Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de achizitionare de servicii de tiparire si distributie a revistei Migrant in Romania si a suplimentelor aferente


Detaliu pentru invitatia numarul 338679
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul Intercultural Timisoara
Numar invitatie: 338679/01.11.2012
Denumire contract: Contract de achizitionare de servicii de tiparire si distributie a revistei Migrant in Romania si a suplimentelor aferente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul Intercultural TimisoaraCod fiscal: 7033935, Adresa: Bd. 16 Decembrie 1989 nr. 8, Timisoara, Telefon: + (40) 256 498457, Fax: + (40) 256 203942
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. 16 Decembrie 1989 nr. 8, ap.8, Timisoara, Romania, cod postal: 300173, telefon: +40 256498457, fax: +40 256203942, persoana de contact: Romina Matei, 0755129761
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. 16 Decembrie 1989 nr. 8, ap.8, Timisoara, Romania, cod postal: 300173, telefon: +40 256498457, fax: +40 256203942, persoana de contact: Romina Matei, 0755129761
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitionare de servicii de tiparire si distributie a revistei Migrant in Romania si a suplimentelor aferente
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de servicii tipografice pentru revista Migrant in Romania
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 225.81 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.984, 52 lei Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii nr.346/2004 republicata. Daca societatea participanta la procedura este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art.7 din legea nr.346/2004 actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? ? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.Observatie: In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM comform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere.Modul de constituire a garantiei de participare: ? Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ? Formularul nr.11? Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor in contul RO13RNCB0255008312960001- BCR-TimisoaraGarantia de participare se ataseaza de plicul exterior al ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelorPentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau echivalent, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale sau echivalent, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010.4. Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul .cf ordinului 170/2012, in aplicarea prevederilor art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 va aducem la cunostiinta persoanele implicate in procedura de achizitie publica: Calin Rus- director Institutul Intercultural Timisoara, Eugen Gherga-coordonator proiect, Romina Matei - responsabil achizitie Certificat constatatoremis de ONRC, valabil la data depunerii ofertelor - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ? fisa din care sa reiasa cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani; media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani sa fie mai mare sau egala cu suma de 198450 RON (dublu valorii estimate a prezentului contract). Prezentarea si completarea formularului 1 ? Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Completarea si prezentarea formularului 12 E., Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, din care sa reiese ca ofertantul a mai gestionat suma mai mare sau egala cu 99225 RON. Se pot arata documente a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau egala cu valoarea de 99225 RON. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Ofertantul va prezenta certificatul de acreditare pentru sistemul de management al calitatii SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent.a) declaratie pe propria raspundere ca la data inceperii licitatiei ofertantul este in curs de implementare a unui astfel de sistem
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Site-ul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul European de Integrarea a Resortisantiilor Tarilor Terte)
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer