Achizitie publica - Contract de executare lucrari de reparatii si modernizare sediu si laboratoare
Detaliu pentru invitatia numarul 335055
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335055/07.09.2012
Denumire contract: Contract de executare lucrari de reparatii si modernizare sediu si laboratoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CONSTANTACod fiscal: 1863832, Adresa: STR. UNIRII, NR. 23, Constanta, Telefon: 0241546696, Fax: 0241546696
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. UNIRII, NR. 23, Constanta, Romania, cod postal: 900532, telefon: +40 0241546696, fax: +40 0241546696, persoana de contact: GHEORGHE CHIVU, COSTEL TICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. UNIRII, NR. 23, Constanta, Romania, cod postal: 900532, telefon: +40 0241546696, fax: +40 0241546696, persoana de contact: GHEORGHE CHIVU, COSTEL TICA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executare lucrari de reparatii si modernizare sediu si laboratoare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executare lucrari de reparatii si modernizare sediu si laboratoare
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 600, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaDepunerea obligatorie. Cuantum: 12, 000.00 lei (pt.IMM 50%, cu dovada calitatii de IMM);termen valabilitate: min.120 zile, nu mai mic decat termenul de valabilitate a ofertei;posibilitate prelungire a termenului de valabilitate in caz de extindere a perioadei de valabilitate a ofertei, in caz contrar oferta se considera retrasa. APM Constanta: CUI-1863832, cont nr. RO06TREZ2315005XXX005078, TrezoreriaConstanta.Constituire: instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara/societate de asigurari (Formular nr 18-sectiunea ?Formulare? sau alt tip de document eliberat in conditiile H.G. 925/2006 art.86), in original, in lb. romana sau insotit de traducere legaliz., in cuantum si pt. perioada prev.in DA;Depunere de numerar la casieria AC;Virament bancar (ordin de plata) cu confirmarea de catre banca a acestuia, pana la data si ora deschiderii ofertelor.Neconstituirea/nedepunerea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei ca inacceptabila.
Garantie de buna executie
DaCuantum: 10 % din valoarea contractului (pt. IMM 50 % -dovada cu documentele prevazute in Legea nr.346/2004).Perioada valabilitate: min. 36 luni.Constituire: in termen de 14 zile de la semnarea contractului, prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art.86, alin.1 HG 925/2006, cu modificari si completari. Cu acordul partilor, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in cont de disponibil, la Trez. org.fiscal competent, deschis la dispozitia AC, caz in care depunerea initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din valoarea contractului. AC va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie, cu informarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta minima obligatorie: Completarea si prezentarea Formular 1- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare);Cerinte minime obligatoriiPrezentare cazier judiciar de catre ofertant (si de catre asociatii acestuia).Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare);Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuireacontractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic ;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 4 - CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din din OUG nr. 34/2006.Detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane: - Director Executiv: ZAHARIA Lavinia Monica- Sef Birou Buget Finante Administratv: Chivu Gheorghe- Responsabil achizitii publice: TicaCostelCerinte minime obligatorii :1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte documente din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile : a) certificat de atestare fiscala emis de administratia Finantelor Publice Locale de pe raza judetului in care este inregistrat ca si contribuabil ofertantul, privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, din care reiese faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre bugetul general consolidat;b) certificate fiscale privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberate de catre directia fiscala din cadrul primariei in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, din care sa reiese ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/ candidaturile catre bugetul local.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) - prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Se pot prezenta pentru documentele solicitate la lit.a) si b), formulare-tip echivalente eliberate de autoritatile competente din tara de origine a ofertantului (pentru ofertantii ce au sediul social in alt stat dacat Romania), in original sau in copie legalizata, in termenul de valabilitate precizat de legislatia in vigoare.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original sau copii legalizate.Autoritatea contractanta solicita ca in cazul existentei unei datorii nerambursate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate, graficul de reesalonare.Observatii: 1.Documentele vor fi depuse pentru: ofertant, ofertant asociat (unde este cazul).2.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii (cu exceptia prezentarii documentelor justificative privind plata la zi a datoriilor reesalonate conform graficului de reesalonare), acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.3. Documentele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, in termenele legale ale scadentei de plata, vor fi respinse.4. In cazul unei asocieri, fiecare ofertant asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus. Inregistrare persoane juridice/fizice romaneCerinte minime obligatorii1. Certificatul constatator, in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", dupa caz, emis cu cel mult 30 de zile inaintea de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - Obiectul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (contractului).Nota: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind bilantul contabilCerinta minima obligatorie: prezentare copii dupa bilanturile contabile, inclusiv contul de profit si pierdere, la data de 31.12.2009 31.12.2010, 31.12.2011, inregistrate la institutiile competente ale statului (sau organele competente ale statului respectiv in cazul in care ofertantul este persoana juridica straina), Cerinta minima obligatorie: se solicita prezentarea unei ?Declaratii bancare? corespunzatoare, sau orice document similar, prin care Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, linii de credit confirmate de banci, disponibil negrevat de datorii sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea cash flow-ului de executie pentru primele 60 de zile de derulare a acestui contract, in suma de 102, 000.00 lei, Cerinta minima obligatorie care se poate demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului de ofertanti: prezentare cifra medie anuala de afaceri globala pentru ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).Cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie cel putin egala sau mai mare decat 1, 200, 000 lei.Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala Romana pentru anul respectiv : Anul 2009:1 euro = 4, 2373 RON;Anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON;Anul 2011:1 euro = 4, 2379 RONIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular., In cazul in care ofertantul beneficiaza de aportul unui ?SUSTINATOR? in ceea ce priveste ?sustinerea? resurselor ofertantului privitoare la ?situatia economico-financiara?, se va completa Declaratia angajament de sustinere economico-financiara, ce va fi prezentata ca document autentificat notarial.Sustinerea se accepta numai in conditiile precizate de legislatia achizitiilor publice in vigoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta minima obligatorie: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;Prin informatiile furnizate, ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost executia de lucrari similare (constructii civile) si prin care se confirma executarea lucrarilor in valoare de minim 600, 000 lei., Cerinta minima obligatorie: Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Se solicita prezentarea de documente justificative privind detinerea unui (1) ?Responsabil cu controlul calitatii? (sau dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii).Se va prezenta Declaratie de disponibilitate , pentru responsabilul cu controlul calitatii., Cerinta minima obligatorie: prezentarea unei declaratii pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor ? in original;Prin informatiile furnizate prin declaratie si prin documentele prezentate atasat acesteia, ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de: - cel putin un responsabil tehnic cu executia pentru domeniul constructiilor si pentru domeniul edilitare - atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarilor care fac obiectul procedurii;
- un responsabil cu controlul tehnic de calitate - autorizat/numitin conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarilor care fac obiectul procedurii;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2012 12:44