Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de executie lucrari pentru obiectivul ? Modernizare amenajare Plot Irigatii CD I-1 O.U.A.I. Gaad Invest, judetul Constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 341102
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII "GAAD-INVEST"
Numar invitatie: 341102/17.12.2012
Denumire contract: Contract de executielucrari pentru obiectivul ? Modernizare amenajare Plot Irigatii CD I-1 O.U.A.I. Gaad Invest, judetul Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII "GAAD-INVEST"Cod fiscal: RO 23635819, Adresa: str. Alexandru cel Bun nr.74, Constanta, Telefon: +40 241638108, Fax: +40 241638410
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Alexandru cel Bun, nr.74, Municipiul Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900614, telefon: +40 241638108, fax: +40 241638410, persoana de contact: Geanina MOLDOVIANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Constanta, Str.Alexandru cel Bun, nr.74, Municipiul Constanta, Romania, cod postal: 900614.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (FURNIZARE APA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executielucrari pentru obiectivul ? Modernizare amenajare Plot Irigatii CD I-1 O.U.A.I. Gaad Invest, judetul Constanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructie pentru executia obiectivului Modernizare Amenajare Plot Irigatii CD I-1 O.U.A.I. GAAD INVEST, judetul Constanta.Avand in vedere Contractul de finantare al proiectului care prevede doua componente de finantare, executia contractului privind realizarea obiectivului , ,Modernizare amenajare Plot Irigatii CD I-1 O.U.A.I. Gaad Invest, judetul Constanta, ,este impartita in doua componente: - Componenta 1 ? finantata prin PERE ? cheltuieli cuprinse in capitolul IV ? Cheltuieli pentru investitia de baza, subcapitolele care au prevazute cheltuieli: 4.1 Constructii si instalatii, 4.2 Montaj utilaje tehnologice, 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj, 4.5 Dotari.- Componenta 2 ? finantata prin FEADR ? cheltuieli cuprinse in capitolul II - Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului, subcapitolele 2.1 Racord electric MT, 2.2 Post trafo si capitolul V ? Alte cheltuieli, subcapitolul 5.1 Organizare de santier.Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.Atentie!! Ofertantii au obligativitatea de a oferta pentru ambele componente ale contractului ce urmeaza a fi atribuit, in baza art.23 din OUG nr. 34/2006, ?Autoritatea contractanta nu are dreptul de a diviza contractul de achizitie publica in mai multe contracte distincte de valoare mai mica si nici de a utiliza metode de calcul care sa conduca la o subevaluare a valorii estimate a contractului de achizitie publica, cu scopul de a evita aplicarea prevederilor prezentei ordonante de urgenta care instituie obligatii ale autoritatii contractante in raport cu anumite praguri valorice? si a prevederilor PNDR care presupun respectarea Bugetului indicativ al proiectului aprobat prin Contractul de finantare.Aceasta cerinta apare ca urmare a faptului ca pentru finantarea contractuluice urmeaza a fi atribuit exista doua surse de finantare ? PERE si FEADR, iar bugetul alocat pentru fiecare este fix si nu poate fi modificat.
II.1.6) CPV: 45232152-2 - Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 902, 667 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 77.500 lei.Mod de costituire: in conf. cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006;
- virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara ori de o societ. de asig., care se prez. in original, in cuantumul si ptr. perioada prev. in doc. de atrib.;
-prin depunere numerar la casieria autoritatii contractante sauprin ordin de plata, cu cond. confirmarii OP de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Cont: RO79 BRDE 140S V845 6866 1400 deschis la BRD Constanta, cod fiscal RO23635819.Doc. de const. a garantiei de participaretreb. sa fie conf. de banca pana la ora si data deschiderii of.Doc. ce dovedesc const. garnt. de part. nu se introduc in plicul/coletul ext. ci se prez. separat la dep. of.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prez. in original si va fi insotita de trad. autorizata si legalizata in limba romana.Perioada de valab. a garantiei de part. va fi cel putin egala cuperioada de valab.a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul utiliz. ca instr. de garant. o scris. de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante- Formularul 39;In cazul contestatiei: in masura in care Consiliul respinge contest. ca nefondata cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile prevazute de art. 278 cu (1), alin.1 din OUG 34/2006 este de 7682.66 lei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu art.87 din H.G. 925/2006.?Ptr. o evaluare si/sau raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru garantia constituita in EURO, se va face la cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din val.contr.de lucrari, exclusiv T.V.A. Constituire, in conf. cu art.90, alin.(1), alin.(3 din H.G. nr.925/2006: - Instr. de garant. emis in cond.legii de o societ. bancara sau de o societ. de asig. Se va completa Formular nr.40, devine anexa la contract;
- retineri succesive din sumele datorate ptr. facturi partiale.Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul ofertertantilor din categ. I.M.M: se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat;Autorit. contract. are dreptul de a emite pretentii, asupra garantiei, prin notificarea pretentiei, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Restituirea garantiei se realizeaza conform preved. art.92, alin. (4) din HG 925/2006;Garantia va fi constituita in max.3 (trei) zile lucratoare de la semnarea contract. de ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa si prezenta in original, semnat autorizat si stampilat, Formular nr.44;a) Formularul nr.44 nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta in original, semnat autorizat si stampilat, Formularulnr.44;c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta: - economic si financiar, in conformitate cu prevederile art. 186, alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006 si/sau- tehnic si profesional, in conformitate cu prevederile art.190, alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006, fiecare sustinator are obligatia de a prezenta inoriginal, semnat autorizat si stampilat, Formularul nr.44d) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa si prezenta in original, semnat autorizat si stampilat, Formular nr.46a) Formularul nr. 46 nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006, vor fi demonstrate de fiecare asociat - se va completa si prezenta in original, semnat autorizat si stampilat, Formular nr. 46;c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta: - economic si financiar, in conformitate cu prevederile art. 186, alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006si/sau- tehnic si profesional, in conformitate cu prevederile art.190, alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006, fiecare sustinator are obligatia de a prezenta, in original, semnat autorizat si stampilat, Formularul nr.46d) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant in procedura - se va completa si prezenta in original, semnat autorizat si stampilat, Formular nr.47.Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta - se va completa si prezenta in original, semnat autorizat si stampilat, Formular nr.3.Are obligatia de indeplinire a cerintei: a) Fiecare ofertant unic-se va completa si prezenta in original, semnat autorizat si stampilat, Formular nr.3;b) Eventualii subcontractanti - vor completa si prezenta in original , semnat autorizat si stampilat, Formular nr.3;c) Fiecare asociat, in cazul depunerii unei oferte in asociere, va completa si prezenta in original, semnat autorizat si stampilat, Formular nr.3.Cerinta nr.5Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 cu (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa si prezenta in original, semnat autorizat si stampilat, Formular nr.4.a)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69 cu (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertul sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Are obligatia de indeplinire a cerintei: a1) Fiecare ofertant unic - se va completa si prezenta in original, semnat autorizat si stampilat, Formular nr. 4;a2) Eventualii subcontractanti - se va completa si prezenta in original, semnat autorizat si stampilat, Formular nr. 4;a3) Fiecare asociat, in cazul depunerii unei oferte in asociere - va completa si prezenta in original, semnat autorizat si stampilat, Formular nr. 4;a4) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta: - economic si financiar, in conformitate cu prevederile art. 186, alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006si/sau- tehnic si profesional, in conformitate cu prevederile art.190, alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006, fiecare sustinator are obligatia de a prezenta in original, semnat autorizat si stampilat, Formular nr. 4.b) Lista cu persoanele ce detin functii de decizie, in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: 1.Alexandru PANAIT2.Geanina MOLDOVIAN3.Aurel SEITANCerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala - eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - din care sa reiasasituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnate autorizat si stampilate.a) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.b) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depune oferta.c)In cazul persoanelor juridice/fizice straine, ofertantul va depune Declaratie pe proprie raspundere, insotita de documente edificatoare si/sau relevante, eliberate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca acesta nu are obligatii fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr.7Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnate autorizat si stampilate.a) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.b) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depune oferta.c)In cazul persoanelor juridice/fizice straine , ofertantul va depune Declaratia pe proprie raspundere, insotita de documente edificatoare si/sau relevante, eliberate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca acesta nu are obligatii fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr.8Cazier judiciar al societatii sau certificat echivalent: eliberat de Ministerul Administratiei si Internelor, Inspectoratul General al PolitieiRomane, Inspectoratul de Politie al judetului in care ofertantul are sediul.Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnat autorizat si stampilat.- Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document ofertantul va prezenta in original, o declaratie pe proprie raspundere, semnata de catre persoanele autorizate si stampilata.Cerinta nr.9Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea ofertantului in categoria I.M.M.-urilor sau orice alt document emis de autoritatile competente prin care se atealitatea de I.M.M., conform prevederilor Legii nr. 346/2006. (Daca este cazul). Se va completa si prezenta in original Formular nr.35. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinata nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa faca dovada ca au ca obiect de activitate principal sau secundar codurile CAEN aferente obiectului contractului si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei.Persoane juridice/fizice romane : -Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etc.Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata. In cazul ofertantului declarant castigator in urma derularii procedurii de atribuire a contractului, acesta va prezenta pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata.-In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Pentru persoanele juridice/fizice straine : ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducerea autorizata si legalizata-document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.- Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Doc.solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia doc.intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contr.de lucrari, care se vor prezenta in orig.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatoruleconomic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angaj.ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.Doc.emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta pers., indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si pers. respectiva, Cerinta nr. 1 Informatii privind media cifrei globale de afaceri intr-o perioada anterioara, ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani.Orice documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare (de exemplu bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate la organele competente/rapoartele de audit/ rapoartele cenzorilor/echivalent).Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anualede schimb LEI/EU comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int)Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 7.805.334, 00 lei, Cerinta nr. 2 Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru 6 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 1.951.333 lei, Cerinta nr. 3 Prezentarea obligatiilor contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea co-ntractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006., Cerinta nr.1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte: a)Lista princ.lucr.exec.privind realizarea unui sistem centralizat computerizat ptr. manag. irigatiei si gestiunea consumului de apa si energie aferent unui sistem de udare.b)Exp.similara in exec.unui sist. automatizat integrat de irigatie care sa aibe urm.functiuni: b1 sa det.prin funct.lui, utiliz. grupului de pompare la cap.apropiata de max. avand drept consecinta scaderea consumului de energie pentru fiecare metru cub de apa pompat;b2. sa permita stocarea unui nr. de progr.de irigatie ce pot avea prioritati diferite, iar pornirea acestora sa urmareasca ordinea de prioritate in cazul unor resurse de apa sau energie limitate in anumite perioade ale sezonului de lucru;b3.sa prev. cons. de apa inutil sau de energie aparut in cazul avariilor la reteaua de apa;, Cerinta nr.1- Continuareb4 sa prog. independent ptr. fiecare sector de irigatie timpul de lucru, orele de pornire, fara o limitare electrica a numarului acestora, pentru utilizarea la capacitate maxima a debitului disponibil la sursa de apa.b5. sa previna deterioararea plantelor sau scaderea productiei prin nefunctionarea unor sectoare de irigatie;b6. sa permita importul de date de la o statie meteo si sa modifice automat programele de irigatie in functie de valorile primite de la statia meteo. Aceasta functiune reduce sensibil consumul de apa in perioadele cu precipitatii naturale sporadice si aduce plantelor exact aportul de apa necesar pentru completare, asigurand o dezvoltare optima a acestora;b7 Sa asigure apa necesara soiurilor aflate in varf de vegetatie la acea data, iar celorlalte un minim pentru dezvoltare, in perioadele in care nu se poate asigura consumul maxim proiectat, Cerinta nr.1- Continuareb8. sa permita utilizarea unei harti a locatiei generate prin GPS, AutoCAD sau fotografiere aeriana, ca interfata de lucru pentru utlizator, unde zonele de vegetatie se pot evidentia, iar utilizatorul poate aduce modificari programelor de irigatie conform recomandarilor primite de la un specialist, prin evitarea unor neintelegeri intre topografia locului si comanda efectiva a irigatiei aferente acelei zone.NOTA: Sist.automatizat integrat de irigatie este cel care contine sist.de comanda si control asistate de computer ce gest.atat sist.de vane cu comanda electrica cat si echip.aferente gospodarei de apa., Cerinta nr.1- ContinuareDovada exp. sim.se va face si prin: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala;sau-lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor;sau-lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.In sit. in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.In situatia in care experienta specifica a fost dobandita in calitate de subcontractant /asociat se va prezenta contractul de subcontractare /asociere precum si procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor incheiat de catre contractantul general, iar recomandarea daca este obtinuta de la contr. general va avea viza benef. lucrarilor (autoritatea contractanta)., Cerinta nr. 2. Informatii referitorela utilajele, instalatiile, echip.tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contr.de lucrari: 1.Masina de fasonat otel beton2.Autocisternadisp.de stropire cu M.A.I.5-8 T3.Placa vibratoare cu motor cu ardere interna4.Repartizor de beton de ciment5. Vibrofinisor de beton de ciment cu motor cu ardere interna6.Automacara7.Longrina metalica8.Troliu electric9. Macara pe pn-uri10.Electrocompresor mobil de joasa presiune11.Topitor de bitum tractat, 12. Macara de fereastra 0.15 TF13.Bob elevator mobil cu electromotor14. Excavatator pe senile cu o cupa cu motor termic15.Vibrator de interior pentru beton16. Compactor static cu valturi17. Mai mecanis cu motor termic, Cerinta nr. 2- Continuare18. Masina automata de taiat si indreptat beton20.Stanta electrica de taiat otel beton21.Masina de fasonat otel betonSe vor prezenta documente care confirma/asigura dreptul de proprietate/folosinta a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari in copie certificata ?conform cu originalul? semnata autorizat., Cerinta nr. 3. Informatiireferitoare la personalul de specialitate de care dispune/al carui angajament de participare a fost obtinut. de catre ofertant ptr. derularea contractului: a) Coordonator de proiect- REPREZENTANTUL CONSTRUCTORULUIb) Inginer cu asigurarea calitatiic) Inginer statii de pompare, d) Sef santiere) Tehnician topometristf) Inginer hidrotehnistg)Responsabil tehnic cu executia., Cerinta nr.3 - ContinuareStudii si aptitudini solicitate: a)Studii superioare de specialitate conform domeniului obiectului contractului de lucrari;b)Experienta profesionala generala: minim 3 ani experienta profesionala in domeniul infrastructurii de constrictii/instalatii pentru statii de pompare;c)Experienta profesionala specifica: participarea in cel putin 2 contracte similare de constructie de statii de pompare.- Ofertantul va oferi informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect privind personalul de executie, nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse ptr. realizarea contractului.Se vor depune: Certificate/doc.edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: pentru fiecare expert cheie propus, Cerinta nr. 4 Informatii privind subcontractantii - daca este cazul., Cerinta nr.6 Acord de asociere- daca este cazul. Cerinta nr. 1. Respectarea standardelor de asigurare a calitatii in domeniul de activitate specific obiectului contractului.Certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii ? ISO 9001 sau alte sisteme de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.Documentele se vor prezenta in copie pe care se va mentiona , ,conform cu originalul'', vor fi semnate autorizat si stampilate., Cerinta nr. 2 Respectarea standardelor de protectia mediului.Certificate, emise de organisme independente, princare se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de mediu ? ISO 14001 sau alte sisteme de respectare a standardelor de mediu, bazate pe seriile destandarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea. Documentele se vorprezenta in copie, pe care se va mentiona , ,conform cu originalul'' semnateautorizat si stampilate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusive TVA. Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim ? 40 puncte. Pentru preturile ofertate diferit, in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (40 puncte), unde P(n) = pretul ofertei
Termen de garantie pompe SPa si SPp (solicitate in C.S /Vol. 3 /Cap 4.3.Descrierea lucrarilor, subcapitolele 4.3.1. si 4.3.2.)
30
Descriere: Algoritmul de calcul pentru factorul ?termenul de garantie pompe?este: a) pentru termen de garantie in exploatare de minim 25 ani si piese de schimb asigurate pe minim 10 ani se acorda punctajul maxim, =.b) pentru orice alt termen de garantie decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: P1n = Termen de garantie pompe ofertat / Termen de garantie pompe maxim x 30. In conformitate cu prevederile Caietului de sarcini Vol. 3 /Cap 4.3. Descrierea lucrarilor, subcapitolele 4.3.1. si 4.3.2.Ofertele care continun termen de garantie mai mic decat cel prevazut la lit.a), in conditii normale de lucru, vor fi considerate neconforme cf. HG 925/2006, art. 36 si vor fi respinse cf. HG 925/2006, art. 81.
Termen de garantie conducte de Polietilena (conform C.S./Vol. 3/ Cap.5 Conducte de polietilena)
30
Descriere: Algoritmul de calcul pentru factorul ?termenul de garantie conducte de polietilena este: a) pentrutermen de garantie in exploatare de minim 25 ani si piese de schimb asigurate pe minim 10 ani se acorda punctajul maxim. b) pentru orice alt termen de garantie decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: Pn = Termen de garantie conducte ofertat/Termen de garantie conducte maxim x 30. In conformitate cu prevederile Caietului de sarcini, (Vol. 3/ Cap.5 Conducte de polietilena) Ofertelecare contin un termen de garantie mai mic decat cel prevazut la lit.a), in conditii normale de lucru, vor fi considerate neconforme cf. HG 925/2006, art. 36 si vor fi respinse cf. HG 925/2006, art. 81.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este accesibila in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) incepand cu data publicarii si electronic prin solicitare la adresa autoritatii contractante: [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.01.2013 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 14.12.2012 16:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer