Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de achizitie publica REPARATIE CAPITALA ACOPERIS CLADIRE PRINCIPALA


Detaliu pentru invitatia numarul 333478
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRUL MEDICO SOCIAL AMARASTII DE JOS
Numar invitatie: 333478/10.08.2012
Denumire contract: contract de achizitie publica REPARATIE CAPITALAACOPERIS CLADIRE PRINCIPALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL MEDICO SOCIAL AMARASTII DE JOSCod fiscal: 15997435, Adresa: AMARASTII DE JOS, Amarastii de Jos, Telefon: 0251374325, Fax: 0251374325
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: AMARASTII DE JOS, Amarastii de Jos, Romania, cod postal: 207020, telefon: +40 0251374325, fax: +40 0251374325, persoana de contact: GELU IGOR BURTEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CENTRUL MEDICO SOCIAL AMARASTII DE JOS DOLJ STRADA PRINCIPALA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de achizitie publica REPARATIE CAPITALAACOPERIS CLADIRE PRINCIPALA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REPARATIE CAPITALA ACOPERIS
II.1.6) CPV: 45261900-3 - Lucrari de reparare si de intretinere de acoperisuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 236, 827.22 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4.730 RON.Modul de constituire a garantiei de participare: Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire? Scrisoare de garantie bancara.? Ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor;in cazul depuneri unei contestati de catre op.ec.ofertanti, daca CNSCrespinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 2368.27 lei, conform art.278^1 alin.(1) din O.U.G nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din pretul contractului fara TVA;Se va const. conf. art.90 din HG.925/2006.restituirea garantiei de buna executie se va face conform HG.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitateaF 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006F 2a. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din luna anterioara celei in care se depun ofertele ;b. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala, Directia generala a Finantelor Publice din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificari si completarile ulterioare;Ofertantul/Candidatul/Ofertantulasociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Fiecare ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Prioteasa IonIovan CristinelIvanovici LaurentiuAvramoiu DanielaBurtea Gelu IgorMarcu MariaDusca TomaFilip Ionut Danut Certificat constatator eliberat de ORC eliberat cu cel mult30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?in care atesta ca nu este in faliment ori lichidare.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil sau alt document edificator , vizat si inregistrat de organele competente pe ultimii 3 ani 2009, 2010, 2011Cifra medie anuala de afaceri glabala in ultimii 3 ani: 450.000 lei;Fisa informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 aniFisa/fise de informatii privind experienta similaraPentru demonstrarea experientei similare se va prezenta: cel putin un contract de lucrari similare, in valoare de de 236.827 lei, fara TVA.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului: -Ing/subing constr civ.- RTE - constr.civ- Responsabil CQPentru ing/subing: copieCIM/colaborare sau angajament); decl de disponiB in original; CV; diploma de licenta in dom constr.civ.Pentru RTE : atestat in domeniul constr. civ, legitimatie in termen de valabilitate, copie CIM/colaborare sau angajament), decl de disponib in original, CV;Pt resp.CQ : copie CIM/colaborare sau angajament, decizie de numire, decl de disponib in original, CV. Prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 - sau certificate echivalente, in termen de valabilitate in domeniul lucrarii supuse prezentei proceduri.Documentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.Nu se admit operatori economici care sunt in curs de implementare a standardului ISO 9001:2008.Prezentarea Certificatului privind standardul de management de mediu ISO 14001:2001, sau certificate echivalente, in termen de valabilitate in domeniul lucrarii supuse prezentei proceduri.Documentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentruconformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele responsabile.Nu se admit operatori economici care sunt in curs de implementare a standardului ISO 14001:2001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Durata de executie trebuie sa fie de maxim 2 luni. Punctajul pentru acest criteriu se acorda astfel: a) Pentru cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (20 puncte); b) Pentru celelalte durate ofertate, punctajul se acorda proportional, astfel: Pde(n) = de(mica)/de(n) x 20 puncte, unde de(mica)reprezinta cea mai mica durata de executie ofertata (cuprinsa intre o luna si 2 luni) Nota! Referitor la durata contractului, precizam urmatoarele: Durata in luni: minim 1 luni, maxim 2 luni. Durata de executie ofertata este ferma si nu poate fi prelungita.. Pentru odurata de executie ce depaseste perioada maxima acceptata de 2 luni, ofertele vor fi neconforme.
Garantia lucrarilor
20
Descriere: Durata de buna executie a lucrarii trebuie sa fie de minim 48 luni. Punctajul pentru acest criteriu se acorda astfel: a) Pentru cea mai mare durata de garantie buna executie a lucrarii, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (20 puncte); b) Pentru altedurata de garantie buna executie a lucrarii ofertate, punctajul se acorda proportional, astfel: Pde(n) = dg(n)/dg(mare) x 20 puncte. Durata de buna executie a lucrarii: minim 48 luni, maxim 120 luni.Pentru odurata de garantie mai mica decat perioadaminima acceptata( 48 luni)ofertele sunt declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct dinSEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer