Achizitie publica - Contract de executie de lucrari extindere spital - CPU si casa lift 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 332790
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332790/30.07.2012
Denumire contract: Contract de executie de lucrari extindere spital- CPU si casa lift 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC ORAVITACod fiscal: 3228187, Adresa: STRADA SPITALULUI NR 44, Oravita, Telefon: 0255571645, Fax: 0255571966
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA SPITALULUI NR 44, Oravita, Romania, cod postal: 325600, telefon: +40 255571645, fax: +40 255571966, persoana de contact: SPITALUL ORASENESC ORAVITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA SPITALULUI NR 44, Oravita, Romania, cod postal: 325600, telefon: +40 255571645, fax: +40 255571966, persoana de contactButan Gheorghe-Sef serv.administrativ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie de lucrari extindere spital- CPU si casa lift 2012
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executie de lucrari extindere spital - CPU si casa lift
II.1.6) CPV: 45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 787, 096.77 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este in cuantum de 2% din valoarea estimata a contractuluirespectiv 15741.94 ron. Perioada de valabilitate este de 90 de zile de la data depunerii ofertelor.Modalitatea deconstituire: prin virament bancar in contul RO33TREZ1875041XXX000088 deschis la Trezoreria Oravita, in copie cu semnatura bancii emitente sau printr-un instrumnet de garantareemis de o instituie bancara sau de asigurari in original si in cuantumul si pentru perioada stabilita mai sus. Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM vor beneficia de prevederile legii 346/2004.Suma retinuta conform prevederilor art.278(1) din OUG 34/2006 este in cuantum de 4567.10 ron.Garantia de participare va fi retinuta conform prevederilor legale, daca va fi cazul.
Garantie de buna executie
Reprezinta 5% (respectiv 2, 5% ptr.IMM) din valoarea contractului fara TVA si va fi constituita prin retineri din valoarea facturilor emise in timpul derularii contractului de executie de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular 202. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34- Formular 12D3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006?completare Formular 12A4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 12B5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul de stat si catre bugetul local? in original sau copie conforma cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere. 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial de care apartine, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca-domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Se va prezenta in copie conforma cu originalul.AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire certificatul in original sau copie legalizata.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala globala, calculata pentru ultimii 3 anii sa fie cel putin egala cu 1.574.193, 54 lei. Cerinta privind cifra de afaceri poate fi indeplinita: - prin cumul, in cazul unei oferte comune;
- de catre tertul sustinator, in cazul in care ofertantul opteaza pentru sustinerea financiara, conform art 186 din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii cifrei de afaceri, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se poate aplica art.16, alin 2 din L346/2004-Sustinerea cifrei de afaceri solicitate se realizeaza prin completarea Formularului 3-Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. ;, b) Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: -1 sef de santier ? inginer cu specialitatea CCIA si o vechimein specialitate de cel putin 3 ani;
-1 responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat tehnico- profesional pentru domeniul constructiilor civile categoria C ;
-1 responsabil cu controlul calitatii(CQ) pentru specialitatea constructii;
-1 responsabil coordonator cu securitatea si sanatateain munca, c) Ofertantul va face dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal de executie, conform prevederilor din CS: Ofertantul va dispune de minim 27 muncitori cu urmatoarele specialitati: 4 fierar betonist, 5 dulgher constructii, 1 electrician autorizat ANRE gradul II B, 1 instalator sanitar, 1 instalator de incalzire, 3 zugravi vopsitori, 2 finisori, 6 zidari, 3 muncitori deservire, 1 izolator., d) Informatii cu privire la dotariletehnice: Declaratie + Lista referitoare la utilaje, instalatiile, echip.tehnice pe care operatorul economic le poate asigura pt. Indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va asigura minim: 1 buldoexcavator, grinda metalica extensibila tip ge-2, schela metalica tubulara de exterior, 1 macara de fereastra 0, 15 tf, 1 malaxor pentru mortar actionat electric, 1 automacara 7 tone, 1 pompa hidraulica de beton cu 100m conducta de 40 mc/h, 1 masina de gaurit electrica rotoparcutanta, 1 placa vibratoare cu ardere interna, 1 autobasculanta 7-10 tone, 1 autogreder., Informatii privind asociatii: in cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici. Capacitatea tehnica si/sau profesionala , se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere)., Informatii privind subcontractantii(daca este cazul): Declaratia si Lista cu subcontr.si Acordurile de subcontractare;Ofertantii sunt obligati sa precizeze: -partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;
-datele de recunoastere a subcontr.propusi;Resursele materiale si umane ale subcontr.declarati se iau in considerare pt partea lor de implicare in contract daca sunt prezentate si urm.doc.: decl.in temei art.69ยน din OUG 34/2006;info.solicitate la III.2.3.a)-Cap the si/sau profesionala-resurse umane, dotari tehnice, privind partea sa de implicare.In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontr.ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acestasi subcontr.nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Informatii privind tertul sustinator.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului sustinuta si de o alta persoana -tert sustinator conform prevederilor art . 190 din OUG 34/2006. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru executia lucrari similare conform ISO 9001 - se va prezenta copie conf.cu originalul dupa certificat sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Nu se accepta operatori economici in curs de certificare., Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru executia de lucrari similare, conform ISO 14001 valabil la data deschiderii ofertelor. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin prezentarea documentelor de catre fiecare membrul al asocierii pentru partea lor de implicare.Nu se accepta operatori economici in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara;Oferta cu pretul cel mai mic va primi punctajul maxim, de 80puncte , pentru celelalte ofertepunctajul se va acordadupa urmatoarea formula de calcul: Ppn total= Pmin/ Pn x 80 puncte
Durata de executie
5
Descriere: Durata de executie va fi exprimata in luni. Durata de executie minima considerata realista , va fi de 4 luni. Ofertele care vor prezenta o durata de executie mai mica de 4 luni nu vor fi punctate suplimentar iar ofertele care vor prezenta o durata de executie mai mare de 5 luni vor fi considerate neconforme. Tinand cont de cele precizate, oferta care va continedurata de executie ce a mai mica va primi punctajul maxim de 5 puncte. Pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa urmatoarea formula: Pdn total= Dmin/ Dn x 5 puncte
Garantia lucrarilor executate
15
Descriere: Garantia lucrarilor executate se va exprima in ani.Garantia lucrarilor executate maxima considerataca fiind realista va fi de 5 ani. Garantia minima acceptata va fi de 1 an. Ofertele care vor prezenta o garantie a lucrarilor executate mai mare de 5 ani nu vor fi punctate suplimentar, iar ofertele care vor prezenta o garantie a lucrarilor executate mai mica de 1 an vor fi considerate neconforme. Tinand cont de cele precizate, oferta care va continegarantia lucrarilor executate cea mai mare, va primi punctajul maxim de 15 puncte. Pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa urmatoarea formula: (Gn /Gmax) x 15 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este postata in SEAP: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 14:31