Achizitie publica - Contract de achizitii pt. Medicamente utilizate in dermatologie si pentru sistemul musculo-scheletic
Detaliu pentru invitatia numarul 323249
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323249/03.04.2012
Denumire contract: Contract de achizitii pt. Medicamente utilizate in dermatologie si pentru sistemul musculo-scheletic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Cardiologie " Dr. Benedek Geza" CovasnaCod fiscal: 4404559, Adresa: Covasna Str. Mihai Eminescu nr. 160 Jud. Covasna, Covasna, Telefon: 0267340532, Fax: 0267340532
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: avan in vedere ca cererea de oferta este oneline, ofertele vor fi depuse pe SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitii pt. Medicamente utilizate in dermatologie si pentru sistemul musculo-scheletic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Medicamente utilizate in dermatologie si pentru sistemul musculo-scheletic; Medicamente pentru sistemul respirator
II.1.6) CPV: 33630000-5 - Medicamente utilizate in dermatologie si pentru sistemul musculo-scheletic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 146, 443.18 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 1464.43 ron si sunt esalonate pe loturi;Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertei ( 90 de zile).Se poate constitui prin: Orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orece banca /societate de asigurari.Ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO49 TREZ 2575005xxx004395 deschis la Trezoreria Tg. Secuiesc.Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze acordul cadru , contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art.278.1(1)-lit.b-Lot.1;lit.a-Lot.2 din OUG 34/2006.Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Sa nu se afle in situatia prevazuta la art. 180 si in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/ 2006 (Declaratie privind situatia personala a ofertantului);2.Sa nu se afle in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/ 2006(Declaratie privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/ 2006);Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager- Jr. Sporea Monica; Director financiar- Ec. Kadar Melinda; Director Medical ? Dr. Suceveanu Mihaela; Director de ingrijiri ? Diaconu Ion; Consilier Juridic -Jr.Neagovici Vasile; Comisia de evaluare achizitii publice-Sef servicii AT- Ec. Hajnal Arpad-presedinte;si membrii: -Ec. Olosz Iren;
- Ec. Simon Ildiko3.Respectarea prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/ 12.10.2010 (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta);4.Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice.5.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1.Certificat constatator emis de ONRC .Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizataSe va permite prezentarea documentelor de oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuiere este atasata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 10:53