Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de executie de lucrari pentru proiectul integrat cu denumirea ?MODERNIZARE SI ASFALTARE STRAZI IN LOCALITATILE COPACEL, SURDUC, CHIJIC, SARAND,COMUNA COPACEL, JUDETUL BIHOR, PRIMA INFIINTARE CENTRU SOCIAL DE INGRIJIRE BATRANI, LOCALITATEA POIANA


Detaliu pentru invitatia numarul 356970
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA COPACEL
Numar invitatie: 356970/16.01.2014
Denumire contract: Contract de executie de lucrari pentru proiectul integrat cu denumirea ?MODERNIZARE SI ASFALTARE STRAZI IN LOCALITATILE COPACEL, SURDUC, CHIJIC, SARAND, COMUNA COPACEL, JUDETUL BIHOR, PRIMA INFIINTARE CENTRU SOCIAL DE INGRIJIRE BATRANI, LOCALITATEA POIANA TASAD, COMUNA COPACEL, JUDETUL BIHOR, DOTARE CAMIN CULTURAL, COMUNA COPACEL, JUDETUL BIHOR?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COPACELCod fiscal: 4883974, Adresa: STRADA PRINCIPALA NUMARUL 176 A, Copacel, Telefon: +40 259313598, Fax: +40 259313598
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Copacel, str. Principala, nr. 176/A, judetul Bihor, Copacel, Romania, cod postal: 417205, telefon: +40 259313598, fax: +40 259313598, persoana de contact: Gurau Liviu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Copacel, str. Principala, nr. 176/A, judetul Bihor, Copacel, Romania, cod postal: 417205, telefon: +40 259313598, fax: +40 259313598, persoana de contact: Gurau Liviu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie de lucrari pentru proiectul integrat cu denumirea ?MODERNIZARE SI ASFALTARE STRAZI IN LOCALITATILE COPACEL, SURDUC, CHIJIC, SARAND, COMUNA COPACEL, JUDETUL BIHOR, PRIMA INFIINTARE CENTRU SOCIAL DE INGRIJIRE BATRANI, LOCALITATEA POIANA TASAD, COMUNA COPACEL, JUDETUL BIHOR, DOTARE CAMIN CULTURAL, COMUNA COPACEL, JUDETUL BIHOR?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de executie pentru proiectul cu denumirea ?Modernizare si asfaltare strazi in localitatile Copacel, Surduc, Chijic, Sarand, Comuna Copacel, judetul Bihor ? Prima infiintare centru de ingrijire batrani, localitatea Poiana-Tasad, Comuna Copacel, judetul Bihor ? Dotare camin cultural, loc. Copacel, Comuna Copacel, judetul Bihor?, la urmatoare obiective: Lot 1: ?Modernizare si asfaltare strazi in localitatile Copacel, Surduc, Chijic, Sarand, Comuna Copacel, judetul Bihor?Lot 2: ?Prima infiintare centru de ingrijire batrani, localitatea Poiana-Tasad, Comuna Copacel, judetul Bihor?Descrierea lucrarilor este disponibila in Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.Valoarea estimata a contractului de achizitie publica a fost calculata avandu-se in vedere Bugetul indicativ aferent proiectului, respectiv: Valoarea totala estimata fara TVA: 9.551.423 Ron.Din care- valoare eligibila: 9.221.977 Ron fara TVA.- valoare neeligibila: 132.665 Ron fara TVA.defalcata dupa cum urmeaza: a) Lucrari: 9.354.642 Ron fara TVA.b) Organizare de santier = 84.795 Ron fara TVA;c) Diverse si neprevazute = 196.781 Ron fara TVA ? clauze de variatieLot 1 - ?Modernizare si asfaltare strazi in localitatile Copacel, Surduc, Chijic, Sarand, Comuna Copacel, judetul Bihor? ? 6.467.884 lei fara TVA din care 33.222 lei fara TVA (clauze de variatie)este cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute in procent de 0, 51% din valoarea lucrarilor.Lot 2 ? ?Prima infiintare centru de ingrijire batrani, localitatea Poiana-Tasad, Comuna Copacel, judetul Bihor? ? 3.083.539 lei fara TVAdin care 163.559 lei fara TVA (clauze de variatie) este cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute in procent de 5, 60 % din valoarea lucrarilor, iar 132.665 lei fara TVA reprezinta valoarea neeligibila.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 551, 423 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP va fi in cuantum de 128.000 lei pentru Lot 1 si 58.000 lei pentru Lot 2. Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.GP se va constitui: - prin OP cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO89TREZ0765006XXX010719 cod fiscal 4883974 deschis la Trezoreria Oradea;
-prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in doc de atribuire(90 zile).Daca instrumentul prevede conditii de plata a GP, situatiile de retinere sunt cele de la art.87 din HG 925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.In cazul depunerii de oferte in asociere, GP poate constituita in numele liderului asocierii sau a asociatului si se va mentiona ca acopera in mod solidar toti membrii grupului.In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.In cazul respingerii unor contestatii ca nefondate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006. GP se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii Invitatiei de participare. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.(model orientativFormular nr. 1)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5 % din pretul contractului, fara T.V.A.Modul de constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata, garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, conform prevederilor HG nr. 1045/2011.Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(model orientativ Formular nr.2 )
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art.176 din OUG 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare (Model orientativ Formular nr. 25)Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor respective ? inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care uzeaza de dreptul mentionat anterior, ofertantul are obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, a carui termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Autoritatea contractanta se va asigura ca ofertantul a carui oferta este declarata castigatoare a prezentat, nu mai tarziu de incheierea raportului proceduri, certificatele/documentele prevazute in Formularul nr.25.Neprezentarea unuia din documentele solicitate are ca efect descalificarea ofertantului, nefiind permisa completarea ulterioara: Lot1 si Lot2Cerinta nr. 1: a) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrare in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, (Completare Formular nr. 4). Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul.b) Se solicita prezentarea cazierului judiciar sau a certificatelor echivalente emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru operatorul economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Cazierul judiciar se depune in original / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c) Se solicita prezentarea cazierului fiscal al societatii / certificat echivalent pentru persoane juridice straine ? in conformitate cu H.G. 31 /2003, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Cazierul fiscal se depune in original / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte cazierul judiciar si cazierul fiscal.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006. (Completare Formular nr. 5)Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul, doar pentru literele a, c1 si d din art.181 din OUG nr.34/2006.Prezentare Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva, inclusiv pentru toate sediile secundare si pentru punctele de lucru implicate in procedura). Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa demontreze caofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul in care termenul limita de depunere a ofertelor va fi pana in data de 05 a lunii, vor fi acceptate de catre comisia de evaluare si certificatele de atestare fiscala care atesta ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara lunii de referinta in sensul ART 112 DIN ORDONANTA NR 92/2003.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la data limita de depunere a ofertei.Nota: 1) In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste certificate. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.2) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3 : Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formular nr. 6. Documentul se depune in original.Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic va completa Formular nr. 7 . Documentul se depune in original. Declaratia va fi completata de catre ofertant, ofertant asociat.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 5: Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Prezentare Declaratie de neincadrare in prevederile art. 69^1 OUG 34/2006 (Completare Formular nr.8). Documentul se depune in original. Declaratia va fi completata de catre ofertant , ofertant asociat, subcontractant , tert sustinator. In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Copacel, dupa cum urmeaza: 1. Gurau Liviu ? primarul comunei2. Gurau Silviu Costel ? viceprimarul comunei3. Canta Silvia ? secretarul comunei4. Popa Ana ? contabil5. Halas Ana Lenuta? responsabil achizitii publice6. Popa Catalin - inspector7. Ghent Elena - referent8. Vlad Traian - referent9. Hulea Ioan ? consilier local10. Petrita Silviu ? consilier local11. Gurau Nicolae Liviu ? consilier local12. .Moga Nicolae ? consilier local13. Merce Adrian Petru ? consilier local14. Rugea Ioan ? consilier local15. Buda Dumitru Viorel ? consilier local16. Gheant Viorel ? consilier localSe solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Lot1 si Lot2Cerinta nr. 6: Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii si ca informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese); structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundare; Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac obiectul achizitiei, conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in baza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta a fost declarata castigatoare va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta. Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului. Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana si legalizata.Atentie!Urmatoarea cerinta se refera numai la Lot 2: a) Ofertantul este atestat pentru executarea de instalatii electrice conform Ord ANRE 24/2007.Documente necesare pentru indeplinirea cerintei: Atestat ANRE? detip Be pentru ?executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV?, in vederea executarii instalatiilor electrice.b) Certificatul de atestare/autorizatie pentru executarea lucrarilor de ignifugare a materialelor combustibile. Ca document se solicita certificatul de atestare/autorizatie pentru executarea lucrarilor de ignifugare a materialelor combustibile, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine Certificatul de atestare/autorizatie solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata. Acte normative care impun obligatia prezentarii certificatului de atestare/autorizatiei: Legea nr.307/2006 actualizata privind apararea impotriva incendiilor, Ordinul MAI nr. 87/2010 privind METODOLOGIA de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor.c) Certificatul de atestare/autorizatie pentru instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine Certificatul de atestare/autorizatie solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata. Se solicita ca operatorul economic care va executa lucrarea sa fie persoana juridica atestata/autorizata pentru instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, in conformitate cu Legea nr.307/2006 actualizata privind apararea impotriva incendiilor si potrivit art. 1, art. 2 din Ordinul nr. 87/2010 al Ministerului Administratiei si Internelor, respectiv art. 1, alin. (2), lit. b) al Anexei privind METODOLOGIA de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor din Ordinul nr. 87/2010 al Ministerului Administratiei si Internelor.NOTA: (Lot 1 si Lot 2)In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la pct. III.2.1 referitoare la eligibilitate si inregistrare.2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.3. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.Atentie: Neprezentarea unuia din documentele solicitate are ca efect descalificarea ofertantului, nefiind permisa completarea ulterioara.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 7: (Lot 1 si Lot 2)Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani (31.12.2011, 31.12.2012, 31.12.2013) sa fie de minim 12.869.324 lei pentru Lot 1, respectiv 5.839.960 pentru Lot 2. Se vor prezentaSituatiile financiare aferente Cifrei medii de afaceri prezentate, vizate de DGFP conform prevederilor legale sau alte documente doveditoare, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilate si semnat de ofertant.Ofertantii vor prezenta documente justificative, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilate si semnat de ofertant, pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare. Pentrupersoane juridice straine documentele se vor prezentat in limba de origine si in traducere autorizata si legalizata.Convertirea in leu/alta valuta, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru fiecare an in parte.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei., Cerinta nr. 8: (Lot 1 si Lot2)Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la data semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte resurse financiare in valoare de minim 1.608.665 lei - Lot 1 , respectiv de minim 729.994 lei ? Lot 2 pentru a asigura cash flow-ul de executie al lucrarii, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare, pentru minim 3 luni.In cazul ofertei castigatoare, ofertantul va imobiliza valoarea de minim 1.608.665 lei - Lot 1 si minim 729.994 lei ? Lot 2 exclusiv pentru realizarea contractului., (Lot 1 si Lot 2)Situatia economica si financiara a candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, inconformitate cu cele precedente, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 9: (Lot 1 si Lot2)Informatii privind capacitatea tehnica.Ofertantul va prezenta o declaratie care va cuprinde o lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau beneficiari privati.Ofertantul va prezenta o declaratie care va cuprinde o lista a principalelor lucrari in desfasurare continand valori, perioade de executie.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 10: (Lot 1 si Lot2)Experienta similaraPentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, cel putin un contract avand ca obiect executie lucrari similare a caror valoare sa fie cel putin egala cu6.434.662 lei fara TVA ? Lot 1, respectiv 2.919.980 leifara TVA ? Lot 2.In situa?ia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate ?i duse la bun sfar?it in perioada solicitata ?i va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada, referinta fiind data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va prezenta certificate de buna executie sau documente emise de beneficiari indiferent daca sunt autoritati contractante sau client privati, din care sa rezulte obiectul si denumirea lucrarilor, beneficiarul/ beneficiarii lucrarii, valoarea totala a contractului, perioada si locul executiei lucrarilor, procese-verbale de receptie finala/ procese-verbale de receptie patiala pentru lucrarile ce au fost receptionate partial/ procese-verbale la terminarea lucrarilor, recomandare (document constatator) etc, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul nu a fost singurul executant al lucrarii (a fost asociat cu alt operator economic), se va mai prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? documente doveditoare din care sa reiasa valoarea aferenta partii de lucrari executatede ofertant.In situatia in care experienta specifica a fost dobandita in calitate desubcontractant/asociat se va prezenta contractul de subcontractare/asociere precum si documente doveditoare care atesta indeplinirea cerintei privind experienta similara. Pentru contractele exprimate in alte monede decat lei se va folosi pentru conversie cursul mediu de schimb leu/alta valuta comunicat de catre BNR pentru anul in care lucrarile similare au fost executate/receptionate.Pentru anul 2014 cursul mediu de schimb leu/alta valuta comunicat de BNR la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare., Cerinta nr. 11: (Lot 1 si Lot2)Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani. Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, cu descrierea pregatirii profesionale si experienta (Formularul nr.12 si anexa)Personal tehnic de specialitate minim necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari: Pentru Lot 1: -Manager proiect - persoana cu studii superioare, cu certificat de absolvire, pregatire profesionala/cursuri pentru functia de manager, cu experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putin un contract de executie similar (1 persoana);
- Sef de santier/ Responsabil lucrare/Coordonator lucrare - persoana cu studii superioare tehnice in domeniul tehnic drumuri, cu experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putin un contract de executie similar (1 persoana);
- Responsabil tehnic cu executia atestat MDRT in domeniul tehnic drumuri cf. Lg.nr.10/1995 (1 persoana); Se solicita prezentarea atestatului valabil la data limita de depunere a ofertei.- Responsabil calitate CQ - persoana cu studii superioare, documente din care rezulta (decizia angajatorului, etc) ca poate desfasura activ.resp.calitate, in conformitate cu ORDIN Nr. 646 din 30 august 2007 (1 persoana); - Inginer drumuri cf. Cod COR214204 -persoana cu studii superioare, experienta profesionala doveditoare prin participarea la cel putin un contract similar (1persoana);
- Responsabil securitate si sanatate in munca - persoana cu atestat cf.Legii nr.319/2006 eliberat de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei Nationale(1 persoana); -Minim un Topometrist - persoana cu atestat/autorizare in domeniu, conform Ordonantei nr.10/2000, pentru realizarea trasarilor la fata locului; - Responsabil cu gestionarea deseurilor ? persoana cu studii superioare in domeniusau absolvente a unor cursuri de formare profesionala in domeniul gestionarii deseurilor, cu diplome sau atestate emise de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei Nationale(1 persoana);Se solicita personal calificat de executie (muncitori) astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform organigramei din cadrul propunerii tehnice care cuprinde si identifica in mod clar tot personalul necesar finalizarii lucrarilor in termenul propus din graficului de executie. Pentru personalul propriu angajat (muncitori calificati) si nominalizat pentru derularea contractului, se va depune extras din Registrul general de evidenta al salariatilor (REVISAL), listat dupa data aparitiei prezenteiinvitatii de participare pe SEAP.In cazul depunerii unei asocieri, liderul asocierii va depune si un centralizator al resurselor membrilor asocierii.Cerintele de mai sus trebuie indeplinite indiferent daca resursele sunt asigurate de catre ofertant, ofertant asociat, subcontractant sau tert sustinator., Continuare Cerinta nr. 11: Pentru Lot 2: -Manager proiect - persoana cu studii superioare, cu certificat de absolvire, pregatire profesionala/cursuri pentru functia de manager, cu experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putin un contract de executie similar (1 persoana);
- Sef de santier/ Responsabil lucrare/Coordonator lucrare - persoana cu studii superioare tehnice in domeniul tehnic constructii civile, cu experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putin un contract de executie similar (1 persoana);
- Responsabil tehnic cu executia atestat MDRT in domeniul tehnic constructii civile cf. Lg.nr.10/1995 (1 persoana); Se solicita prezentarea atestatului valabil la data limita de depunere a ofertei.- Responsabil calitate CQ - persoana cu studii superioare, documente din care rezulta (decizia angajatorului, etc) ca poate desfasura activ.resp.calitate, in conformitate cu ORDIN Nr. 646 din 30 august 2007 (1 persoana);
- Inginer constructii civile, industriale si agricole cf. Cod COR 214201 -pers. cu studii superioare, experienta profesionala doveditoare prin participarea la cel putin un contract similar (1persoana);
- Minim un specialist in instalatii electrice atestat de ANRE?pentru executia de instalatii electrice in conformitate cu Ordinului ANRE nr.24/2007 (1persoana);
- Responsabil securitate si sanatate in munca - persoana cu atestat cf.Legii nr.319/2006 eliberat de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale siMinisterul Educatiei Nationale(1 persoana);
- Minim un Topometrist - persoana cu atestat/autorizare in domeniu, conform Ordonantei nr.10/2000, pentru realizarea trasarilor la fata locului;
- Responsabil cu gestionarea deseurilor ? persoana cu studii superioare in domeniu sau absolvente a unor cursuri de formare profesionala in domeniul gestionarii deseurilor, cu diplome sau atestate emise de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei Nationale(1 persoana);Se solicita personal calificat de executie (muncitori) astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform organigramei din cadrul propunerii tehnice care cuprinde si identifica in mod clar tot personalul necesar finalizarii lucrarilor in termenul propus din graficului de executie. Pentru personalul propriu angajat (muncitori calificati) si nominalizat pentru derularea contractului, se va depune extras din Registrul general de evidenta al salariatilor (REVISAL), listat dupa data aparitiei prezenteiinvitatii de participare pe SEAP.In cazul depunerii unei asocieri, liderul asocierii va depune si un centralizator al resurselor membrilor asocierii.Cerintele de mai sus trebuie indeplinite indiferent daca resursele sunt asigurate de catre ofertant, ofertant asociat, subcontractant sau tert sustinator., Cerinta nr. 12: (Lot 1 si Lot2)Informatii privind dotarile specifice necesare indeplinirii contractului : Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, in termenul de executie ofertat. Operatorii economici vor dovedi ca au in dotare sau dispun (proprietate / leasing / inchiriere / angajamente de punere la dispozitie), de minim urmatoarele: Pentru Lot 1: -statie de preparare mixturi asfaltice, folosita pentru indeplinirea contractului;
- statie de betoane de ciment, folosita pentru indeplinirea contractului;
- laborator gr. II autorizat/contract cu un lab. gr. II, autorizat in domeniul contractului de lucrari (Cf. Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare, si ale Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 808/2005).-Ofertantii vor face dovada accesului la produse de balastiera si produse de carierape baza de contract de inchiriere/furnizare, sau un angajament de punere la dispozitie.Pentru Lot 2: - statie de betoane de ciment, folosita pentru indeplinirea contractului;
- laborator gr. II autorizat/contract cu un lab. gr. II, autorizat in domeniul contractului de lucrari (Cf. Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare, si ale Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 808/2005).Pentru Lot 1 si Lot2: - Operatorii economici vor dovedi dispunerea (din dotare proprie sau inchiriere) de la asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului, in conformitate cu propunerea tehnica si financiara. In cazul inchirierii, se vor prezenta antecontractelede inchiriere, care sa ateste faptul ca utilajele, echipamentele si mijloacelede transport se vor inchiria astfel incat sa fie disponibile pe perioada in care este necesara implicarea lor in derularea contractului. Se va prezenta dupa caz: - copia conform cu originalul a facturii in temeiul caruia a fost achizitionat echipamentul; -copia conform cu originalul dupa partile relevante din contractul de leasing, in temeiul caruia a fost achizitionat echipamentul, din care sarezulte ca ofertantul are drept de folosinta asupra echipamentelor, precum si disponibilitatea acestora pe perioada implicarii efective in executia contractului; - copia conform cu originalul dupa partile relevante din contractul de inchiriere, din care sa rezulta ca, ofertantul are drept de folosinta asupra echipamentelor, precum si disponibilitatea acestora pe perioada implicarii efective in executia contractului., Cerinta nr. 13: (Lot 1 si Lot2)Informatii privind subcontractantiiDeclaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, completata in conformitate cu Formularul nr. 16;Ofertantul va prezenta identitatea exacta a acestora, precum si modalitatea in care subcontractorii vor fi inclusi in cadrul echipei propuse. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Cerinta nr. 14: (Lot 1 si Lot2)
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 15: (Lot 1 si Lot2)Certificate privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001:2008 ( sau echivalent) aferent obiectului contractuluiin copie legalizata/certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Note: a) In cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza;b) Nu se accepta ofertantii in curs de certificare. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea;c) Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilor;, Cerinta nr. 16: (Lot 1 si Lot2)Certificate privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 :2005 ( sau echivalent ) aferent obiectului contractului in copie legalizata/certificata, ,conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Note: a) In cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza;b) Nu se accepta ofertantii in curs de certificare. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea;c) Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilor;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara(Lot 1 si Lot2) Oferta cu Pretul cel mai mic (minim) va primi maximum de puncte, respectiv 70.Va fi ofertat in lei. Este un factor de evaluare invers proportional cu punctajul. Punctajul pentru celelalte oferte va fi calculat dupa formula: PctPOfi = 70 * Pret Minim / PretOfi
Tehnic- Durata de executie (Lot 1 si Lot2)
20
Descriere: Durata de executie este de minim 4 luni si maxim 12 luni. Peste durata de executie maxim acceptata oferta va fi declarata neconforma si sub durata minima realista ofertele nu vor fi punctate suplimentar fata de punctajul maxim.
Tehnic- Perioada de garantie acordata pentru lucrare (Lot 1 si Lot2)
10
Descriere: a)pentru cea mai mare perioada de garantie acordata (exprimata in luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 10puncte; b)pentru o alta perioada de garantie oferita ca cea prevazut la pct.1), punctajul se acorda astfel: P2 perioda de garantie n = (perioada de garantie (n) ) / perioada de garantie maxima x 10 puncte. Ofertele care prezinta o perioada de garantie mai mica de 24 luni calendaristice vor fi declarate neconforme. Ofertele care prevad o perioada de garantie mai mare de 60 luni nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2014 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer