr.6, jud.Sibiu, Sibiu, Romania, cod postal: 550096, telefon: +40 269222916, fax: +40 269223468, persoana de contact: IOAN STURZ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC APA CANAL SA SIBIU, STR. ESCHIL NR.6, SALA DE CONSILIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA LUCRARI DE CONSTRUCTII
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTII LA STATIA DE EPURARE PALTINIS
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 370, 431.93 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
pana la 2% din valoarea estimata fara TVA, respectiv 7400 leiForma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata poate fi: a. Scrisoare de garantie bancara pentru participarea cu oferta la procedura de atribuire la contractul de achizitie publica (formularul 3), sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurarisauOrdin de plata emis in favoarea autoritatii contrac!ante in contul pentru garantiile de participare nr. R076RNCB0227017921860001 deschis la BCR Sibiuin oricare forma va fi emisa garantia de participare va fi irevocabila si va specifica daca este conditionata sa u neconditionata, la prima cerere a autoritatii contractante.Valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelorAutoritatea Contractanta are dreptul de a retine Garantia pentru Participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie Garantia de Buna Executie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d)conform prevederilor art. 278A1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile uleterioare adica Ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar acesta i-a respins contestatia ca fiind nefondata(in acest caz se va retine suma de 3704, 32 lei, cf. art. 278A1, lit. a , din OUG 34/2006)
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVAConstituirea garantiei de buna executie va fi realizata prin una din urmatoarele modalitati: ? Scrisoare de garantie de buna executie emisa de o banca valabila cel putin pe perioada de derulare a contractului.(Formularul 5) sau? scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate de asigurari, prezentata In original inclusiv toate anexele (ex. Conditii de asigurare, Alte clauze, etc) si dovezile privind achitarea primelor de asigurare (ordin de plata vizat banca, chitanta) , fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(Formularul 1) , declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 (Formularul 2), declaratie privind respectarea prevederilor art. 69' din OUG 34/2006(Formularul 7), Certificat de atestare fiscala si Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberate de ANAF astfel incat sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, conform ANRMAP nr.509/2011, Certificat de participare cu oferta independenta(Formularul 8), conform Ordinului 314/2010, Urmatoarele persoane care detin functii de decizie in cadrul societatii in ceea ce priveste derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Niculescu Mircea - Director General- Gogu Ioan - Director Economic- Maier Vasile - Director Tehnic- Sturz Ioan - Sef Birou Juridic Certificat constatator emis de ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor prezentat in original sau copie conforma cu originalul.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. in cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o Imputernicire.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat In clar numele Intreg al semnatarului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 600000 de lei.Ofertantul vacompleta Formularul 6-Informatii Generale.Pentru demonstrarea acestei cerinte, in conformitate cu art. 185, alin. 1, lit. b din OUG 34/2006 si a Anexei 1 din Ordin ANRMAP509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie, ofertantul va prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii trei ani, in copie lizibila cu mentiunea ? conf.cuoriginalul? , vizate si inregistrate la autoritatile competentesauRapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, in cazul in care in tara ofertantului nu se vizeazabilanturile de autoritatile competente.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei.In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta vaprezenta o imputernicire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si a dus la bun sfarsit un contract de constructii similare.Se va completa formularul 9 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Se va completa Formularul 10 Fisa de experienta similaraOfertantul va prezenta si documente suport (copii dupa contracte si recomandari care sa ateste finalizarea contractului)din care sa reiasa beneficiarul lucrarilor, obiectul contractului, valoarea contractului si daca au fost duse la bun sfarsit., PERSONAL: responsabil tehnic cu executia lucrarilor atestat ca RTE in domeniul lucrarilor civileOfertantul va completa Formularul 11- Personal propus pentru indeplinirea contractuluiPntru dovedirea indeplinirii cerintei se vor prezentaActe de studii, copie atestat RTE lucrari civile si Curriculum vitae(Formular 12) Ofertantul este obligat sa faca dovada certificarii in concordanta cu standardul ISO 9001 si ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer