Achizitie publica - Contract de achizitie publica pentru servicii de curatenie
Detaliu pentru invitatia numarul 323478
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323478/06.04.2012
Denumire contract: Contract de achizitie publica pentru servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul EnergieiCod fiscal: 11514848, Adresa: Str.Constantin Nacu, nr.3, sect.2 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.32.78.100; 021.32.78.101, Fax: 021.312 43 65;
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite prin intermediul Sistemului Electronic de Achizi?ii Publice www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie publica pentru servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de curatenie in sediile ANRE din Bucuresti si in oficiile teritoriale conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui garantia pentru participarea la procedura cerere de oferte, in cuantumul de 3.200 lei, adica 2% din valoarea minim estimata a cantitatilor de achizitionat(160 000 lei fara TVA x 2%), conform caietului de sarcini pentru perioada minima a contractului (mai ?dec 2012-8 luni)Constituirea garantiei se va face conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Nota: Ofertantul va transmite prin SEAP dovada constituirii garantiei de participare (document scanat) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Ofertantii au obligatia sa depuna si la sediu autoritatii garantia de participare, in original, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.- In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se constituie in procent de 50% adica in cuantum de 1.600 leiValabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executie se va constitui in lei si va fi de 10 % din valoarea contractului fara TVA.2. Modul de constituire a garantiei de buna executie va fi conform prevederilor art. 89 alin. (1) din HG nr. 925/2006, intr-una din urmatoarele forme: a) virament bancar, care va fi efectuat in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti, in contul ANRE cu nr. RO92TREZ7025005XXX011285 deschis la Trezoreria Sector 2;b) scrisoare de garantie bancara (conform Formularului nr. 19 ? Scrisoare de garantie bancara) care va fi depusa la sediul ANREdin Str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2, Bucuresti, in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti;c) instrument de garantare emis de o societate de asigurare care va fi depus la sediul ANREdin Str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2, Bucuresti, in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 - Formularul nr. 1, sau, cazier judiciar al societatiiPrecizari: Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti; In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 - Formularul nr. 2Documente de confirmareCertificatdeatestarefiscalaeliberatde organuldeadministrarefiscalaalunitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste dovada platii obligatiilor scadente la plata in luna anterioara depunerii ofertelor.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste dovada platii obligatiilor scadente la plata in luna anterioara depuneriiNote: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180(atrage) si 181 (poate atrage) excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului. in cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul areobligatia depunerii formularelornr. lsi2sia documentelor de confirmare. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. in cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. - Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catreeventualii subcontractanti si/saude catre tertul/terti sustinator/sustinatori.-in cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta- Formularul nr. 34. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691- Formularul nr. 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei sunt urmatoarele: -Vicepresedinte ? dl. Eugen Georgescu-Director economic - dl. Strichea Marin-Director juridic ? dna. Dumitru Ana-Presedinte al comisiei de evaluare si atribuire a contractului- dna Serediuc GeorgetaDocumentele vor fi depuse in SEAP: in forma-original scanat, sau copie conform cu originalul scanat.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original/copie legalizata. 1.Certificatul constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte domeniul de activitate.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;
- in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;Documentele vor fi depuse in SEAP: in forma-original scanat, sau copie conform cu originalul scanat.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara-Ofertantul va face dovada ca a incheiat si a indeplinit in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) cel putin 1 (un) contract de prestari servicii de curatenie, cu o valoare lunara de minimum 15.000 lei. Confirmarea se va face prin prezentarea a cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea serviciilor solicitate.Pentru calculul echivalentei leu/euro se va folosi urmatorul curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE si anume: - pentru anul 2009 ? 1 euro = 4, 2373 lei;
- pentru anul 2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei;
- pentru anul 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei Certificarea sistemului calitatii-Documente de certificare a sistemului calitatii, sisteme implementate la data deschiderii ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificateISO 9001/2008 privind managementul calitatii, ISO 14001/2004 privind sistemul de management de mediu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documenta?ia se ob?ine prin accesarea Sistemului Electronic de Achizi?ii Publicewww.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 13:08