Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de executie de lucrari reparatii capitale ferma oi - Buzias in cadrul proiectului ?Program interregional integrat de calificare / recalificare profesionala a persoanelor private de libertate?


Detaliu pentru invitatia numarul 353273
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA TIMISOARA
Numar invitatie: 353273/02.09.2013
Denumire contract: Contract de executie de lucrari reparatii capitale ferma oi - Buzias in cadrul proiectului ?Program interregional integrat de calificare / recalificare profesionala a persoanelor private de libertate?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA TIMISOARACod fiscal: RO 4269126, Adresa: Str. Popa Sapca, nr. 7, loc. Timisoara, jud. Timis, cod postal 300057, Timisoara, Telefon: 0256200030, Fax: 0256293349
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Popa Sapca, nr. 7, loc. Timisoara, jud. Timis, cod postal 300057, Timisoara, Romania, cod postal: 300057, telefon: +40 256200030, fax: +40 256293349, persoana de contact: Liliana Teodorovici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Timisoara Str. Popa Sapca, nr. 7, loc. Timisoara, jud. Timis, cod postal 300057, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie de lucrari reparatii capitale ferma oi - Buzias in cadrul proiectului ?Program interregional integrat de calificare / recalificare profesionala a persoanelor private de libertate?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie de lucrari reparatii capitale ferma oi - Buzias in cadrul proiectului ?Program interregional integrat de calificare / recalificare profesionala a persoanelor private de libertate?Procent aferent cheltuielilor diverse si neprevazute: 16, 49%.Valoarea estimata a cheltuielilor diverse si neprevazute: 211444 lei fara TVA;
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 493, 551 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
25 000 leiGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile HG 925/2006, art 86 alin. (1).In cazul depunerii de contestatii, de catre operatorii economici ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/2006, suma de 5273, 55 lei. Date pentru constituirea garantiei de participare: cont bancar RO49TREZ621501401X014876 deschis la TREZORERIA TIMISOARA, cod de inregistrare fiscal 04269126 . In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare trebuie sa fie valabila 90 zile calendaristice de la data limita de primire a ofertei.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romanaGarantia de participare se va restitui in conformitate cu prevederile H.G. 925/2006, art. 88.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro(alta valuta) se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2) din HG 925/2006. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea sau cazier judiciar al operatorului economic-Formular 1 ? completat in original sau cazier judiciar al operatorului economicDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Formular2 ? completat in original.- Se solicita si tertului sustinator-doar lit.a, c indice 1 si d ale art.181;Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 3 ? in originalCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 4 ? in originalDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006 -Formular 5 ? in originalPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Bala Ioan, Director Penitenciarul Timisoara;Alexeev Georgica-director adjunct, Liliana Teodorovici, Director Economic;Badicu Georgeta, Jurist;Alexeev Mariana- sef serviciu logistica, Jitarasu Iulian- contabil sef, Miu Stefan- Responsabil achizitii; Petcu Mihai -inginer constructor, Codruta Adascalitei, Avocat;Petcu Mihai, ofiter inginer constructii, Pralea Ionut- achizitor, Pavel Constantin- achizitor, Ciobanu Carmen- expert cooptat, Secula Silviu- expert cooptatSe solicita ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator documente pe care le considera edificatoare pentru a se asigura ca niciunul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va avea in vedere prevederile Ordinului ANRMAP nr. 170/2012.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.1 si 2 sau a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat. ¦Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului / altele echivalente, in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, care atesta faptul ca domeniul de activitate autorizat al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certif.const. trtebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In situatia in care Certificatul constatator ORC se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta solicita doar ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea in original sau in copie legalizata pentru conformitate.¦Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere a acestora in limba romana, efectuata de un traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globalaMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv 2012, 2011, 2010 sa fie cel putin egala cu: 2 400 000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentruanul respectiv: pentru 2012 - 4, 4560 lei, pentru 2011 - 4, 2379 lei, pentru 2010 / 4, 2099 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utilize ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontractezeFiecare subcontractant are obligatia de a prezenta Formularulprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006.Declaratie privind subcontractarea ? Formular11, completat in originalLista cu subcontractantii si specializarea acestora ? Formular 12, completat in original, Informatii privind asociereaFiecare semnatar al acordului de asociere are obligatia de a prezenta si urmatoarele documente: Formularulprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ dinOUG 34/2006.Acordul de asociere - Formular 10, completat in originalIn cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, autoritatea contractanta solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de semnarea contractului, cu obligativitatea ca in respectivul act sa fie desemnat liderul de asociere si sa fie stabilita in mod clar modalitatea de facturare si plata a serviciilor catre membrii asocierii/experti., Informatii privind dotarile specificeOfertantul poate propune o metodologie de lucru care implica tipurile de echipamente considerate necesare in indeplinirea contractului Lista de echipamente propusa de ofertant trebuie prezentata astfel incat sa fie corelata cu propriu program de lucru propus. Se va declara daca echipamentele /utilajele sunt in proprietate sau inchiriate , caz in care se vorprezenta contractele de inchiriere, folosite de un subcontractor si orice alta forma de dispozitie asupra utilajelor Lista utilajelor prezentate de catre ofertant devine parte a contractului.Informatii privind dotarile specifice ?Formularul 9 in originalPentru fiecare utilaj /echipament declarat se vor prezentadocumente care sa ateste ca acestea sunt in stare de functionare., Ofertantul va asigura personal autorizat /calificat in vederea indeplinirii contractului de executie lucrari care face obiectul procedurii de achizitie publica.Ofertantul va avea la dispozitie o echipa dimensionata astfel incat saasigure indeplinirea obiectului prezentului contract.Ofertantul va asigura cu personal specializat atestat: - 1 Responsabil tehnic cu executia RTE .- 1 Responsabil cu intocmirea si urmarirea calitatii;
- 1 sef de punct de lucru cu experienta profesionala specifica de minim 3 ani in domeniul constructilor de cladiri multifunctionale/industriale, - Personal calificat in realizarea lucrarilor.Prezentarea unei liste cu personalul propus pentru executia lucrarii , cu indicarea numelui si prenumelui expertului, pozitia ocupata, domeniul de implicare in contract .Forma de prezentare ? in original;
- Pt RTE/RTQ se va prezenta legitimatia vizata la zi . Valabilitatea doc.se va raporta la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.- Angajamentul de participare al persoanelor desemnate pentru indeplinirea sarcinilor in cadrul contractului, daca ofertantul nu are angajate astfel de persoana/persoane;
- Declaratie a ofertantului/ofertantilor asociati privind disponibilitatea personalului desemnat pentru indeplinirea activitatilor pe perioada de implicare a acestuia in realizarea contractului., Informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereFormular 8 ? in original, Ofertantul sa faca dovada ca a executat lurari similare la nivelul a cel putin unui contract de constructii civile sau industriale in valoare de minim 1200000 lei (fara TVA), in ultimii 5 ani anteriori termenului limita de primire a ofertelor. Se vor avea in vedere preved art. 12 Ordinul 509/2011. Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie;Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrariNota: In situatia in care contractile au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsitin perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Masuri de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in indeplinirea contractului de lucrari ?Certificari privind implementareasistemului de protectie a mediului, Certificari privind implementareasistemului de asigurare a calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2013 07:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer