Achizitie publica - CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA PENTRU ACHIZITIA DE DE COMPUTERE DE BIROU , LICENtELE AFERENTE SI ACHIZItIA DE ECHIPAMENTE PERIFERICE ? PROIECT SMIS 38699.
Detaliu pentru invitatia numarul 341237
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341237/19.12.2012
Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA PENTRU ACHIZITIA DE DE COMPUTERE DE BIROU , LICENtELE AFERENTE SI ACHIZItIA DE ECHIPAMENTE PERIFERICE ? PROIECT SMIS 38699.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-4056284, Fax: 021-3120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010168, telefon: +40 214056299, fax: +40 213120140, persoana de contact: GABRIEL LEAHU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MECTS-Proiect SMIS38699, Strada Gen. Berthelot 28-30, etajII, hol mare, sector 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA PENTRU ACHIZITIA DE DE COMPUTERE DE BIROU , LICENtELE AFERENTE SI ACHIZItIA DE ECHIPAMENTE PERIFERICE ? PROIECT SMIS 38699.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACTUL ARE CA OBIECT ACHIZITIA PRODUSELOR CONSTAND IN COMPUTERE DE BIROU , LICENTELE AFERENTE SI ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE PERIFERICE, NECESARE PENTRU BUNA DESFASURARE AACTIVITATIIECHIPEI DE MANAGEMENT A PROIECTULUI SI A ECHIPEI DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI SMIS 38699.
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
in cuantum de: 2.017, 00 Lei , valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei, adica min. 90 zile, de la data termenului limita dedepunere a ofertelor.Mod de constituire: se exprima in lei sau intr-o valuta liber convertibila si poate fi constituita prin: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis incondi?iile legii de o societate bancara (FORMULAR 15)ori de o societate de asigurari, care se prezinta in cuantumul ?i pentru perioada prevazuta in documenta?ia de atribuire.Date de identificare MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII TINERETULUI SI SPORTULUI ?PROIECT SMIS 38699, Str. Gen. Berthelot nr. 28-30 Sector 1, Loc.Bucuresti, CUI 13729380.Contul de garan?ii: RO96 TREZ 7005 005X XX00 0182-deschis la DTCPMB.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma incalca art.87 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In conditiile art.278-1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului (in cazul respingerii unei eventuale contesta?ii a ofertantului).In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare, va fi redus la jumatate (Completare ANEXA 1 in original)Nota: Restituirea garantiei de participare, se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul organizatorului (Formularul 12. Echivalenta leu/alta valuta va fi cea publicata de BNR cu 5 zile inainte de data depuneri ofertelor.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: - se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancaraori de o societate de asigurari. Pentru constituirea garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utilizaFormularul16.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de buna execu?ie, va fi redus la jumatate.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 dinLegea 346/14.07.2004 cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea, conform prevederilor art.180 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Completare FORMULAR 1 din capitolul de Formulare - original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006cu modificarile si completarile ulterioare-Completare conform FORMULAR 2 din capitolul de Formulare - original..In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 3Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura(FORMULARUL 3)- original.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Se va prezenta Certificatul de participare la licitatie cu ofertaindependenta, FORMULARUL 4, in originalCerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea inprevederile art. 69(1) din OUG nr. 34/2006 Formularul 5, in original. Numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt completate deja in fisierul Formulare anexat.Cerinta nr. 6Certificat fiscal: Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna precedenta celei in care se prezinta oferta-Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilatCerinta nr. 7Certificat fiscal: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatiiadministrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in luna precedenta celei in care se prezinta oferta-Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat Cerinta nr. 1Certificatul consatatator-Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a transmite Certificatul Constatator in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoane juridice /fizice straineCerinta nr.1Documente edificatoare/echivalentecare sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica saude inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din ?ara in care candidatul/ofertantul este rezident-Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila certificata pentru conformitate prin semnatura si stampila. Documentelevor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)Se pot prezinta bilanturilor contabile pe cel mult ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011), copii lizibile conforme cu originalul., Cerinta nr. 2Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 201.700, 00 lei.Se va prezenta Fisa de Informatii Generale ?Formular 6, in original. Cursul de referinta leu/euro la care se va completa Fisa de informatii generale. Cursul de referinta leu/euro la care se va completa Fisa de informatii generale va fi cursul mediu anual lei/euro COMUNICAT DE BNR/BCE, in anii respectivi: 2011-4, 2379; 2010 - 4, 2099; 2009 - 4, 2373.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Completarea FORMULAR 7 din capitolul de Formulare - original., Cerinta nr. 2: Experienta similara. Se solicita prezentarea unor certificate /documente care sa confirme livrarea produselor similare cu o valoare egala sau mai mare decat 100.850, 00 lei, fara TVA.Se vor prezenta certificate /documente care sa confirme livrarea produselor similare cu o valoare egala sau mai mare decat 100.850, 00 lei, fara TVA.Formularul 8 - original .Cursul de referinta ron/euro la care se va face conversia valorii contract. Va fi cursul mediu anual lei/ euro COMUNICAT DE BNR: 2011 -4, 2379; 2010 - 4, 2099; 2009 - 4, 2373., Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantiiSe va completa Formularul 10 ? in original Cerinta nr. 1ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 16:05