Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de achizitie publica pentru servcii de consultanta pentru implementare proiecte


Detaliu pentru invitatia numarul 279036
Autoritate contractanta
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Cod de identificare fiscala: 4204038
Adresa: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti
Telefon: 252.44.46
Fax: 252.44.46
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: contract de achizitie publica pentru servcii de consultanta pentru implementare proiecte
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: contract de prestari servicii de consultanta pentru implementarea proiectului "Amenajare arhitecturala si peisagistica baicului "
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 15.02.2011 12:26
Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: registratura sediului administrativ al Primariei Sectorului 2
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul administrativ al Primariei Sectorului 2
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 43, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
GARANTIADE PARTICIPARE: = 800 LEI;CERINTE MINIME DE CALIFICARE: - Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în prevederile art.181.din O.U.G. 34/2006;
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (impozitelor sitaxelor locale, bugetul general consolidat);
- Certificatul de înregistrare si certificatul constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului;
- Fisa de informatii generale;
- Declaratie privind lista principalelor servicii similare în ultimii 3 ani;
- Fisa privind experienta similara, pentru contracte încheiate în ultimii 3 ani ;
- Declaratii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat în ultimii 3 ani ;
- Informatii privind subcontractantii si asocierea;
- Informatii privind asigurarea calitatii.
din SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer