Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de executie a lucrarilor de: ?Reparatii constructii si instalatii la Liceul Grigore Moisil?, str. Gh. Doja nr. 27-29, Timisoara


Detaliu pentru invitatia numarul 354912
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Timisoara
Numar invitatie: 354912/21.10.2013
Denumire contract: Contract de executie a lucrarilor de: ?Reparatii constructii si instalatii la Liceul Grigore Moisil?, str. Gh. Doja nr. 27-29, Timisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: RO14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: +40 256408367, Fax: +40 256408477/+40 204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv. C.D. Loga nr. 1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, persoana de contact: Serv. Relationare Directa cu Cetatenii, ca.m 12 -parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Timisoara, Bv. C.D.Loga nr. 1 - Sala de licitatii-parter (langa lift)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie a lucrarilor de: ?Reparatii constructii si instalatii la Liceul Grigore Moisil?, str. Gh. Doja nr. 27-29, Timisoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului se vor executa lucrari de reparatii constructii si instalatii, in conformitate cu cerintele impuse prin documentatia tehnica. Valoarea totala estimata a contractului este de 2.814.048, 59 lei fara TVA din care din care 130.192, 79 lei fara TVA reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute, respectiv 5% din valoarea lucrarilor de executie de C+M prevazute la cap. 1.1 si cap. 1.2 din formularul F1 ? cheltuieli pe obiectiv, in conformitate cu HG 28/2008.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 814, 048.59 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 50.000 lei, perioada de valabilitate ? minim 120 de zile de la termenul limitade primire a ofertelor, stabilit in inv. de participare. Garantia de participare se constituieinconformitate cu prevederile art.86 alin.(1), (2) si (3) din HG925/2006: - prin virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Garantia de participare poate fi depusa si in euro sau in alte monede, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR in data de 22.10.2013. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16, alin.(2), din Legea 346/2004
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depuse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art 181, litera a), c^1) si d)din OUG 34/2006 - Formular 12BS;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar?Nicolae Robu, Viceprimari: Traian-Constantin Stoia;Administrator public: Sorin DragoiDirector economic-Smaranda Haracicu;Consilieri locali: Barsasteanu Florica; Boglut Dorel; Boncea George?Flavius; Ciuhandu Ovidiu; Dimeca Radu Dragos; Folica Petrica; Geana Nistor Pavel; Grigoroiu Grigore; Herzog Bogdan Radu; Jichici Ciprian-Corneliu; Jumanca Romanita ?Adina ?Delia; Mosiu Simion; Olteanu Ramona-Isabela; Orza Adrian Romita; Petrisor Andrei?Romulus; Ruset Vasile; Sandu Constantin?Stefan; Saracan Maria; Simonis Alfred?Robert; Stoian Florian; Taropa Lucian Dorel; Tirziu Adelina-Larissa; Toanca Radu -Daniel; Vesa Vasile-Teodor; Wolf Elena; site: www.primariatm.ro;Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Presedinte titular: DAN AUREL DIACONU; Membrii titulari: STELIANA STANCIU; GABRIELA VIZITEU; SILVIA PAVLEAC; MARIA MEZEI; CRENGUTA OPREA; ADINA BALOGH; Presedinte rezerva: MIHAI COSTA; Membrii rezerva: ; RAMONA RADU; MARIANA HEGHES;MARIUS DUMA; CORINA RADU; LAVINIA ALEXANDRESCU; TEODORA O. GENTIMIR ; OCTAVIAN ROSCA; GAMA PAULIEAN5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?;b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta poate fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Datele/informatiile precizate in aceste documente sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Lucrarile similare de constructii din prezenta procedura, sa aiba corespondent in domeniile de activitate cuprinse in datele/informatiile precizate in aceste documente, care trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? se vor demonstra (dupa caz) prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima: Prezentarea de informatii generale privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari (2010, 2011, 2012), care sa fie de minim 2.815.000 lei fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cifrei de afaceri. Pentru demonstrarea cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari, ofertantul va completa formularul de informatii generale (Formular B1), luand in considerare cifra de afaceri anuala pentru fiecare din cei trei ani si aplicand media la suma acestora.In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM, pentru a beneficia de reducerea cu 50% a cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Resurse umane1.a) Se va prezenta declaratia privind efectivul mediu anual si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani - Formular 12I; - Anexa 1 la Formular 12I - lista nominala cu personalul cheie care va fi utilizat pentru indeplinirea contractului;, Personalul cheie care va fi utilizat pentru indeplinirea contractului prezentat in Anexa la Formular 12I, trebuie sa acopere urmatoarele pozitii cheie: 1.b) 1 Sef de santier cu studii superioare in domeniul constructiilor. Se vor anexa: - diploma de studii - copie lizibila semnata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;;
- declaratie de disponibilitate - document semnat de titular, in original., 1.c) Responsabil tehnic cu executia - atestat minim domeniul I pentru lucrari de constructii, in conformitate cu Legea 10/1995 si Ord.777/2003, art.9.-(1) ( domeniul I-Constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere ). Se vor anexa: - certificat de atestare insotit de legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertei - copii lizibile, semnate de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-declaratie de disponibilitate - document semnat de titular, in original., 1.d) Responsabil SSM in conformitate cu Legea 319/2006 Se vor anexa: - dovezi care sa ateste calificarea in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca conf cu legislatia in vigoare - copii lizibile, semnate de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- declaratie de disponibilitate - document semnat de titular, in original., 1.e) Un inginer atestat in instalatii de gaz, grad 1 D, conform Ordin 89/2009, art. 6.Se vor anexa: - certificatul de atestare insotit de legitimatie ? documente valabile la data depunerii ofertelor - copii lizibile, semnate de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- declaratie de disponibilitate - document semnat de titular, in original., 2.Experienta similara: 2.a) Se va prezenta o declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, perioada raportata la data limita de depunere a ofertelor-Formular 12F privind lista Anexa la Formular 12F., 2.b) Pentru una sau mai multe din lucrarile similare din lista, a caror valoare insumata este de min.1.407.024, 00 lei fara TVA, se vor anexa: - certificari de buna executie (PV de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala/recomandari din partea beneficiarului /certificate constatatoare, etc.), continand beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate conform normelor profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;, 3. Dotari tehnice: Declaratia + Lista cu utilaje, instalatii, echip. tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-Formular 12H insotit de lista anexa. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune in dotare proprie/de laterti/orice alta forma de dispozitie de urmatoarele utilaje: - macara turn cu brat orizontal;
- bob elevator mobil cu electromotor;
- incarcator frontal pe pneuri;
- schela metalica tubulara de exterior;, 4.Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul): 4.a)Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii, conform Formular 12G, precum si acordurile de subcontractare Formular 15; Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/lesubcontracteze; In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr.nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica;4.b) Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului - Formular 14. Asociatul va completa si Formularul 12C in calitatea sa de participant la procedura. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/echivalent si a standardelor de protectia mediului ISO 14001/echivalent, pentru executia lucrarilor similare, valabile la data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2013 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer