Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de executare lucrari de restaurare monumente etnografice


Detaliu pentru invitatia numarul 330680
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPLEXUL NATIONAL MUZEALASTRA
Numar invitatie: 330680/27.06.2012
Denumire contract: Contract de executare lucrari de restaurare monumente etnografice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL NATIONAL MUZEALASTRACod fiscal: 4406304, Adresa: PIATA MICA, NR.11, Sibiu, Telefon: 0269 218195, Fax: 0269 218060
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA MICA, NR.11, Sibiu, Romania, cod postal: 550182, telefon: +40 269202421 / +40 269218195, fax: +40 269218060, persoana de contact: Bogdan Turean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul C.N.M. ASTRA - Sibiu, Piata Mica, nr.11, jud.Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executare lucrari de restaurare monumente etnografice
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea de lucrari de restaurare monumente etnografice, grupate in doua loturi: Lot 1 - Lucrari de restaurare Gospodarie de agricultor din AlmasLot 2 - Lucrari de restaurare Casa cu pravalie din Baicoi
II.1.6) CPV: 45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 935.46 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Precizari privind garantia de participare: - Cuantumul garantiei de participare: a) Pentru Lotul 1 = 1.885 lei (reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit)b) Pentru Lotul 2 = 2.953 lei (reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit)- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiModul de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO11TREZ5765006XXX000232 (cod fiscal 4406304) deschis la Trezoreria Sibiu sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Este respinsa oferta care nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Doar in cazul in care se opteaza pentru Scrisoare de garantie bancara - se completeaza Formularul nr. 10, care va fi prezentat in original.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: prin retineri succesivedin sumele datorate pentru facturi partiale (conform art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 si conform H.G. nr. 1.045 / 2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006)Se va completaFormularul nr. 1 (de catre ofertant / ofertant asociat).2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Se va completaFormularul nr. 2 (de catre ofertant / ofertant asociat).3) Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completaFormularul nr. 3 (de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant).4) Certificatde participare la licitatie cu oferta independentaSe va completaFormularul nr. 4 (de catre ofertant / ofertant asociat).5) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Se va completaFormularul nr. 5 (de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator).Persoanele cu functie de decizie din cadrul C.N.M. ASTRA - in sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - sunt urmatoarele: a) Olaru Valeriu - Director General C.N.M. ASTRA Sibiub) Orban Dorina - Contabil Sef C.N.M. ASTRA Sibiu6) Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul localSe va prezenta Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale, emis de Directia/Serviciul de specialitate al Consiliul Local in a carei raza de competenta isi are ofertantul sediul social - in original sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? - din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidatSe va prezenta Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat, emis de Directia Generala a Finantelor Publice in a carei raza de competenta isi are ofertantul sediul social - in original sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? - din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1) Certificat constatator de la Oficiul National Registrul ComertuluiSe va prezenta Certificat constatator de la O.N.R.C. - in original sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? - emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor (din care sa reiasa faptul ca obiectul contractului are corespondent in codul C.A.E.N. din certificatul constatator).Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu au cod C.A.E.N. corespunzator obiectului contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Informatii generale (media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani - minim 180.000 lei - pentru lotul 1 si minim 290.000 lei - pentru lotul 2)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Experienta similara (in ultimii cinci ani - din anul 2007 inclusiv si pana la data depunerii ofertelor), 2) Maxim doua contracte care sa confirme executarea de lucrari similare in ultimii cinci ani (din anul 2007 inclusiv si pana la data depunerii ofertelor) si a caror valoare cumulata sa fie de minim 90.000 lei, fara T.V.A. - pentru lotul 1 si de minim 145.000 lei, fara T.V.A.- pentru lotul 2), 3) Procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor din partea beneficiarilor contractelor de executare lucrari similare, 4) Recomandari din partea beneficiarilor contractelor de executare lucrari similare, 5) Declaratie privind partea/partile din contract pe care operatorul economic are intentia sa le subcontracteze
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer