Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de amenajare si intretinere spatii verzi


Detaliu pentru invitatia numarul 344688
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Numar invitatie: 344688/02.04.2013
Denumire contract: Contract de amenajare si intretinere spatii verzi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE INFORMATII EXTERNECod fiscal: 10668016, Adresa: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Bucuresti, Telefon: +40 212034122, Fax: +40 212034172
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Bucuresti, Romania, cod postal: 013686, telefon: +40 212083856, fax: +40 212083843, persoana de contact: Roxana Dicu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -strada Erou Iancu Nicolae nr. 156, Voluntari, jud.Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de amenajare si intretinere spatii verzi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -amenajare si intretinere de spatii verzi;*Lotul nr. 1 Bucuresti, sector 1, in perioada aprilie-decembrie 2013, conform precizarilor din caietului de sarcini nr. 61;Valoarea estimata, fara TVA: 107.755 RON.*Lotul nr. 2 Branesti, jud. Ilfov, in perioada aprilie-noiembrie 2013, conform precizarilor din caietului de sarcini nr. 62;Valoarea estimata , fara TVA: 40.320RON..*Lotul nr. 3 Branesti, jud. Ilfov, in perioada aprilie-octombrie 2013, conform precizarilor din caietului de sarcini nr. 63.Valoarea estimata, fara TVA: 11.200 RON.Valoarea estimata totala, fara TVA: 159.275 RON.Operatorii economici pot depune oferta pentru unul sau mai multe loturi.
II.1.6) CPV: 77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 159, 275 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare in suma de- 2.000 lei pentru lotul nr. 1, - 800 lei pentru lotul nr. 2, - 200 lei pentru lotul nr. 3, sau echivalentul sumelor de mai sus in Euro sau alta valuta, calculat la cursul BNR valabil in ziua publicarii in SEAP a invitatiei de participare si se constituie prin urmatoarele modalitati: ? un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de osocietate de asigurari, care la depunerea ofertei se prezinta, la vedere, in original (anexa nr. 2 - model pentru scrisoare de garantie participare iar perioadade valabilitate trebuie sa fie cel putin egala cu cea a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;? ordin de plata in contul nr. RO23TREZ7005005XXX000138 deschisla ATCPMB, cod fiscal 10668016 sau? numerar la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare se returneaza, de catre autoritatea contractanta, in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost declarata castigatoare, se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In conformitate cu prevederile art. 2781* alin.1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul va depune o contestatie referitor la Lotul nr. 1, iar aceasta va fi respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului cota parte din garantia de participare, respectiv 1.077, 55 lei.Prevederileart. 2781* alin. 1 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
-garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de achizitie publica (fara TVA). Se constituie prin: ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original si devine anexa la contract (anexa nr. 12 - model pentru scrisoare de garantie buna executie);? depunerea la casierie a sumeinumerar sau? retineri succesive, in cuantum de 4, 5% din valoarea fiecarei facturi, fara TVA, care se vor vira intr-un cont de garantie deschis la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care va fi depusa de catre contractant in contul de garantie deschis la Trezorerie, nu poate fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA.Perioada de valabilitatea a garantiei de buna executie va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat perioada de derulare a contractului, respectiv 14.01.2014.Aceasta se va constitui, in maxim 10 zile de la semnarea de ambele parti a contractului.Restituirea garantiei de buna executie se va face in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% a valorii garantiei participare si de buna executie, conform legislatiei in vigoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Situatia personala a candidatului/ofertantuluiDeclaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 Se prezinta in original si in conformitate cu prevederileAnexei nr. 3 (semnat si stampilat). Se depune si de tertul sustinator, daca este cazulDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Se prezinta in original si in conformitate cu prevederileAnexei nr. 4 (semnat si stampilat) Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta Se prezinta in original si in conformitate cu prevederileAnexei nr. 5 (semnat si stampilat).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 Se prezinta in original si in conformitate cu prevederileAnexei nr. 6 (semnat si stampilat). Se depune de catre subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Se prezinta in original si in conformitate cu prevederileAnexei nr. 13 (semnat si stampilat). Se va depune de catre subcontractant, asociat si tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele din cadrul autoritatii contractante, care detin functii de decizie in legatura cu initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Popa Ion ? seful Directiei de Logistica, Tanase Catalin ? consilier juridic, Dicu Roxana ? specialist in achizitii.Achizitorul va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant care se afla in una din situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat fiscal, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata taxelor si impozitelor locale la bugetul local - original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat - original, copie legalizata, copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: certificatele fiscale trebuie sa dovedeasca faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Certificatul constatator (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat) din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copia legalizata a acestuia, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani: -Nu se impune un nivel minimPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: v Declaratie privind lista principalelor contracte de prestari servicii de amenajare si intretinere spatii verzi din ultimii 3 ani: -Nu se impune un nivel minimPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer