Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE CUMPARAE DE REACTIVI SI SUBSTANTE DE CONTRAST PENTRU LABORATOR ANALIZE MEDICALE


Detaliu pentru invitatia numarul 354079
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL SIGHETU MARMATIEI
Numar invitatie: 354079/24.09.2013
Denumire contract: CONTRACT DE CUMPARAE DE REACTIVISI SUBSTANTE DE CONTRAST PENTRU LABORATOR ANALIZE MEDICALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL SIGHETU MARMATIEICod fiscal: 3627587, Adresa: AVRAM IANCU NR.22, Sighetu Marmatiei, Telefon: 0262311541, Fax: 0262311873
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: pe SEAP- www.e-licitatie.ropersoana de contact: BALEA ELENA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE CUMPARAE DE REACTIVISI SUBSTANTE DE CONTRAST PENTRU LABORATOR ANALIZE MEDICALE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de cumparare reactivi si substante de contrast pentru de laborator analize medicale
II.1.6) CPV: 33696000-5 - Reactivi si produse de contrast (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 256, 150.22 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 2% DIN VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI PE FIECARE LOT IN PARTE, GARANTIA DE PARTICIPARE SE CONSTITUIE CONFORM ART.85 si 86 din HG925/2006.Contul in care se poate depune aceasta este RO02TREZ4375041XXX000860, deschis la TREZORERIA SIGHET.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data publicatiei anuntului de participare.aceasta se va depune in orginal la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP (copie scanata cu semnatura electronica a oferantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate completata pe propria raspundere in conformitate cu formularul 1- copie lizibila conforma cu originalul, DOCUMENT SEMNAT ELECTRONIC.semnat electronicDeclaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cuformularul nr.2- copie lizibila conforma cu originalul.semnat electronicIncadrarea intr-una din situatiile prevazute laart. 181 din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertantului din proceduraFormularul 2 va fi insotit de: A. pentru persoanele fizice sau juridice romane: 1.document emis de catre ANAF privind obligatiilor de plata a impozitelor si contributilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care safaca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.document emis de catre Directia de Impozite si Taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetullocal care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara cererii in care se depun ofertele.B.Pentru persoanele fizice sau juridice straine: 1. prezentarea documentelor mentionate la lit.A pct.1 si2 emise de autoritatiile corespunzatoare din statul de origine.In cazul in care intarade origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la pct. 1 si 2., ofertantul va prezentao declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.semnat electronicDeclaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare-completare formular nr. 3, semnst electronic.Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu formularul 8-copie lizibila conforma cuoriginalul.semnata electronic.Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf. art. 69 lit.A sunt: MANAGER: OROS GEORGE ALEXANDRUDirector medical: Godja OvidiuDir. Fin. Cont.Bolchis EmiliaSef LABORATOR: Berci PetrisorSef. Birou AchizitiiMaran MariaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2012-Formularul 4-in originalsau copie lizibila conform cu originalul, semnst electronic. Autorizatia de functionare pentru depozitul de reactivi si substante de contrast emisa de Ministerul Sanatatii conform art.10/L266/2008, care permiteprepararea si eliberarea in conditiile legii a reactivilor si substantelor de contrast folosite in scop medical.Autorizatia de distrubtie angro de medicamente emisa de Ministerul Sanatatii CONFORM art.1 din ORD 1964/2008, care permitedesfasurarea activitatilor de procurare, detinere, livrare sau export de reactivi si substante de contarst.Certificat constatator emIs de ORC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale : op.ec.vor prezenta media cifrei de afaceri globala peultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). In vederea indeplinirii cerintei privind cifrA deafaceri , Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Certificat care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2013 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer