Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA PENTRU PRODUSE DE MOBILIER ? PROIECT ID52422.


Detaliu pentru invitatia numarul 335977
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Numar invitatie: 335977/24.09.2012
Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA PENTRU PRODUSE DE MOBILIER ? PROIECT ID52422.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-4056284, Fax: 021-3120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010168, telefon: +402 14056284, fax: +402 13120140, persoana de contact: ION FLORIN POPA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MECTS, Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, etaj2, holul mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA PENTRU PRODUSE DE MOBILIER ? PROIECT ID52422.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACTUL ARE CA OBIECT furnizarea, livrarea, instalarea ?i montarea de catre furnizor la sediile achizitorului ?MOBILIER?, conform anexei 1 din caietul de sarcini, COD CPV39110000-6, 39153100-0, 39122100-4, 39121100-7 - pentru implementarea proiectului ID52422.
II.1.6) CPV: 39110000-6 - Scaune, produse conexe si piese ale acestora (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 131, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare, in cuantum de: 2.628, 00 Lei , valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei, adica min. 90 zile, de la data termenului limita dedepunere a ofertelor.Modul de constituire: se exprima in lei sau intr-o valuta liber convertibila si poate fi constituita prin: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara (FORMULAR 15)ori de o societate de asigurari, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Echivalenta depunerii in euro/alta monedase va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Date de identificareMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII TINERETULUI SI SPORTULUI ?PROIECT ID 52422, Str. Gen. Berthelot nr. 28-30 Sector 1, Loc.Bucuresti, CUI 13729380, Contul de garan?ii: RO96 TREZ 7005 005X XX00 0182-deschis la DTCPMB.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma incalca art.87 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In condi?iile art.278-1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului( in cazul respingerii unei eventuale contesta?ii a ofertantului).Garantia pentru participare se va returna de catre organizator numai dupacomunicarea deciziei finale asupra procedurii.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare, va fi redus la jumatate (Completare ANEXA 1- original).Nota: Restituirea garantiei de participare, se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul organizatorului (Formularul 11 din Sec?iunea Formulare)
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garan?iei de buna execu?ie: - se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancaraori de o societate de asigurari. Pentru constituirea garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utilizaFormularul16.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de buna execu?ie, va fi redus la jumatate.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului / reprezentantilor legal / legali al / ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1- din formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea, conform prevederilor art.180 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unui tert sustinator sau unei asocieri, fiecare este obligat sa prezinte acest formular. Completare FORMULAR 1 din capitolul de Formulare - original.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unui tert sustinator sau unei asocieri, fiecare este obligat sa prezinte acest formular.-Completare conform FORMULAR 2 din capitolul de Formulare - original.Cerinta nr. 3Certificatului de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat-prezentarea Certificatului de atestare fiscala valabil la data depunerii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscal competenta, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele-original/copie lizibila legalizata/copie lizibila certificata conform cu originalul.In cazul unui tert sustinator sau unei asocieri, fiecare este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale- Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data depunerii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscal competenta, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele-original/copie lizibila legalizata/copie lizibila certificata conform cu originalul.In cazul unui tert sustinator sau unei asocieri, fiecare este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare FORMULAR nr. 3 din capitolul de Formulare - original.In cazul unui tert sustinator sau unei asocieri, fiecare este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare FORMULAR nr. 4 din capitolul de Formulare ? original.Cerinta nr. 7Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69(1)-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1) din O.U.G. nr. 34/2006, conform FORMULAR 5 - original. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ecaterina Andronescu, ministru; Gigel Paraschiv, secretar de stat; Iuliana Lascu, secretar general; Gabriel Leahu, secretar general adjunct; Mihai Paunica, director general D.G.E.F.R.U.; Rodica Ciocoiu, sef serviciu financiar-contabil; Ionela-Mihaela Milutin, director D.G.J., Ion Florin Popa , manager proiect, Ion Tramandan, responsabil financiar proiect, Vasile Nicolaescu, coordonator achizitii proiect.In cazul unui tert sustinator, unei asocieri sau subcontractant, fiecare este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta 8Informatii privind sub contractantii - Completare Formular nr. 10 din capitolul de Formulare - original, completat de catre contractant. Persoane juridice/fizice romaneCerinta nr. 1Certificatul consatatator - Certificatul consatatator , in original/xerocopie lizibila legalizata/xerocopie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Certificatul trebuie sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator, emis de ORC.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii ofertantului castigator i se solicita pentru conformitate prezentarea certificatului constatator in original/ copie legalizata, pentru cei care au prezentat documentul in forma lizibila certificata cu semnatura si stampila.In cazul unui tert sustinator sau unei asocieri, fiecare este obligat sa prezinte acest formularPersoane juridice /fizice straineCerinta nr.1Documente edificatoare/echivalente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident-Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila certificata pentru conformitate prin semnatura si stampila. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabil/extras de bilantpe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011), insotit de anexele explicative, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico--financiara, Cerinta nr. 2Declararea cifrei medii anuale globale de afaceri pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie cel putin 262.800, 00 lei, conform art. 9 lit. b) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor serviciiin ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Experienta similaraSe solicita prezentarea unuia sau a mai multor contracte al caror obiect a fost furnizarea ?i montarea de produsesimilare, efectuate in ultimi 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor si care au avut o valoare/valoare cumulataegala sau mai mare de131.400 lei., Cerinta nr. 3Declaratia pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3, Cerinta nr. 4Declaratia pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Cerinta nr.5Ofertantul va prezenta la depunerea ofertelor, cataloage/descrieri/fotografi si esantioane de material pentru fiecare reper. Cerinta nr. 1ISO 9001 sau echivalent, in domeniul productiei de mobilier., Cerinta nr. 2ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: ? Punctaj financiar maxim: 60 de puncte. Oferta cu pretul cel mai scazut primeste 60 de puncte. Pentru urmatorii clasati punctajele vor fi calculate proportional, aplicand formula: Punctaj oferta n=(Suma din oferta cu pretul cel mai scazut/Suma oferta n)X60 puncte
Factori de evaluare tehnici:
40
Descriere: Pentru termenul de livrare cel mai mic se acorda punctajul maxim: Ptermen de livrare = 40 puncte.Pentru termene de livrare mai mari decat Ptehnic max1 se va aplica urmatoarea formula: Ptermen de livrare = (termenulcel mai mic / termenofertant) x 40 puncte .Punctaj total: P total = Pfinanciar + P termen de livrare .Termenul minim de livrare, sub care ofertele nu vor fi punctate suplimentar este de 20 zile.Peste termenul de livraremaxim admis de 35 zile, ofertele vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 07:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer