Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de executie de lucrari care are ca obiect ?Modernizare si retehnologizare OUAI Motatei Gara, judetul Dolj?


Detaliu pentru invitatia numarul 354577
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: O.U.A.I Motatei Gara
Numar invitatie: 354577/10.10.2013
Denumire contract: Contract de executie de lucrari care are ca obiect ?Modernizare si retehnologizare OUAI Motatei Gara, judetul Dolj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialO.U.A.I Motatei GaraCod fiscal: RO 16346389, Adresa: Motatei Gara Ferma 8, Motatei-Gara, Telefon: +40 721793428, Fax: +40 251212114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Motatei Gara Ferma 8, Motatei-Gara, Romania, cod postal: 207417, telefon: +40 721793428, fax: +40 251212114, persoana de contact: Graham Bryce
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Motatei Gara Ferma 8, Motatei-Gara, Romania, cod postal: 207417, telefon: +40 721793428, fax: +40 251212114, persoana de contact: Graham Bryce
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de irigatii pentru membrii organizatiei)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie de lucrari care are ca obiect ?Modernizare si retehnologizare OUAI Motatei Gara, judetul Dolj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie de lucrari care are ca obiect ?Modernizare si retehnologizare pentru OUAI Motatei Gara, judetul Dolj? conform proiectului tehnic si fiselor F1-F6 ale proiectului tehnic
II.1.6) CPV: 45259900-6 - Modernizare a statiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 879, 277 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 52560 lei- perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor.- modalitatea de constituire : garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 si art. 87 din H.G. nr. 925/2006.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma aferenta, conform art. 278^1) alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006., respectiv suma de 6228 lei.Date pentru constituirea garantiei de participare: in orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se constituie printr-un document emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original sau prin depunerea cu OP in contul RO83BRDE170SV32171551700 deschis la BRD GSG CraiovaIMM-urile pot prezenta garantia de participare in cunatum de 50% din valoarea mai sus precizata.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art. 90, din HG nr. 925/2006, actualizata.Garantia de buna executie se va constitui in termen de maxim 5 (cinci) zile de la semnarea contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, a sumei corespunzatoare a 1% din valoarea contractului fara TVA.Pentru atingerea sumei corespunzatoare procentului de 10% stabilit, autoritatea contractanta va efectua retineri succesive din situatiile de plata lunare intr-un procent ce se va stabili la contractare.Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie, conform art.92 din HG 925/2006, astfel: - 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim- restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.Perioada de garantie de buna executie a lucrarilor este de24 de luni de la data semnarii P.V. la terminarea lucrarilor .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarileulterioare. Se va completaFormularul12A.2) Se va prezenta Certificatul de cazier judiciar al ofertantului.3) Declaratii privind calitatea de participant la procedura. Se va completaFormularul 12C4) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, rudasau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Se vacompleta Formularul 2B.Lista personalului de conducere, din cadrul OUAI Motatei Gara, care detine functii de decizie: - Bryce Graham Robert ? Presedinte OUAI Motatei Gara- Velica Floarea? Contabil OUAI Motatei Gara-Stancu Bogdan Mihai ? Vicepresedinte OUAI Motatei Gara5) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010 privind punerea inaplicare a certificatului de participare cu oferta independenta. Se va completa Formular2A.6) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se vacompleta Formularul 12B.7) Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sareiasa situatiaobligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;8) Se va prezenta Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatiaobligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;Documentele solicitate la pozitiile 1, 3, 4, 5 si 6 se vor prezenta in original, iar cele cerute la pozitiile 2, 7 si 8 se vor prezenta fie in originalsau copie legalizata fie in copie lizibilacu mentiunea , ,conform cu originalul?, ?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana .Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente edificatoare de natura celor enuntate anterior sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: ? Neprezentarea unui document sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare va conduce la respingerea ofertei ca fiindinacceptabila.? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Persoane juridice/fizice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentanti legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice original. Cerificatul sepoate prezenta in original, copie legalizata sau copie , ,conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.In etapa evaluarii ofertelor Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea acestui document in original/copie legalizata pentru conformitate.Persoane juridice/fizice straineOperatoriieconomici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiindinacceptabila.?Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pentru anii2010, 2011, 2012 si balanta de verificare la data de 30.06.2013, Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani: 2010 2011 si 2012.Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim5.000.000 lei fara TVA (de doua ori valoarea estimata, respectiv euro)., Echivalarea in euro pentru fiecare an in parte se face la cursul mediu anual al BNR din anul respectiv : - pentru anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, - pentru anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei, - pentru anul 2012:1 euro = 4, 4560 leiDaca un grup de operatori economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupului.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50%.In cazul unui oferte comune cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% daca fiecare membru face dovada ca face parte din categoria IMM-urilor., Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 730000 lei , pe o perioada de 3 luni, conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP., Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1 ) si d), art. 69 ^ 1 din O.U.G. nr. 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care pt indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare.Autoritatea Contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul autoritatii contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial.In cazul in care ungrup de operatori economici depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului, Informatii privind asociereaNota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara precum si capacitatea tehnico-economica se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante din care sa rezulte aceasta.Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care va rezulta cel putin urmatoarele: - Faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului la termen si in conditiile asumate prin acesta;
- Nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei impreuna cu datele de identificare ale acestora;
- Comunicarile dintre autoritatea contractanta si membri asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei.In cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare platile efecuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de liderul asociatiei.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inaceptabile., Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, aceasta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentificata, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute de HG nr. 925/2006.Persoana care asigura sustinereanu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 litera a) litera c ^ 1) silitera d); art. 69 ^ 1 din OUG nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractului de achizitie publica., Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Fisa de informatii privind experienta similara
Prezentarea amaxim 3 (trei) contracte de lucrari similare, finalizate in ultimii 5 (cinci) ani, valoarea cumulata a contractelor prezentate fiind de cel putin 2.500.000 lei fara TVA.
Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de copia contractului, a actelor aditionale respective si de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv. Se va prezenta: Procesul Verbal la terminarea lucrarilor sau P.V de receptie partiala a lucrarilor sau P.V. de receptie finala., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune (proprietate, inchiriere, contract de leasing/ conventie) sau un angajament de punere la dispozitie a echipamentelor, instalatiilor, dotarilor necesare executiei contractului., Declaratie privind efecivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- sef de santier cu studii superioare- un inginer instalatii electrice, autorizat ANRE minimgradul III B.- minim un electrician autorizat ANRE., Certificatul de atestare in executia lucrarilor de Imbunatatiri Funciare., conform Ordinului 182/19.02./2009 al Ministrului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, pentru aprobarea normelormetodologice privindatestarea persoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura, pe terenul din domeniul agricol, activitati de Imbunatatiri Funciare, studii, proiectare, executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigat, publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 223/07.04.2009. Standardul de management al calitatii, domeniul de certificare: executie lucrari de imbunatatiri funciareStandardul de management al calitatii, pentru executare instalatii electrice.Standardul de management de mediu, Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului si protectia muncii, pe toata durata de indeplinire a contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2013 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer