Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de acordare credit in vederea finantarii obiectivului de investitii aferent proiectului transfrontaliera HU-RO intitulat ?SCHWABEN BUSINESS PARK AND CONSULTANCY CENTER?


Detaliu pentru invitatia numarul 354877
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Petresti
Numar invitatie: 354877/18.10.2013
Denumire contract: Contract de acordare credit in vederea finantarii obiectivului de investitii aferent proiectului transfrontaliera HU-RO intitulat ?SCHWABEN BUSINESS PARK AND CONSULTANCY CENTER?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna PetrestiCod fiscal: 3963650, Adresa: PETRESTI STR. PRINCIPALA NR.1, Petresti, Telefon: +40 0261820063, Fax: +40 0261820063
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PETRESTI STR. PRINCIPALA NR.1, judetul Satu Mare, Petresti, Romania, cod postal: 447240, telefon: +40 0261820063, fax: +40 0261820063, e-mail: [email protected], persoana de contact: Marchis Gheorghe Otto
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PETRESTI STR. PRINCIPALA NR.1, judetul Satu Mare, Petresti, Romania, cod postal: 447240, Primaria Petresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de acordare credit in vederea finantarii obiectivului de investitii aferent proiectului transfrontaliera HU-RO intitulat ?SCHWABEN BUSINESS PARK AND CONSULTANCY CENTER?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Acordarea unui credit rambursabil in valoare de4.000.000 de lei, cu o maturitate de 15 luni (conform scadentarului anexat), in vederea implementarii proiectului ?Schwaben business park and consultancy center?, finantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 197, 804 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantum: 3900 lei/1950 lei pentru IMM;
- Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor;
- Forma de constituire: conform art. 86, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare).Instrumentul de garantare va prevede situatiile de retinere (integrala sau partiala) instituite de dispozitiile art. 87 alin. (1) din H.G. 925/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare) si art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. 34/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare).Pentru virament bancar, se va utiliza contul Comunei Petresti: RO29 TREZ 5472 4800 256X XXXXdeschis la Trezoreria Carei, cod fiscal: 3963650.Autoritatea contractanta varetine integral garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87 alin. (1) din H.G. 925/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare) si parte din suma atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. 34/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare).Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise din partea ofertantului.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va raporta la cursul BNR cu 20 zile inainte datei limita de depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
-Cuantum: 0, 1% din pre?ul contractului, fara tva- Perioada de valabilitate: pe perioada tragerii creditului de 15 luni- Forma de constituire: Garan?ia trebuie sa fie irevocabila, se va constitui inainte de intrare in vigoare a contractului de sevicii de acrodare de credite, in termen de 5 zile lucratoare de la data cand ofertantul va lua cuno?tin?a despre faptul avizarii favorabile a contractului de creditare de catre Comisia de Autorizare a Imprumuturilor Locale.Garan?ia va fi prezentata in limba romana, persoanele juridice straine vor prezenta ?i traducerea autorizata in forma autentica.Forma de constituire va fi in conformitate cu prevederile art. 9. Din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garan?iei de buna execu?ie va fi cu 14 zile mai mare decat perioada de tragere a creditului.Restituirea garan?iei de buna execu?ie se va face in cel mult 14 zile de la expirarea perioadei de tragere a creditului, daca achizitorul nu va ridica pana la acea data preten?ii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: -Declaratie privind eligibilitatea (art. 180 din OUG nr. 34/2006) ? Formularul nr. 1Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) vor prezenta formularul nr. 1Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006.Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti? conform prevederilor Legii nr. 279/2011 tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta de art. 181 literele a, c^1 si d din OUG 34/2006.-Declaratie pe proprie raspundere conform prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularul nr. 3.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Primar: Marchis Gheorghe Otto; viceprimar: Karadi Csaba; secretar: Fleisz Stefan; contabil: Harsfalvi Ildiko;, asistent social: Brem Kinga No;ra, bibliotecar: Bekes Lucia, consilierii locali: Baratki Wilhelm, Bekes Arnold Agoston, Bertus Laszlo;, Damsa Botezatu Liviu Mihai, Fasztus Ervin Janos, Maxi Bernat, Praszler Janos Tamas, Resch Laura, Vieser Stefan Imre, Vizvari Istvan.Nota: Documentul va fi prezentat si de catre tertul sustinator / subcontractant (daca este cazul). (Ordinul ANRMAP nr. 170/2012);In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 (se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta) Formular nr. 4.Nota: In situatia in care reiese ca ofertantul face obiectul punctelor 5, 6, 7, 8 sectiunea II ?a mai sus mentionatului certificat, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractuluiNota 1: In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta documentele mai sus solicitate pentru demonstrarea situatiei personale.Nota 2: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura organizata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale, pentru comiterea unei greseli in materie profesionala, pentru frauda, pentru coruptie, pentru spalare de bani sau pentru activitati criminale; prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a ofertantilor, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere, iar in cazul in care in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? conform Formularul nr. 5 precum si dupa caz acordul de asociere.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat la situatia personala a candidatului sau ofertantului ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune, conform art. 11, al. 4 din HG 925/2006, declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006.Precizari: a. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 181 se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.c. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.d. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune, conform art. 11, al. 4 din HG 925/2006, declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa contina informatii reale/ actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si din care sa rezulte ca ofertantul este legal constituit si detine codul CAEN necesar furnizarii serviciilor, iar aceasta este autorizat.Nota: - Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita prezentarea certificatului in original sau copie legalizata, daca initial l-a depus in copie conform cu originalul.- Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004), daca este cazul se va completa Formularul 6 (declaratie pe proprie raspundere);
- Pentru persoane juridice romane ? Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei ? copie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?- Pentru persoane fizice romane ? Autorizare de functionare sau orice document justificativ din care sa rezulte ca are capacitate de exercitare a activitatii (original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?- Pentru persoane juridice/fizice straine ? Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).Precizari: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei carei revine conform acordului de asociere.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune, conform art. 11, al. 4 din HG 925/2006, declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2013 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer