Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de executie de lucrari si furnizare de bunuri pentru proiectul integrat:,,IMBUNATATIRE RETEA DRUMURI, INFIINTARE SI DOTARE CENTRU « AFTER SCHOOL », DOTARE CAMIN CULTURAL, IN COMUNA GIRISU DE CRIS, JUDETUL BIHOR??


Detaliu pentru invitatia numarul 329703
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA GIRISU DE CRIS (PRIMARIA COMUNEI GIRISU DE CRIS BIHOR)
Numar invitatie: 329703/18.06.2012
Denumire contract: Contract de executie de lucrari si furnizare de bunuri pentru proiectul integrat: , ,IMBUNATATIRE RETEA DRUMURI, INFIINTARE SI DOTARE CENTRU« AFTER SCHOOL », DOTARE CAMIN CULTURAL, IN COMUNA GIRISU DE CRIS, JUDETUL BIHOR??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GIRISU DE CRIS (PRIMARIA COMUNEI GIRISU DE CRIS BIHOR)Cod fiscal: 4883966, Adresa: GIRISU DE CRIS NR.235, Girisu de Cris, Telefon: 0259/390035, Fax: 0259/390037
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: GIRISU DE CRIS NR.235, Girisu de Cris, Romania, cod postal: 417270, telefon: +40 0259/390037, fax: +40 0259/390037, persoana de contact: IOAN PASCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: GIRISU DE CRIS NR.235, Girisu de Cris, Romania, cod postal: 417270, telefon: +40 0259/390037, fax: +40 0259/390037
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie de lucrari si furnizare de bunuri pentru proiectul integrat: , ,IMBUNATATIRE RETEA DRUMURI, INFIINTARE SI DOTARE CENTRU« AFTER SCHOOL », DOTARE CAMIN CULTURAL, IN COMUNA GIRISU DE CRIS, JUDETUL BIHOR??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie de lucrari avand urmatoarele actiuni in cadrul proiectului integrat: LOTUL 1: Imbunatatire retea drumuri in localitatile Girisu de Cris si TarianLOTUL 2 : Infiintare si dotare centru After school in localitatea TarianLOTUL 3 : Furnizare de bunuri la actiunile numite : -? Dotare camin cultural in localitatea Girisu de Cris?si ? Infiintare si dotare centru After school in localitatea Tarian?
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 361, 536 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a.1.Garantia de participare la licitatiei in valoare de: 165.800, 00 lei pentru Lotul1, 15.700, 00 lei pentru Lotul2, 5.600, 00 lei pentru Lotul3.b.1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.c.1. Modul de constituire a garantiei de participare: ? Scrisoare de Garantie Bancara - Formular 2- original sau? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari- original sau? Ordin de plata ?confirmat de banca emitenta - original.d.1. In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor. Daca se face dovada depunerii garantiei de participare dupa aceasta ora, oferta se respinge ca inacceptabila.e.1. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine din garantia pentru participare, contestatorul pierzand astfel sumele precizate la art. 2781 alin. 1 din OUG 34/2006, atunci cand CNSC respinge contestatia formulata.f.1. Garantia de participare se restituie astfel: ? ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;? ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
1. -scrisoare de garantie bancara2. -instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii3. -retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri successive in cuantum de 5% din sumele datorate si cuvenite contractantului in baza facturilor pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.-Perioada de garantie acordata lucrarii va fi de minim 24 luni.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi constituita de catre liderul asocierii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Lot1, Lot2, Lot3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 1.a;Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul) - se va completa de catre ofertant Formular 1.b;?Angajament ferm? ? in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conformin conf.cu art.186 si 190 din OUG 34/2006? se va face dovada resurselor invocate, prin depunerea de documente justificative, si se vor prezenta pentru sustinator Formularele 1.a, 4.a, 5.a.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Formular 2.a, acordul acestuia/acestora.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta Formular 3.a;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 4.a;Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 5.a sau prezentarea a orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 6.a- Formular 6.a(evitarea conflictului de interese). Persoane cu functie de decizie: Marius Cacuci, Pasca Ioan, Rezik Ladislau, Gherghel Aurel, Popa Maria, Rita Sandu.Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat sau echivalent.Certificat privind plata impozitelor si taxele locale, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - eliberat de Primarie sau echivalent, pentru sediul principal, pentru toate punctele implicate in procedura.Cazier Fiscal eliberat de organele fiscale competente, valabil la data deschiderii;Cazier judiciar al companiei (in statele unde este aplicabil), valabil la data deschiderii;In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.Documentele solicitate vor fi prezentate in una din variantele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Lot1, Lot2, Lot3: Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent - copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila;Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei) sau echivalent, in copie, din care sa rezulte: asociatii si reprezentantii legali ai solicitantului, ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata;Lot2: Atestat ANRE? de tip Be pentru ?executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV?, in vederea executarii instalatiilor electrice
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Lot1: media cifrei de afaceri din ultimii trei ani, in domeniul de activitate aferent Lot1 de cel putin 16.000.000 lei.Documente justificative: copiiale situatiilor financiare anuale pe ulimii 3 ani, vizate siinregistrate de organele competente, sau copii ale raportului deaudit sau raportului cenzorilor, dupa caz., Lot2 media cifrei de afaceri din ultimii trei ani, in domeniul de activitate aferent Lot2 de cel putin 1.500.000 lei.Documente justificative: copiiale situatiilor financiare anuale pe ulimii 3 ani, vizate siinregistrate de organele competente, sau copii ale raportului deaudit sau raportului cenzorilor, dupa caz., (Lot1, Lot2, Lot3) Informatii generale, Identificare financiara- daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentatie pentru fiecare, inclusiv trezorerie, (Lot1, Lot2, Lot3) Scrisoare de bonitate bancara(privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul)., (Lot1, Lot2)Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor: Prezentarea de Scrisoare bancara sau alte mijloace financiare si cash-flow realist, corect si corelat cu graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu pers alocat, cu resursele financ proprii si cu termenele de rambursare a cheltuielilor de catre APDRP, respectiv durata intre 2 plati consecutive efectuate de autoritatea contr va fi de minim 3 luni.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada ofertata, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.Valoarea inscrisa in scrisoarea de confirmare a fondurilor va fi de minim 2056190, 32 lei pentru Lot1, min 194935, 68 lei pentru Lot2 si va fi valabila pe o durata de minim 3, 5 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: (Lot1, Lot2, Lot3) Prezentare Generala- lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani(Lot1, Lot2), respectiv furnizare de bunuri in ultimii 3 ani(Lot3), se precizeaza calitatea in care a participat la indeplinirea contractului, care poate fi de: contractant unic sau contractant conducator (lider de asociatie), contractant asociat Lista cu obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista, cuprinzand obiectul contractului, denumire beneficiar, calitatea executantului, valoare contract, perioada de executie, procent executat, dupa caz. Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti ?, (Lot1, Lot2) Ofertantul a executat in ultimii 5 ani: Lot1: cel putin un contract similar de lucrari privind infrastructura de drumuri cu valoare cel putin de 8.291.000 lei; Lot2: cel putin un contract similar constructii de cladiri civile cu valoare cel putin de 786.000 lei;Pentru contractele in cadrul carora care au fost efectuate si altfel de lucrari vatrebui precizata valoare aferenta lucrarilor solicitate ca experienta similara., Copie a partilor relevate ale contr de experienta similaraSe pot prezenta Procese-Verbale de Receptie Finala, PV la Tem Lucrarilor sau PV de Receptie PartialaRecomandare (doc constatator) certificate din care sa rezulte modul de indeplinire a contractului sau documente echivalente. Calificativul ?satisfacator? sau ?nesatisfacator? va fi exclus din procedura.Documentele de mai sus vor contine: Beneficiarul contractuluiObiectul contractului si tipul de lucrari prevazute, inclusiv cantitatiPerioada de desfasurare a contrValoarea contrValoarea efectiv realizata de natura si complexitatea prezentei proceduriToate documentele vor fi semnate de factorii implicati.NOTA: Data de referinta, este data sedintei de deschidere a ofertelorIn cazul in care un contract prevede bunuri, servicii sau lucrari altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta o detaliere a contractului, insusita de beneficiar, din care sa reiasa valoarea lucrarilor similare (centralizat, Lot1: Ofertantul dispune de utilaje si echipamente suficiente si satisfacatoare pentru a asigura executarea contractuluiAsigurarea(din dotare proprie, prin contr sau conventii de inchiriere) echipamentelor tehnice, utilajelor, mijloacelor de transport, laboratoare si alte mijloace fixe necesare pt indeplin contr(conf extras de utilaj si grafic de executie propus), in corelatie cu pers de executie alocat, inclusiv expertii propusi, cu resursele financ si cu fluxul de numerar) Se califica: - ofertantii care dispun, de o statie de betoane (min 50 mc/h) si statie de mixturi asfaltice (min 80 t/h) cu sistem de masurare certificat de BRML, autorizate conf prevederilor legale, folosite pentru indeplin contr - ofertantii care dispun, de statie de sortare agregate si care fac dovada ca sunt atestati pentru detinerea balastierei si a statiei de sortare, Completarea decl pe propria raspundere -completat de catre liderul asoc, sa cuprinda echipam tuturor parten Se vor anexa si: Rapoartele de inspectie pentru Instalatia pentru prepararea mixturilor asfaltice si pentru Statia de preparat betoane. Autorizatiile pentru laboratoarele de incercari Copii dupa contr de inchiriere, contr furnizare sau alte doc echiv pentru acele echipamente tehnice, mijloace se transp, laboratoare etc. care nu sunt in proprietate NOTA Se vor prez doc dovedit pentru indeplinirea conditiilor (facturi, contr, autorizatii) Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate, Lot2: Ofertantul dispune de utilaje si echipamente suficiente si satisfacatoare pentru a asigura executarea contractului Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta obligatorie, asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) echipamentelor tehnice, utilajelor, mijloacelor de transport, laboratoare si alte mijloace fixe necesare pentru indeplinirea contractului(conform extraselor de utilaj si graficului de executie propus), in corelatie cu personalul de executie alocat, inclusiv expertii propusi, cu resursele financiare si cu fluxul de numerar). Se califica ofertantii care dispun, in vederea indeplinirii prezentului contract de o statie de betoane (min 50 mc/h) cu sistem de masurare certificat de BRML. Se solicita ca cerinta minima dovada detinerii din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, a unui laborator de incercari, -Ofertantul va face dovada prin completarea unei declaratii pe propria raspundere , formularul trebuie completat doar de catre liderul asocierii si sa cuprinda echipamentele tuturor partenerilor asociati. Se vor anexa suplimentar declaratiei respective si: -Rapoartele de inspectie pentru Instalatia pentru prepararea mixturilor asfaltice si pentru Statia de preparat betoane. -Autorizatiile pentru laboratoarele de incercari -Copii dupa contractele de inchiriere, contracte furnizare sau alte documente echivalente pentru acele echipamente tehnice, mijloace se transport, laboratoare etc. care nu sunt in proprietatea ofertantului. NOTA: 1.Se vor prezenta documente doveditoare pentru indeplinirea conditiilor (facturi, contracte, autorizatii).2. Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate, (Lot1, Lot2, Lot3) Ofertantul dispune de personal suficient si satisfacator pentru a asigura executarea contractului. Ofertantii dovedesc in mod direct sau prin asoc/subcontr, relatii de munca cu expertii cheie implicati in exec lucrarilor- Nominalizarea managerului de proiect, sef santier drum(lot1), civile(lot2), responsabil tehnic cu executia drum(lot1), civile(lot2), controlor cu calitatea drum(lot1), civile(lot2), inginer Cai Ferate Drumuri si Poduri(lot1), inginer lucrari civile(lot2) Electrician autorizat ANRE(lot2, 3), inspectorului S.S.M. Calificari si abilitati: Studii superioare de lunga durata; Experienta profesionala: Atestat sau numire in functie conform legislatiei in vigoare., Decl privind informatii de pers-liderul asoc va prez centralizator pe asoc Decl pe propria raspundere: NOTA: Se vor nominaliza pers diferite si de specialitate pentru fiecare din pozitiile de mai sus, specifice fiecarei activitati in parte.Nu se accepta contracte de colaborare incheiate cu persoane fizice care nu sunt constituite in PFA sau I.I. Pentru pers nominalizate se vor prezenta urmatoarele doc: CV-urile ? in orig- conformDiplome de studii Studii superioare de lunga durataAtestate, autorizatii, certificate necesare conform prevederilor legale in materie, valabile la data depunerii oferteiAngajament de participare-in originalContr de munca sau extras din registrul general de evidenta a salariatilor-pentru angajati ai ofertantului; pers care nu sunt angajati ai ofertantului se vor prez contrde colaborare cu firma la care sunt angajati Se solicita pers de exec pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus si corelat (Lot1, Lot2)Certificat de atestare ISO-9001, (Lot1, Lot2)Certificat ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a)Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctaj maxim (60 puncte)b)Pentru celelalte oferte, punctajul va descreste proportional si se va calcula dupa formula: P1 = P financiar n = (pret minim ofertat/pret n) x 60.
Tehnic 1-Durata de executie- pentru Lot1, Lot2, Termenul de livrare pentru Lot3
20
Descriere: Durata de executie/livrare Durata de executie/livrare este minim 6 luni, maxim 12/livrare minim 1zi, maxim 30.Ofertele care nu se incadreaza in acest interval sunt considerate neconforme.Punctajul pentru durata de executie/livrare se acorda astfel: a)pentru cea mai scazuta durata de executie/livrare ofertata se acorda P2=20 puncteb)pentru alta durata decat cea prevazut la pct. 2.a) se acorda punctajul astfel: P2= (durata minima ofertata / durata n) x 20;
Tehnic 2 -Numarul de zile cu restrictionari de circulatie (Lot1, Lot2)
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare, se va acorda astfel: a) Pentru numarul minim de zile cu restrictionari de circulatie se acorda P3=15 puncte b) Pentru alta durata decat cea prevazuta la pct. 3.a) punctajul se calculeaza astfel: P3 = (minim zile ofertat/ n zile)x 15.
Tehnic 3 -Termenul de garantie(Lot1, Lot2, Lot3)
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termenul de garantie a lucrarii? se acorda astfel: a)Pentru cel mai mare termen de garantie- durata maxima 5, de la data receptiei la terminarea lucrarilor(a livrarii pentru Lot3), se acorda P4= 5 puncteb)pentru alt termen de garantie se acorda punctaj astfel : P4= (termen n / termen maxim ofertat) x 5.Mentionam ca durata de garantie minima acceptata, sub care oferta este considerate neconforma este de 24 luni.Punctajul pe loturi acordat pentru fiecare oferta se calculeaza pe baza formulei: Lot1, Lot2: Ptotal(maxim 100) = P1+P2+P3+P4Lot3: Ptotal(maxim 70) = P1+P2+P4
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si GIRISU DE CRIS NR.235, Girisu de Cris, Romania, cod postal: 417270, telefon: +40 0259/390037, fax: +40 0259/390037, persoana de contact: IOAN PASCA
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 12:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer