Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de achizitii lucrari ?Reparatie a sistemului sub presiune aferent cazanului de 420 t/h, pe lignit?


Detaliu pentru invitatia numarul 331675
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CET S.A. Bacau
Numar invitatie: 331675/13.07.2012
Denumire contract: Contract de achizitii lucrari ?Reparatie a sistemului sub presiune aferent cazanului de 420 t/h, pe lignit?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET S.A. BacauCod fiscal: RO 14639374, Adresa: str. Chimiei, nr. 6, Bacau, Telefon: +40 234585050, Fax: +40 234519650
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitii lucrari ?Reparatie a sistemului sub presiune aferent cazanului de 420 t/h, pe lignit?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona lucrari de reparatii la sistemul sub presiune aferent cayanului de 420 t/h, pe lignit, de provenienta SC VULCAN SA Romania, pentru exploatarea, in conditii normale, timp de 8.670 ore de functionare.
II.1.6) CPV: 45259300-0 - Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 55, 908.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 1.118 LEIPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin una din modalitatile prevazute la art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cont bancar: RO54BRDE040SV33916590400, deschis la BRD BacauGarantia de participare poate fi constituita si prin depunerea de numerar la casiereia S.C. CET S.A. BacauIn cazul operatorilor economici care fac parte din categoria IMM, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 (Formular 1.5 din sectiunea Formulare) privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata de OG 27/2006, garantia de participare se constituie in cuantum de 50% din suma precizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita in oricare din formele prevazute la art. 90, alin. (1) - (3), din H.G. 925/2006. In cazul in care garantia de buna executie va fi constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, se vor avea in vedere prevederile H.G. 1045/2011.In cazul operatorilor economici care fac parte din categoria IMM, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 (Formular 1.5 din sectiunea Formulare) privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata de OG 27/2006, garantia de buna executie se constituie in cuantum de 2, 5% din valoarea fara TVA a contractului .Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera / restitui garantia de buna executie in conditiile prevazute la art. 92, alin. (4) din HG 925 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici vor incarca in SEAP documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni fisiere electronice, scanari ale originalului / copiei legalizate / copiei lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?1. Declaratie privind eligibilitatea - Completarein conformitate cu Formularul 2.1 din Sectiunea Formulare; formularul va fi prezentat, daca este cazul, si de tertul sustinator.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 - Completare in conformitate cu Formularul 2.2 din Sectiunea Formulare; daca este cazul, tertul sustinator va mentiona neincadrarea in art. 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 prin completarea Formularului 2.21 din Sectiunea Formulare.3. Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta - Prezentare document completatin conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314 din oct. 2010 ? Formular 2.3 din Sectiunea Formulare.4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Prezentare document completatin conformitate cu Formular 2.4 din sectiunea Formulare5. Declarate pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese -neincadrare in prevederile OUG 34/2006, Art. 691*) - Prezentare document -intocmit in conformitate cu Formular 2.5 din sectiunea Formulare; formularul va fi prezentat, daca este cazul, si de subcontractant si/sau tertul sustinator.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante? COMISIA DE EVALUARE A OFERTELOR: - Marius Ion Stanila - presedinte comisie de evaluare - director comercial;
- Neculai Balus - membru - director tehnic- Ioan Hanu - membru - consilier juridic- Ernest Ifrim ? membru- Lenuta Trifan - membru- Andrei Teisanu - membru membru de rezerva conform art. 72, alin. (4).- CONDUCEREA SOCIETATII: - Sorin Adrian Capat - director general- Mina Ciule - director CMS- Mariana Rusu - contabil sef Operatorii economici vor incarca in SEAP documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni fisiere electronice, scanari ale originalului / copiei legalizate / copiei lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?I.Pt. Persoane juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului, prezentat in forma stampilata, semnata si scanata.- Certificatul constatator trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele date: denumire operator economic si date de identificare, sediul social si sediile secundare, filiale, puncte de lucru, etc, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniul principal de activitate, domeniile secundare, situatia societatii.- Din certificatul constatator trebuie sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, care trebuie sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specifice obiectului contractului);Pt. Persoane juridice/fizice straine: Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata)Operatorul economic clasat pe primul loc, va prezenta, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizataII. Dovada autorizarii ISCIR C1/2010 pentru societate pentru domeniul care face obiectul achizitiei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani - completarea Formularului 3.1 din Sectiunea Formulare.- Executarea lucrarilor se confirma prin prezentarea copiilor unor recomandari emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, sau prin prezentarea copiilor dupa informatii relevante din contractele similare executate, Informatii privind subcontractantii - completarea Formularului 3.6 din Sectiunea FormulareLucrarile executante cu subcontractantii vor fi descrise detaliat. Daca ofertantul nu subcontracteaza o parte din contract, se va prezenta formularul 3.6 cu precizarea?nu este cazul?., Nominalizare coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, conform HG 300/2006 - prezentare atestat reglementat prin Ordin 242/2007. Dovada certificarii sistemului de management al calitatii furnizorului de produse, conform SR EN ISO 9001/2005, pentru domeniul care face obiectul achizitiei, de catre un organism acreditat din tara sau din strainatate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Acces direct si nerestrictionat din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer