Achizitie publica - Contract de executie a lucrarilor de constructii si instalatii si echipamente tehnologice in vederea realizarii obiectivului de investitii "Reabilitarea, modernizarea si echiparea infrastructurii Serviciului pentru Protectia Copilului si Familiei", cod SM
Detaliu pentru invitatia numarul 342424
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342424/05.02.2013
Denumire contract: Contract de executie a lucrarilor de constructii si instalatii si echipamente tehnologice in vederea realizarii obiectivului de investitii "Reabilitarea, modernizarea si echiparea infrastructurii Serviciului pentru Protectia Copilului si Familiei", cod SMIS 38282
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: RO14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: +40 256408367, Fax: +40 256408477/+40 204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul C.D-Loga nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, persoana de contact: Serviciul Relationare Directa cu Cetatenii - camera 12, parter - ghiseul 10 sau 11
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Timisoara, Bv. C.D. Loga nr. 1, Timisoara, sala licitatii - parter.Informatii suplimentare la cam 223 - Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie a lucrarilor de constructii si instalatii si echipamente tehnologice in vederea realizarii obiectivului de investitii "Reabilitarea, modernizarea si echiparea infrastructurii Serviciului pentru Protectia Copilului si Familiei", cod SMIS 38282
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Vor fi executate lucrari in vedea mansardarii si compartimentarii celor 208, 58 mp ramasi nefolositi ai terasei cladirii, in scopul extinderii mansardei existente si implicit a activitatilor desfasurate in aceasta. Se va crea un gol in peretele exterior existent, in vederea comunicarii mansardei noi cu cea existenta, adaptarea grupului sanitar de la mansarda persoanelor cu handicap si se va crea un gol pentru legatura ascensorului cu mansarda.Toate compartimentarile sunt usoare, din BCA si gips carton, acestea fiind create in vederea imbunatatirii conditiilor actuale si extinderii activitatilor.Pentru transportul persoanelor cu handicap, se va realiza un lift exterior, intr-un corp independent din punct de vedere structural, legat functional cu imobilul in zona holului, conform cerintelor impuse prin caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 45215210-2 - Lucrari de constructii de adaposturi si centre de primire cu caracter social (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 078, 124.21 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 19.600 lei, perioada de valabilitate - 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Garantia trebuie sa fie irevocabila, conform art 86 din HG 925/2006.Garantia de participare poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art 181, litera a), c^1) si d)din OUG 34/2006;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar?Nicolae Robu, Viceprimar: Dan Aurel Diaconu, Director economic-Smaranda Haracicu;Manager Proiect-Cristian Gherghe;consilieri locali: Ciprian Bogdan; Dorel Boglut;George?Flavius Boncea; Vasile Caprea; Ovidiu Ciuhandu; Radu Dragos Dimeca;Birsasteanu Florica;Geana Nistor Pavel;Bogdan Radu Herzog;Ciprian-Corneliu Jichici;Romanita?Adina?Delia Jumanca;Simion Mosiu; Ramona-Isabela Olteanu;Adrian Romita Orza;Andrei?Romulus Petrisor;Octavian Mircea Purceld;Vasile Ruset;Constantin?Stefan Sandu; Maria Saracan;Alfred?Robert Simonis; Traian-Constantin Stoia;Lucian Taropa;Adelina-Larissa Tirziu;Radu-Daniel Toanca;Vasile-Teodor Vesa;Elena Wolf;site: www.primariatm.ro Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Martin Staia-Responsabil Dir.Patrimoniu;Roxana Popa Radovan-Inspector specialitate Derv.Dezvoltare Locala si Integrare Europeana;Steliana Stanciu-Sef Serviciul Buget;Crenguta Oprea-Consilier Serviciul Achizitii Publice;Otilia Sirca-Sef Serviciu Locuinte;Dan Popa Radu-Sef Birou Servicul pentru Protectia Copilului si Familiei;Radu Ramona-Consilier Serviciul Buget;Maria Mezei-Consilier Serviciul Achizitii Publice;Adina Balogh-Consilier Juridic;Sef Serv. Investitii-Gabriela Bica;Consilier Serv.Investitii-Carmen Doroghi;5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?-semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Lucrarile similare de constructii din prezenta procedura, sa aiba corespondent in domeniile de activitate din certificatul constatator emis de ONRC?(document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - se vor demonstra(dupa caz) prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 1.900.000 lei - in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici. Pentru demonstrarea cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, ofertantul va completa formularul de informatii generale(Formular B1), luand in considerare cifra de afaceri anuala pentru fiecare din cei trei ani si aplicand media la suma acestora. In cazul unei oferte comune depuse de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Daca este cazul, cerinta poate fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator. Echivalenta in EURO se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei. (fttp: //www.bnr.roPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Resurse umane1.a) Se va prezenta declaratia privind efectivul mediu anual si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani-Formular 12I. Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant(pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006 (prin cumul), 1.b) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului: -1 sef santier?inginer constructor, cu experienta profesionala in lucrari de constructii civile;Se va anexa CV-ul-document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea?conform cu originalul?.Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant(pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006(prin cumul), 1.c) Minim 1 responsabil tehnic cu executia - atestat/ti cf. L10/1995, Ord.777/2003, pt.minim categ.de lucrari I- Constructii civile si industriale.Se vor anexa: -CV/uri-doc./e semnat/e in original/copie legaliz./copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea?cf. cu originalul?;
-certificat/e de atestare insotit/e de legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertei-copii lizibile, semnate si de ofertant cu mentiunea?conform cu originalul?.Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumul.pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant(pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006 (prin cumul), 1.d) -1 Responsabil cu controlul calitatii. Se vor anexa: CV-ul-document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea?conform cu originalul? si dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii, sau decizie de numire.Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumul.pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant(pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006(prin cumul), 1.e) Responsabil SSM, cu studii superioare, atestat ca si coordonator SSM pe santier in conformitate cu prevederile Hotararii de Guvern 300 din 2006 si Ordinului MMSSF 242 din 23 martie 2007. Se vor anexa: CV-ul-document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?; Diploma studii (in copie semnata in conformitate cu originalul);Atestat/certificat/orice document justificativ care atesta calitatea de coordonator SSM, document valabil la data limita de depunere a ofertelor (in copie semnata in conf.cu originalul)Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumul.pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant(pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006 (prin cumul), 1.f).Ofertantul va prezenta o declaratie, pe propria raspundere cf. Anexa la Formular 12I, privind asigurarea cu personalul de executie necesar indeplinirii contractului, care cuprinde lucrari de constructii civile, lucrari finisaje interioare, lucrari de instalatii sanitare interioare, instalatii termice, electrice, ventilare si climatizare, amenajari accese si rampe, lucrari izolatii termice exterioare. Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec. cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumul.pt.toti OE semnatari ai acord.de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006(prin cumul), 2) Experienta similara-Se va prezenta o declaratie insotita de lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, perioada raportata la data limita de depunere a ofertelor-Formular 12E, insotita de lista cf. Anexei la Formular 12E. Pentru una sau mai multe din lucrarile din lista, a caror valoare insumata este de min.900.000 lei fara TVA, se vor anexa certificari de buna executie (PV de receptie/recomandari/ certificate constatatoare), continand beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt AC sau clienti privati, valori, perioade, locul exec. lucr.si precizeaza daca au fost efectuate cf.normelor profes.din domeniu. In cazul unei of.comune depusa de mai multi op.ec.cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurs.tuturor membrilor grup.(cumul.pt.toti op.ec.semnatari ai acord. de asociere).Se poate opta pentru indeplinirea integrala a cerintei de catre un tert sustin., cf.art.190 din OUG 34/2006, 3) Dotari tehnicea) Se vor prezenta: Declaratia + Lista cu utilaje, instalatii, echip. tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea coresp.a contractului de lucrari-Formular 12H insotit de lista anexa. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi op.ec.cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grup.(cumulat pentru toti op.ec.semnatari ai acord. de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant pentru partea sa de implicare in contract si/sau tertul sustinator cf.art.190 din OUG 34/2006 (prin cumul), 4) Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul): a)Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii, conform Formular 12G, precum si acordurile de subcontractare Formular 15; Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr.nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica; Subcontractantul va completa si Formularul 12C in calitatea sa de participant la procedurab)Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului - Formular 14.Asociatul va completa si Formularul 12C in calitatea sa de participant la proceduraIn masura in care se opteaza pentru oricare calitate de participant la procedura, prevazute la punctele a), sau b), se vor prezenta si toate documentele aferente, solicitate la capitolul III.2, din prezentul document. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/echivalent si a standardelor de protectia mediului ISO 14001/echivalent, pentru executia lucrarilor similare de constructii, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta copiile certificatelor ISO 9001/echivalent si ISO14001/echivalent. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatele mentionate, pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2013 12:42