Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA PENTRU ACHIZITIA DE SERVICII DE EXPERTIZA CONTABILA ? PROIECT SMIS 38699.


Detaliu pentru invitatia numarul 342010
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Numar invitatie: 342010/23.01.2013
Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA PENTRU ACHIZITIA DE SERVICII DE EXPERTIZA CONTABILA ? PROIECT SMIS 38699.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0214056284, Fax: +40 0213120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010168, telefon: +40 214056299, fax: +40 213120140, persoana de contact: GABRIEL LEAHU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul NEN, Strada Gen. Berthelot 28-30, etaj II-hol mare, sector 1, Bucuresti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA PENTRU ACHIZITIA DE SERVICII DE EXPERTIZA CONTABILA ? PROIECT SMIS 38699.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACTUL ARE CA OBIECT ACHIZITIA SERVICIILOR DE EXPERTIZA CONTABILA, NECESARE PENTRU BUNA DESFASURARE AACTIVITATII DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUISMIS 38699.
II.1.6) CPV: 79211000-6 - Servicii de contabilitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
in cuantum de: 6.000, 00 Lei , valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei, adica min. 90 zile, de la data termenului limita dedepunere a ofertelor.Mod de constituire: se exprima in lei sau intr-o valuta liber convertibila si poate fi constituita prin: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis incondi?iile legii de o societate bancara (FORMULAR 15)ori de o societate de asigurari, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus.Date de identificare MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII TINERETULUI SI SPORTULUI ?PROIECT SMIS 38699, Str. Gen. Berthelot nr. 28-30 Sector 1, Loc.Bucure?ti, CUI 13729380, Contul de garan?ii: RO96 TREZ 7005 005X XX00 0182-deschis la DTCPMB.Dovada constituirii garan?iei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma incalca art.87 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In condi?iile art.278-1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului (in cazul respingerii unei eventuale contesta?ii a ofertantului).In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare, va fi redus la jumatate (Completare ANEXA 1 inoriginal)Nota: Restituirea garantiei de participare, se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul organizatorului(Formularul 12. Echivalenta leu/alta valuta va fi cea publicata de BNR cu 5 zile inainte de data depuneri ofertelor.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: - se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancaraori de o societate de asigurari.Nu se va constitui prin sau retineri succesive. Pentru constituirea garantiei prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul16.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei, va fi redus la jumatate.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 dinLegea 346/14.07.2004 cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea, conform prevederilor art.180 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Completare FORMULAR 1 din capitolul de Formulare - original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006cu modificarile si completarile ulterioare-Completare conform FORMULAR 2 din capitolul de Formulare - original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 3Declaratia privind calitatea de participant la procedura-(FORMULARUL 3)- original.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va prezenta Certificatul de participare la licitatie cu ofertaindependenta, FORMULARUL 4, in originalCerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) din OUG nr. 34/2006 Formularul 5, in original. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Remus PRICOPIE, ministru; Gigel Paraschiv, secretar de stat;Iuliana Lascu, secretar general; Gabriel Leahu (manager proiect), secretar general adjunct; Mihai Paunica, director general D.G.E.F.R.U.; Rodica Ciocoiu, sef serviciu financiar-contabil; Cristina Vasilica ICOCIU , director D.G.J., Ion Tramandan, responsabil financiar proiect, Vasile Nicolaescu, expert achizitii publice proiect.Cerinta nr. 6Certificat fiscal: Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna precedenta celei in care se prezinta ofertaDocumentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilatCerinta nr. 7Certificat fiscal: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatiiadministrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in luna precedenta celei in care se prezinta oferta.Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat Persoane juridice/fizice romaneCerinta nr. 1Certificatul consatatatorCertificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a transmite Certificatul Constatator in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoane juridice /fizice straineCerinta nr.1Documente edificatoare/echivalentecare sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica saude inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezidentDocumentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila certificata pentru conformitate prin semnatura si stampila. Documentelevor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3ani(2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu 100.000, 00 lei.Se va prezenta Fisa de Informatii Generale ?Formular 6, inoriginal. Cursul de referinta leu/euro la care se va completa Fisa de informatii generale va fi cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR, in anii respectivi :2012 -4, 4560;2011 - 4, 2379; 2010 - 4, 2099;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 4: Experienta similara. Se solicita prezentarea de certificate/documente emise de beneficiari, care au avut ca obiect prestarea de servicii similare. pentru fiecare certificat/document trebuie completat cate un exemplar din Formularul 8 - original Cursul de referinta ron/euro la care se va face conversia valorii va fi cursul mediu anual lei/ euro COMUNICAT DE BNR: 2012 -4, 4560; 2011 - 4, 2379; 2010 - 4, 2099;, Cerinta nr. 3Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Completarea FORMULAR 7 din capitolul de Formulare - original., Cerinta nr.6Declaratie pe propia raspundere privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Cerinta nr.5Prezentarea de dovezii pentru persona care presteaza serviciul este o persoana licentiata a unei facultati cu profileconomic si care sa fie inscrisa in Registrul expertilor contabili activi intocmit de CECCAR, prin prezentarea diplomei de licenta si acarnetului de membru CECCAR vizat de expert contabil activ-copii, certificate prin semnatura si stampila, Continuare CERINTA 1b)CV pentru fiecare expert urmarind formularul 9Bc)declaratie disponibilitate.d)certificat de atestare a calitatii de expert contabil emis de CECCAR, pentru fiecare expert propus.e)carnet de membru al CECCAR/echivalent, cu mentiunea ??ACTIV? pentru anul 2012, pentru fiecare expert.O lista cu cel putin 2 experti propusi pentru realizarea serviciilor de expertiza contabila-Formularul 9A. Se va completa si formularul 9C.-CV-ul urmarind formularul 9B, original, Cerinta nr. 1Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor din cadrul echipei de realizare a contractului: Cerinte minime obligatorii privind experienta profesionala a expertilora)membru al Corpurilor Expertilor Contabililor Autorizati din Romania., Cerinta nr. 2Declaratie privind Lista asociatilor si subcontractantilor (se completeaza si daca nu exista)Fiecare dintre asociati sau subcontractant va completa Formularul3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura si Formularul 6 ?Informatii generaleSe va completa Formularul 10, completat de liderul asociatiei ? in original ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2013 08:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer