Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA PENTRU PRESTARI DE SERVICE AUTO


Detaliu pentru invitatia numarul 328446
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Numar invitatie: 328446/31.05.2012
Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA PENTRU PRESTARI DE SERVICE AUTO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-4056284, Fax: 021-3120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REGISTRATURA MINISTERULUIEDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SPORTULUI, Strada Spiru Haret nr. 10-12, parter, sector 1, Bucuresti, cod postal 010176
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Gen. Berthelot 28-30, etaj II, holul mare, sector 1, Bucuresti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA PENTRU PRESTARI DE SERVICE AUTO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect executarea de catre prestator a serviciilor de service constand in: - SERVICII DE REPARARE SI DE INTRE?INERE A AUTOMOBILELOR- COD CPV 50112000-3;
- SERVICII DE INSPECTIE TEHNICA A AUTOMOBILELOR ? COD CPV 71631200-2;
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 428, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participarede 8.560, 00 Lei , valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei, adica min.90 zile, de la data termenului limita dedepunere a ofertelor.Modul de constituire: se exprima in lei sau intr-o valuta liber convertibila si poate fi constituita prin: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis incondi?iile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus.Date de identificareMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII TINERETULUI SI SPORTULUIStr. Gen. Berthelot nr. 28-30 Sector 1Loc.Bucure?tiCUI 13729380Contul de garan?ii: RO96 TREZ 7005 005X XX00 0182Dovada constituirii garan?iei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data ?i ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in cazulincalcari art.87 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In condi?iile art.278-1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului( in cazul respingerii unei eventuale contestatii a ofertantului).In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare, va fi redus la jumatate (Completare ANEXA 1).Nota: Restituirea garantiei de participare, se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul organizatorului (Formularul 11 din Sectiunea Formulare)
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Pentru constituirea garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utilizaFormularul12, din sectiunea formulare.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de buna executie, va fi redus la jumatate.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului / reprezentantilor legal / legali al / ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Completare Anexa nr.1 dinLegea 346/14.07.2004 cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.(ANEXA1 din sectiunea formulare)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea, conform prevederilor art.180 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Completare FORMULAR 1 din capitolul de Formulare - original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006cu modificarile si completarile ulterioare-Completare conform FORMULAR 2 din capitolul de Formulare - original..In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 3Certificatului de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor labugetul general consolidat-prezentarea Certificatului de atestare fiscala valabil la data depunerii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscal competenta, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original/copie lizibila legalizata/copie lizibila certificata conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale-Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data depunerii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscal competenta, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original/copie lizibila legalizata/copie lizibila certificata conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerintanr.5Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare FORMULAR nr. 3din capitolul de Formulare - original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.6Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta-CompletareFORMULARnr. 4din capitolul de Formulare ? original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.7Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69(1)-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1) din O.U.G. nr. 34/2006, conform FORMULAR 5- original. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Catalin Ovidiu Baba, ministru; Kiraly Andras Gyorgy, secretar de stat;Corvin Nedelcu, secretar general; Ioana Lazar, secretar general adjunct; Mihai Paunica, director general D.G.E.F.R.U.; Rodica Ciocoiu, sef serviciu financiar-contabil; Cristina Eugenia Pomaga, director D.A.A.C.; Bogdan Puscas, director D.A.A..In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.8Informatii privind sub contractantii- Completare Formular nr. 10 din capitolul de Formulare - original, completat de catre contractant Cerinta nr. 1Certificatul consatatator-Certificatul consatatator , in original/xerocopie lizibila legalizata/xerocopie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Certificatul trebuie sa fie eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de termenul limita pentru depunerea ofertei. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator, emis de ORC.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii ofertantului castigator i se solicita pentru conformitate certificatului constatator, pentru cei care au prezentat documentul in forma lizibila certificata cu semnatura si stampila.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2Autorizatie tehnica pentru prestarea activitatilor de intretinere, reparatii si inspectie tehnica periodica, emisa de RAR, pentru fiecare tip de autoturism pentru care se solicita servicii de service-Autorizatie tehnica, in copie lizibila legalizata /copie lizibila certificata cu semnatura si stampila.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 3Autorizatie de functionare- Autorizatie de functionare, in copie lizibila legalizata /copie lizibila certificata cu semnatura si stampila.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoane juridice /fizice straineCerinta nr.1Documente edificatoare/echivalentecare sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica saude inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident-Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila certificata pentru conformitate prin semnatura si stampila. Documentelevor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabil/extras de bilantpe ultimii trei ani, insotit de anexele explicative/orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico--financiara, Cerinta nr. 2Declararea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie cel putin 150.000, 00 lei, conform art. 9 lit. b) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor serviciiin ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Experienta similaraSe solicita incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unuia sau a mai multor contracte al caror obiect a fost executarea de servicii similare si care au avut o valoare totala egala sau mai mare de100.000 lei., Cerinta nr. 3Declaratia pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3, Cerinta nr. 4Declaratia pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele de care raspunde operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Cerinta nr. 1ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2Informatii privind standarde de protectia mediuluiISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara Valoarea orei de manopera a)Pentru cel mai mic tarifmediu orar de manopera- Tvm (mecanica, electrica, tinichigerie, vopsitorie), fara TVA, se acorda-75puncte b)Pentru urmatoarele oferte, se acorda punctaj conform formulei. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul formulaa: b x 75=puncte.Nota: Tariful mediu orar de manopera se calculeaza dupa cum urmeaza: Tvm=(Tom+Toe+Tot+Tov)/4, unde Tom=tariful orar pentru operatiuni mecanice Toe= tariful orar pentru operttiuni electrice Tot= tariful orar pentru operatiuni detinichigerie Tov= tariful orar pentru opertiuni de vopsitorie.
Termenul de execu?ie de la predarea autovehiculului in reparatie
6
Descriere: a)pana in 12 ore, inclusiv-6puncteb)intre 12 si72 ore-3puncte
Tariful operatiunilor de tractare si transport a autovehiculelor defecte pe raza municipiului Bucuresti.
5
Descriere: a)Pentru cel mai mic tarif, fara TVA, se acorda-5puncteb)Pentru urmatoarele oferte, se acorda punctaj conform formuleiDetalii privind aplicarea algoritmului de calcul formulaa: b x 5 = puncte
Tariful operatiunilor de tractare si transport a autovehiculelor defecte in afara municipiului Bucuresti
5
Descriere: a)Pentru cel mai mic tarif, fara TVA, se acorda-5puncteb)Pentru urmatoarele oferte, se acorda punctaj conform formuleiDetalii privind aplicarea algoritmului de calcul: formulaa: b x 5 = puncte
Termenul de garantie pentru piese si materiale folosite
5
Descriere: a)peste 12 luni -5puncte b)intre 6 si 12 luni, inclusiv-2puncte
Termenul de garantie pentru manopera executata
4
Descriere: a)peste 90 zile-4puncte)pana in 90 zile, inclusiv-2zile
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer