Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de achizitie publica pentru: furnizarea unui numar de 70 de calculatoare cu monitoare (desktop) si licente software


Detaliu pentru invitatia numarul 321954
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CNCIR - COMPANIA NATIONALA PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, INSTALATIILOR DE RIDICAT SI RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE S.A.
Numar invitatie: 321954/14.03.2012
Denumire contract: Contract de achizitie publica pentru: furnizarea unui numar de 70 de calculatoare cu monitoare (desktop) si licente software
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCNCIR - COMPANIA NATIONALA PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, INSTALATIILOR DE RIDICAT SI RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE S.A.Cod fiscal: 27787860, Adresa: Str. Fluviului nr. 16, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: (+4021) 411 97 60 ; 411 97 61, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Fluviului nr. 16, sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010952, telefon: +40 213167921, fax: +40 214119870, persoana de contact: GEANINA MAGDALENA ALEXE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CNCIR ? Str. Promoroaca, nr.9-11, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Realizarea de testari si analize tehnice (cod CAEN 7120 ? ed. Rev. 2/2008) in scopul efectuarii de verificari tehnice in vederea autorizarii functionarii si de verificari tehnice in utilizare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie publica pentru: furnizarea unui numar de 70 de calculatoare cu monitoare (desktop) si licente software
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitie publica ce are ca obiect furnizarea unui numar de 70 de calculatoare cu monitoare (desktop) si licente software
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de participare (GP): 2300 leiPer. de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a oferteiModul de constituire: GP se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare (ordin de plata sau scris. de garantie bancara) emis in cond. legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (SBSA), care se prezinta in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in documentatia de atribuire (DA).In cazul constituirii GP: -prin plata in sistem ?on-line?, documentul prin care se atesta efectuarea tranzactiei va fi semnat si stampilat de reprezentantul legal al operatorului economic (OE), pentru confirmarea platii.-prin instrumente de garantare emise de SBSA, acestea se prezinta in original- prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare.Conf. prevederilor: - art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu mod. si complet. ulterioare in masura in care OE depune contestatie iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din GP 1% din valoarea estimata a contractului adica 2257 lei.- art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului GP si garantiei de buna executie stabilit in DA. Pt. demonstrarea incadrarii in categ. IMM, OE au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categ. IMM conf. anexei 8 sau pot prezenta alte documente din care sa rezulte incadrarea acestora in categ. IMM.ATENTIE!- OE are obligatia sa faca demersurile necesare ca la data si ora deschiderii ofertei, autoritatea contractanta sa aibe in contul sau de garantii suma ce reprezinta cuantumul GP, in caz contrar oferta operatorului economic va fi respinsa.Contul de garantii al CNCIR: RO68BRDE426SA42597514260, BRD Sucursala Mosilor.
Garantie de buna executie
Gar. de buna exec. (GBE) va fi de 5 % din val. totala a contractului, in lei fara TVA. GBE se poate constitui printr-un instrument de garantare (OP sau scris. de gar. de buna exec. ? conf. Anexei 9) emis in cond. legii de o soc. bancara/de asigurari (SBSA) si devine anexa la contract. Daca scrisoarea este emisa de catre o SBSA din alt stat, op.ec. va face dovada posibilitatii retinerii sumei in cazurile prevaz. de lege. Per. de valabilitate ? 60 de zile de la data constituirii GBE. Mod de constit.: GBE se va constitui in 5 (cinci) zile de la semnarea contractului de catre ambele parti dar nu mai tarziu de 15 zile. Data de referinta a semnarii contractului este data inreg. acestuia la sediul autorit. contractante. Instrum. de garantare bancara tb. sa prevada ca plata GBE se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Contul de garantii al CNCIR: RO68BRDE426SA42597514260, BRD Sucursala Mosilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea-Completare formular anexa 1.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta-Completare formular anexa 2.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca, ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 sau 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind evitarea conflictului de interes completata in conformitate cu Anexa 7. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este compusa din: Director general ?Mircea Vasile Zegrean, Director economic- Alina Staiculescu si comisia de evaluare formata dinAlexe Geanina Magdalena, Chirvase Martha Cristina, Ionciu Marian.Cerinta nr. 4Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-Fiecare ofertant/candidat la orice forma de licitatie, in sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu cu modificarile si completarile ulterioare, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. ? conform Anexei 11Cerinta nr. 5Indeplinirea obligatiilor-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, (original/ copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul) din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta , emise de: - Directia de Taxe si Impozite Locale;
- Directia Generala a Finantelor Publice;Daca din certificatele sus mentionate rezulta ca operatorul economic nu si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara (are restante neachitate catre bugetul de stat sau local) oferta acestuia va fi respinsa. Cerinta nr. 1Persoane juridice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ONRC) (Original / copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Din certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, daca operatorul economic desemnat castigator a prezentat acest Certificat constatator in copie lizibila, i se va cere sa prezinte acest document si in original.Cerinta nr. 2Persoane fizice romane-Autorizatia de functionare (copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Cerinta nr. 3Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original si copie legalizata, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Originalul se va restitui in perioada ulterioara deschiderii ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii generale, Lista principalelor livrari-cel putin o recomandare din care sa rezulte ca operatorul economic si-au indeplinit obligatiile contractuale si ca nu au existat neintelegeri sau litigii intre parti; cel putinun contract sau un proces verbal de receptie care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie mai mica sau egala cu valoarea estimativa a contractului ce face obiectul prezentei proceduri., Informatii privind capacitateatehnica despecialitate si de asigurarea calitatii - informatii/scrisori/certificate care sa ateste instruirea personalului de care dispune ofertantul in conformitate custandardele de reparatii., Produsele vor fi insotite la livrare de certificatele de conformitate., Informatii privind asocierea de operatori economici si subcontractanti, Sustinerea de catre o alta persoana SR EN ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la CNCIR, la cerere. Telefon: +40 213167921, int. 131
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer