Achizitie publica - Contract de executie de lucrari pentru obiectivul ?REABILITARE SI MODERNIZARE AMENAJARE IRIGATII, SPP 22 M4+M5, SPP 22 M8 ? O.U.A.I. ISTRITA COMUNA SAHATENI, JUDETUL BUZAU?
Detaliu pentru invitatia numarul 357313
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357313/03.02.2014
Denumire contract: Contract de executie de lucrari pentru obiectivul ?REABILITARE SI MODERNIZARE AMENAJARE IRIGATII, SPP 22 M4+M5, SPP 22 M8 ? O.U.A.I. ISTRITA COMUNA SAHATENI, JUDETUL BUZAU?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrganizatia Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii IstritaCod fiscal: RO 21812310, Adresa: comuna Sahateni, judetul Buzau, Sahateni, Telefon: +40 238545566, Fax: +40 238545566
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Sahateni, judetul Buzau, Sahateni, Romania, cod postal: 127535, telefon: +40 238545566, fax: +40 238545566, persoana de contact: -
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Sahateni, judetul Buzau, Sahateni, Romania, cod postal: 127535, telefon: +40 238545566, fax: +40 238545566, persoana de contact: -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ORGANIZATIE A UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie de lucrari pentru obiectivul ?REABILITARE SI MODERNIZARE AMENAJARE IRIGATII, SPP 22 M4+M5, SPP 22 M8 ? O.U.A.I. ISTRITA COMUNA SAHATENI, JUDETUL BUZAU?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie de lucraripentru obiectivul ?REABILITARE SI MODERNIZARE AMENAJARE IRIGATII, SPP 22 M4+M5, SPP 22 M8 ? O.U.A.I. ISTRITA COMUNA SAHATENI, JUDETUL BUZAU?OBIECT 1 ? REABILITARE SI MODERNIZARE SPPpOBIECT 2 ? REABILITARE SI MODERNIZARE SPP 22 M4 + M5OBIECT 3 ? REABILITARE SI MODERNIZARE SPP 22 M8OBIECT 4 ? MODERNIZARE SI REABILITARE RETEA IRIGATII PRIN ASPERSIUNEVALOAREA TOTALA ESTIMATA FARA TVA A PROCEDURII ESTE DE 3.297.048LEI CARE CUPRINDE SI PROCENTUL DE 5, 2% REPREZENTAND CHELTUIELI DIVERSE SI NEPREVAZUTE, CARE SE APLICA LA VALOAREA ESTIMATA FARA DIVERSE SI NEPREVAZUTE, IN SUMA DE 164.003 LEI.LUCRARILE EXECUTATE IN CADRUL OBIECTELOR 2 (PARTIAL), SI 4, VOR FI DECONTATE DIN FONDURI FEADRLUCRARILE EXECUTATE IN CADRUL OBIECTELOR 1, 2(PARTIAL), 3, VOR FI DECONTATE DIN FONDURI PERENU SE ACCEPTA TRANSFERURI BUGETARE INTRE CELE DOUA FONDURI DE FINANTARE
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 297, 048 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 60.000LEI.Perioada de valabilitate: 90 zile.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate constitui si prin ordin de plata, cu conditia confirmarii OP de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul autoritatii contractante, RO07RBZR0000060009297426, CF 21812310 deschis la RAIFFEISEN BANK SA ? Agentia Mizil.OP trebuie depus la banca cu cel putin 48 ore inainte de deschidere, astfel la data deschiderii ofertelor, garantia de participare sa fie virata in contul autoritatii contractanteDocumentele ce dovedesc plata garantiei de participare nu se introduc in plicul/coletul exterior ci se prezinta in original la depunerea ofertei.Garantia de participare se va returna cf. art 88 din HG 925/2006. Retinerea garantiei de participare se va face cf. Art. 87 alin (1) din HG 925/2006.In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 287.1, alin 1 din OUG 34/2006 actualizata.In cazul depunerii de oferte de asociere, garantia de participare se constituie in numele asocierii si se mentioneaza ca acopera toti membrii grupului de operatori economici.Incazul ofertantilor din categoria IMM cf. Legii 346/2004 (facand dovada) garantia se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.In cazul in care garantia de participare nu este prezentata in forma indicata mai sus, sau cuantumul acesteia este mai mic decat valoarea solicitata, oferta va fi returnata nedeschisa, oferta respectiva fiind respinsa conform art.33, alin (3), lit. B din H.G. 925/2006 actualizat.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conformart.90 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta va elibera / restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 alin. 3 si 4 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Perioada de garantie este de minim24 luni si maxim 60 luni, de la data procesului verbal la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care sa fie cel putin egala cu 6.594.096lei, sau 1.517.978 euro, dublul valorii estimate a lucrarilor de constructii.S-a luat in calcul cursul BCE valabil pentru data de aprobare a raportului de selectie - 1 euro = 4, 3440 lei. Cursul din aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia in lei a altor sume., Cerinta 2Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul ec. isi asuma obligatia de a incheia inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu., Cerinta 3Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori late mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pe o perioada de 3 luni in valoare de 1.033.905 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani(ultimii 5 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma).-Experienta similara pentru executia de lucrari a ofertantului se vademonstra prin prezentarea de contracte de executie lucrari, avand ca obiect : * min 1 contract lucrari de irigatii: din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 5 ani (cei 5 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor in urma) a carorval sa fie cel putin egala (sau mai mare) cu 1.648.524 lei fara TVA.* min.1 contract retea alimentare apadin care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 5 ani (cei 5 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor in urma) a carorval sa fie cel putin egala (sau mai mare) cu 1.648.524 lei fara TVA.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta copii dupa informatii relevante din contractele respective de executie lucrari care certifica experienta similara, insotite de copii ale PV de receptie la terminarea lucrarilor, care sa faca dovada finalizarii contractelor la valoarea prezentata si de recomandari., Cerinta 2Informatii privind efectivele medii anuale ale persoanelor angajate si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin (3) lit. d) din OUG 34/2006.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, conf. art. 188 alin. (3) lit. c) din OUG 34/2006Personal minim- Manager de proiect inginer absolvent al Facultatii de Imbunatatiri Funciare cu exeperienta minim 3 ani si cu diploma de absolvire a cursului de manager proiect- 1 inginer absolvent al Facultatii de Imbunatatiri Funciare cu exeprienta minim 3 ani;
- 1 responsabil RTE, atestat in domeniul constructii pentru imbunatatiri funciare (VII);
- 1 responsabil RTE, atestat pentru lucrari de montaj utilaje, echipamente si instalatii tehnologice;
- 1 maistru electrician atestat de Agentia Nationala de Reglementare in Energie, grad IIA, IIIB;
- Personal de executie atestat (2 sudori in polietilena).- 1 responsabil SSM atestat- 1 responsabil Certificarea Calitatii, Cerinta 3Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta 4Certificat de Atestare eliberat de MADR pentru executia lucrarilor de Imbunatari Funciare in baza Ordinului nr.182/2009 al Ministrului agriculturii (avizate pct. 2, 5, 6)., padurilor si dezvoltarii rurale, aflat in termenul de valabilitate, la data limita de depunere a ofertelor.., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul in care operatorul economic intentioneaza sa subcontracteze o parte/parti din contract acesta are obligatia de a prezenta declaratia privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca si datele de recunoastere ale acestuia/acestora.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul auritatii contractante, iar eventuala inlocuirea acestora nu trebuie sa conducala modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Cerinta 1CertificatdeatestareISO-9001 privindmanagementul calitatii in domeniulprivind activitatea de ?amenajari si reparatii? pentru executant, valabil la data deschiderii ofertelor, in copie certificata ?conform cu originalul?sauCertificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene., Cerinta 2CertificatISO 14001 valabil la data deschiderii ofertelor, ce va fi prezentat de catre executant, in copie certificata conform cu originalulsauCertificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie
30
Descriere: perioada de garantie acordata lucrarii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.02.2014 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2014 15:35