Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de executie - rest de executat - Locuinte pentru tineri, destinate inchirierii, amplasamentul din jud. Constanta, localittaea Costinesti, Schitu, str. Privighetorilor nr.2


Detaliu pentru invitatia numarul 352381
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia Nationala pentru Locuinte
Numar invitatie: 352381/08.08.2013
Denumire contract: Contract de executie - rest de executat - Locuinte pentru tineri, destinate inchirierii, amplasamentul din jud. Constanta, localittaea Costinesti, Schitu, str. Privighetorilor nr.2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Nationala pentru LocuinteCod fiscal: 11795581, Adresa: Bd. Unirii, nr 61, Bl. F3, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 3204460/ +40 3206113, Fax: +40 3206110/ +40 3202622
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Unirii, nr 61, Bl. F3, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 030828, telefon: +40 213076712, fax: +40 213260498, persoana de contact: Adrian Draica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ANL din Bucuresti , B-dul Unirii nr.61 , Bloc F3 , sector 3, cod postal: 030828
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie - rest de executat - Locuinte pentru tineri, destinate inchirierii, amplasamentul din jud. Constanta, localittaea Costinesti, Schitu, str. Privighetorilor nr.2
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor - rest de executat la obiectivul de investitii "Locuinte pentru tineri, destinate inchirierii, amplasamentul din jud. Constanta, localitatea Costinesti, Schitu, str. Privighetorilor nr.2". Valoare aprobata diverse si neprevazute = 386.511, 90 lei, fara TVA, reprezentand 21, 72% din valoarea rest de executat
II.1.6) CPV: 45211000-9 - Lucrari de constructii de imobile colective si de case individuale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 165, 955.09 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 35.000, 00 lei; Data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda va fi 01.08.2013, curs de schimb leu/alta valuta comunicat de BNR; garantia de participare va fi depusa in original, atasata Scrisorii de inaintare, cu valabilitate 90 zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor, si poate fi constituita prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara - scrisoare de garantie bancara (formularul 3) in conformitate cu modelul din Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire, ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele);
- virament bancar in contul RO 59 PIRB 4201703434001000 deschis la Piraeus Bank, Sucursala Carol, b-dul Carol I nr. 34-36, sector 2, Bucuresti , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelorIn cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt I.M.M. (anexa nr. 1 la Legea 346/2004-formularul9 in conformitate cu modelul din Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire), garantia de participare se constituie in procent 50% din cuantumul mai sus precizat.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in situatia in care isi retrage oferta in perioada de valabilitate; nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei ca fiind castigatoare; refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care ofertantul va formula contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar prin decizia pronuntata, contestatia va fi respinsa pe fond, autoritatea contractanta, va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 278?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in raport cu valoarea estimata.
Garantie de buna executie
Cuantumul 10% din valoarea contractului de executie fara TVA. Durata garantiei de buna executie acordata pentru intreaga investitie (lucrari si echipamente) va fi de 36 luni calendaristice, calculate de la data receptiei la terminarea lucrarilor.Se constituie, conform art. 90, alin. 3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin retineri seccesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se va depune de catre executant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului de executie.In conformitate cu prevederile art. 92, alin 4, din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie astfel: - 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii P.V. de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu aridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
- 30% din valoara garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate pe baza P.V. de receptie finala, pot fi intocmite si pentru parti din lucrare daca acestea sunt distincte din punct de vedere fizic si functional.In cadrul ofertelor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare) garantia de buna executie se constituie in cuantum de 50% din cuantumul mai sus precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cumodificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune: declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul 4 din Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta declaratie.2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura .Ofertantul va depune: declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul 7 din Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociateste obligat sa prezinte aceasta declaratie.3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cumodificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune: declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul 5 din Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Tertul sustinatornu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181, lit. a, c` si d din OUG nr. 34/2006, aprobata cumodificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificarile si completarile ulterioare.4. Certificate tip eliberate de autoritatile mai jos mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.4.1. Ofertantul va depune certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, emis de Directia Generala a Finantelor Publice.Din certificatul de atestare fiscala trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul celei de-a doua luni anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.4.2. Ofertantul va depune certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de Directia/Serviciul de specialitate al Consiliului Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul social.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a ipozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerat ca fiind indeplinite in masura in care opertatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, alin. 1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cumodificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune: declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul 6 din Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat, tert sustinator sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta declaratie.In sensul prevederilor art. 69^1, alin. 1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cumodificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante prin raportarea la implicarea in procesul de achizitie publica sunt: - Dumitru Nancu ? Director General, reprezentantul autoritatii contractante, Ruxandra Marcela Matei - Director General Adjunct, Directia Juridica si Comunicare, avizeaza Nota justificativa privind alegerea procedurii, precum si modelul de contract de executie, Mari ? Elena Calota - Sef Serviciu Decontari, Receptii, Urmarire Executie, Directia Locuinte pentru Tineri, elaborarea documentului privind necesitatea si oportunitatea achizitiei, membrii comisiei de evaluare: Adrian Draica ? Sef Serviciu Achizitii, Directia Generala, presedinte in comisia de evaluare, Stere Uzun ? Consilier Sef, membru in comisia de evaluare, Adrian Ilie ? Consilier Juridic, Directia Generala, membru in comisia de evaluare, Elvira Narcisa Petcu ? Sef Serviciu Contencios, Directia Juridica si Comunicare membru in comisia de evaluare, Ioana Simion ? Sef Serviciu Promovare Amplasamente si Contractare, Directia Locuinte pentru Tineri, membru in comisia de evaluare.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010.Ofertantul va depune: declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul 8 din Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie. 1. Persoane juridice romane: ofertantul va depune Certificat constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.din certificatul constatator trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatele, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare juridica sau faliment si din care sa reiasa faptul ca ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de eventualii subcontractanti si/sau de catre un tert sustinator.2. Persoane juridice straine: se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotita de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala in ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu 3.500.000, 00 lei.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (dovada prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004) cifra de afaceri se constituie 50%. Atunci cand un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Ofertantul va depune: Fisa de informatii generale in conformitate cu formularul 12 din Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire.Bilanturile contabile pe anii 2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate de organele competente, precum si orice alte documente edificatoare prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu leu/alta valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta maxim doua contracte, executate in ultimii 5 ani, avand ca obiect executia de lucrari similare prezentului contract, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 1.700.000, 00 lei, exclusiv TVA, Ofertantul va depune: - declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor) in conformitate cu formularul 15 din Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire.- procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor/receptie finala prin care sa demonstreze executarea lucrarilor prezentate pentru contractele ce dovedesc indeplinirea cerintei sau certificari de buna executie ce contin informatii relevante cu care se va face dovada experientei similare, indicandu-se beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, cu precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit/recomandari din partea beneficiarilor/documente constatatoare pentru contractele ce dovedesc indeplinirea cerintei.Pentru calculul echivalenteise va aplica cursul mediu leu/alta valuta comunicat de BNR aferent anului intocmirii proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor/receptie finala ., Ofertantul va furniza informatii : Sef Santier: licentiat al FCCIA cu diploma de inginer/subinginer; experienta profesionala generala 5 ani in domeniul studiilor; experienta profesionala specifica: 3ani experienta profesionala specifica in calitate de Sef de Santier saupozitii similare : Adjunct Sef Santier, in lucrari de constructii civile si industriale.RTE: atestatul RTE in domeniul constructii civile si industriale in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect/contract si/sau proiectare.CQ: licentiat al FCCIA cu diploma de inginer/subinginer; decizia de numire sau atestatul CQ in domeniul constructii civile si industriale in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect/contract si/sau proiectare., Ofertantul va depune formularul 17 din Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire semnat de reprezentantul imputernicit al ofertantului;Pentru fiecare expert cheie propus (cu exceptia RTE) ofertantul va prezanta un CV ? formularul 18, completat in conformitate cu modelul prezentat in Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire, semnat in original de catre expertul propus, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta: copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizatiilor mentionate in CV (dupa caz)., in cazul subcontractarii se va preciza partea/partile din contractcare urmeaza sa se subcontracteze, procentul pe care il realizeaza, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Ofertantul va depune: Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora in conformitate cu formularul 13 din Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire, precum si Anexa la formularul 13 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire., in cazul asocierii, se va prezenta Acordul de asociere, semnat de catre parti, unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor;.Ofertantii persoane juridice/fizice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce revin fiecarui asociat in indeplinirea contractului., Ofertantul va depune: - Acordul de asociere in conformitate cu formularul 14 din Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire, semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Nota: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului, asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art. 44 din OUG nr. 34/2006, aprobata cumodificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificarile si completarile ulterioare. 1. Standarde de asigurare a calitatii ? certificat ISO 9001:2001 in domeniul constructii civile si industriale, sau orice alte documente echivalente., 1. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte.2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile.3. Cerinta privind certificarea ISO 9001:2001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul altei persoane (tert sustinator).4. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.5. Nu se admit ofertanti in curs de certificare cu exectia celor care dovedesc faptul ca raportul de audit a fost finalizat urmand a primii certficarea., 2. Standarde de protectie mediului ? certificat ISO 14001:2005 in domeniul constructii civile si industriale, sau orice alte documente echivalente, 1. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte.2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile.3. Cerinta privind certificarea ISO 14001:2005 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul altei persoane (tert sustinator).4. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.5. Nu se admit ofertanti in curs de certificare cu exectia celor care dovedesc faptul ca raportul de audit a fost finalizat urmand a primii certficarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 18.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer