Achizitie publica - Contract de executie constructii, instalatii si montaj, aferente proiectului: ?Achizitionare si instalarea de echipamente necesare pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii (sistem de supraveghere video)?, SMIS 7863
Detaliu pentru invitatia numarul 326647
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326647/14.05.2012
Denumire contract: Contract de executie constructii, instalatii si montaj, aferente proiectului: ?Achizitionare si instalarea de echipamente necesare pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii (sistem de supraveghere video)?, SMIS 7863
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ADJUD (CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ADJUD)Cod fiscal: 4350491, Adresa: STR STADIONULUI NR 2, Adjud, Telefon: 0237641908, Fax: 0237641912
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR STADIONULUI NR 2, Adjud, Romania, cod postal: 625100, telefon: +40 237641908, fax: +40 237641912, persoana de contact: BOGEA TUTA VERONICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR STADIONULUI NR 2, Adjud, Romania, cod postal: 625100, telefon: +40 237641908, fax: +40 237641912, persoana de contact: BOGEA TUTA VERONICA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie constructii, instalatii si montaj, aferente proiectului: ?Achizitionare si instalarea de echipamente necesare pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii (sistem de supraveghere video)?, SMIS 7863
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Instalarea unor sisteme de televiziune cu circuit inchis digital, in 15 puncte centrale ale orasului si constituirea unui dispecerat amplasat pe str. Libertatii in cadrul CT 2 Adjud, astfel: Sala de sport - Scoala Gen. nr. 4, Liceul Emil Botta, Sc Gen nr. 1 si gradinita nr. 1, casa de cultura, Gradinita nr. 4, Ambulatoriu Spital Mun Adjud si Statia salvare, Scoala gen nr. 2, Scoala gen nr. 3, Gradinita nr. 3, Colegiul gh Bals, sediul primariei Str. Stadionului, nr. 2, Sediul primariei v. Alecsandri, sala de sport stadion, Sc. Gen nr. 4, Zona str. N. Balcescu
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 289, 540 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul :15.000, 00 leiPeri de valab va fi de 90 zile, incepand cu data limita de depunere a ofertelorModul de constituire: -ordin de plata in contul Primariei Mun Adjud, RO91 TREZ 692 5006 XXX000039 deschis la Trezoreria Municipiului Adjud. CF 4350491, confirmat de banca- scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura conform formularului anexat, in original- instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original.Aut cont are dreptul de a o retine, in situatiile : isi retrage oferta in peri de valab a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in peri de valab a ofertei si nu constituie garantia de buna exec, in peri de valab a garantiei de participare;ofertantul a contestat un act al aut contr la CNSC , iar CNSC respinge contestatia(suma retinuta 6.069, 53 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara(conform Formularului nr. 7 din Anexa , ,Formulare?) sau de o societate de asigurari, care se constituie anexa la contract. In cazul in care contractantul este o asociere de mai multi operatori economici, aceste instrumente de garantare vor fi emise in numele liderului asocierii .Garantia de buna executie se va constitui in termen de max 5 zile de la semnarea contractului.Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie: 70% din val gar, in termen de 14 zile de la data inch PV rec la term lucrr, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pt vicii ascunse este min ; restul de 30% din val gar, la exp per de gar a lucr exec, pe baza PV rec finalaGar de buna exec se poate const in cuantum de 2, 5% din val contra fara TVA pentru IMM-uri conform Legii nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Cert de participare cu oferta indep - form nr. 2- Decl pe propria raspundere privind neincadrarea in prev art.69^1 - form nr. 2 APersoanele cu functie de decizie din cadrul aut cont: Armencea Constantin , Diaconu Gelu, Sibisan Andra Genoveva, Stroia Gheorghe, Goian Cornelia Daniela, Vulpe Georgeta, Tudorancea Raluca Florina, Romila Robert Florentz- Decl pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - in original, la vedere Form nr. 2 C-Inf privind asocierea, acord de asociere form nr. 3, formular 3A si 3BIn cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2) si III. 2.3) din prezenta Fisa de date a achizitiei , din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea criteriilor de calificare si selectie prevazute la punctele III.2.1), III.2.4) in prezenta Fisa de date a achizitiei . Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul : autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.- Prezentarea Formularului nr. 12 A - Decl privind eligibilitatea neincadrarea in dis art. 180- Form 12 B -Decl privind neincadrarea in prevederile art. 181- Form nr. 12 C - Decl privind calitatea de participant la procedura- Certificate de atestare fiscale pt pers jurid eliberate de Ministerul Fin Publ sau unit subordonate si certif priv plata impoz si taxelor locale elib de Primarie (Consil Local)din care sa reiasa lipsa oblig de plata ale ofertant, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.In cazul in care ofertantul invoca sustinerea, tertul sustinator are obligatia de face dovada neincadrarii in prev art. 69^1, art. 180, art 181, lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. -Certificat constatator eliberat de ONRC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.-Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.- Licenta de functionare in conformitate cu legea nr. 333/2003 de la Ministerul Administratiei si Internelor, IGPR ? Directia de Politiei de Ordine Publica-Atestare ANRE pentru efectuarea de lucrari, respectiv C2A;Documentele se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita numai ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -cifra de afaceri globala care vizeza cel mult activ din ult 3 ani, in val de cel putin 4.000.000, 00 lei fara TVA.-Pentru echiv se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat deBNR sau BCE.-Cerinta nr. 2 ? Ofertantii/fiecare membru al asoc/ sust financ va prez documente care sa reflecte imaginea fidela a situatiei econ-finan a ofert si anume prez Bilanturilor contabile si rapoartele auditorilor/ comisiei de cenzori aferente bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani, inregistrare conformlegii la organele competenteIn sit in care ofert a fost infiintat sau si-a inceput acti ec de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prez inf cores perioadei efec de activ.- Cap ec si fin a ofertantului poate fi sustinuta de catre un tert
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declar prin care ofert sa dov faptul ca la elab of a tinut cont de oblig ref la cond priv mas de prot a mediului, - lista lucrarilor similare executate in ult 5 ani, - exp simil? execut a min 1, max 3 ctr de lucr similare in ult 5 ani a caror valcum sa fie min 1.500.000, 00 lei fara TVA;
-Pentru echiv se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat deBNR sau BCE., -inform ref la utilaj/inst/echip/laboratoare pt indep contr de lucr., - informatii ref la personalul/organism tehnic de specialitate de care dispuneptr indeplinirea contractului- informatii privind efect med anuale ale pers angaj si cadr de cond in ult 3 ani;, Cerinte minime de pers: a) Resp decontract ? absolv de stud sup tehnice - cu experienta doved prin part la minim un proiect silimarb)Resp tehnic -absolv de stud sup tehnice - cu experienta doved prin part la minim un proiect silimarc) Ing de sistem - absolv de studii univers de lunga durata in speci IT&C sau echivalent - cu experienta doved prin part la minim un proiect silimarc)Ing sist securit: minim 2 ing absolv curs ing sist de securit, care sa detina aviz emis de org de politie cf Legii 333/2003., -Tehnicieni (electrician) instalatii: minim 1persoana- Minim doua persoane caresa fie avizate pentru lucrul la inaltime., Daca ofert isi dem cap teh si prof invocand si sust acord de catre alta pers -prez angaj ferm in forma autentica si decl sust neinc art. 180 si 181, lit a, c1, d, - Informatii privind partea din contract pe care ofertantul intent sa o subcontracteze SR EN ISO 9001/2008 sau echivalentSR EN ISO 14001:2005, sau echivalentSR ISO/CEI 27001:2006 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 09:15