Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE ACHIZITIE SERVICII BANCARE


Detaliu pentru invitatia numarul 321151
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA ODOBESTI (PRIMARIA COMUNEI ODOBESTI)
Numar invitatie: 321151/01.03.2012
Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE SERVICII BANCARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ODOBESTI (PRIMARIA COMUNEI ODOBESTI)Cod fiscal: 17538358, Adresa: COM.ODOBESTI, Odobesti, Telefon: 0234/220059, Fax: 0234/224610
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM.ODOBESTI, Odobesti, Romania, cod postal: 607060, telefon: +040 1234220059, fax: +040 1234224610, persoana de contact: LACRAMIOARA RAPAILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI COMUNA ODOBESTI JUDETUL BACAU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE SERVICII BANCARE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICIILE FINANCIARE VOR FI CONTRACTATE PENTRU ASIGURAREA FINANTARII PROIECTULUI INTEGRAT DERULAT PRIN FEADR MASURA 322
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 136, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este de :2700leiLa sediul autoritatii contractante va fi transmis ( in original in cazul scrisorilor de garantie bancara sau o copie cu viza bancii in cazul ordinelor de plata) documentele ce fac dovadaconstituirii garantiei de participare, insotite de scrisoarea de inaintare - Formular18.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare conform H.G. 925/2006 art. 86 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G nr. 34/2006, si anume: - prin scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original (Formular), in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile) ;
- instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile);
- a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;Contul IBAN al autoritatii contractante este RO 88TREZ06124510220XXXXX deschis la Trezoreria municipiului Bacau cod fiscal 17538358Valabilitatea scrisorii de garantie pentru participare va fi de minimum 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile.In conditiile in care ofertantul depune contestatie la CNSC (Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor) si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta are dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute la art 278' din OUG nr. 34/2006 actualizata si modificata, in cuantum de 1.370 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaSolicitatxNesolicitatCerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? Formular nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181SolicitatxNesolicitatCerinta obligatorie: - se completeaza Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 4- pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local, se vor prezenta: -certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice;
-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie, in copie conform cu originalul.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Declaratie privind calitatea de participantla procedura de achizitieSolicitatxNesolicitatCerinta obligatorieOfertantul va completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formularul nr. 4.1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ionel Galatanu ? PrimarBurcaIoan - ViceprimarOjog Andriana ? SecretarRapaila Lacramioara ? Responsabil achizitii publiceSolicitatxNesolicitatCerinta obligatorie: Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinatorva completa - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formular nr. 4.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSolicitatxNesolicitatCerinta obligatorie: Operatorul economicva completa nr. Formular 4.3. - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte penale si la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. d) ? g) din Legea nr. 26/1990, republicata.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul certificat in copieAutorizatie de functionare emisa de BNR ? in copie conform cu originalulCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentele se vor prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraSolicitat XNesolicitatCifra de afaceri globala medie anuala calculata pentru ultimii 3 ani. Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertant in anii financiari precizati.Se solicita - Copii ale bilanturilor contabile prescurtate pe ultimii trei ani incheiati (2008, 2009, 2010).In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnicaSolicitat xNesolicitat Lista principalelor servicii bancare prestate ultimii 3 ani, Informatii privind subcontractantiiSolicitat xNesolicitat Precizarea obligatorie, daca este cazul, a partii/partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi ?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: LA SEDIUL PRIMARIEI CONTABILITATE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer